Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pytanie do tunerów: czy wtryskiwacze o nr 13 53 7 823 461 http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/13537823461/ z silnika N47S1 / N57Z

 

podejdą do silnika N47D20C - E91 LCI 2.0d 177 KM? Czy może jedyna wydajniejsza wersja wtrysków kompatybilna z moim silnikiem to te od 123d LCI? :?:

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jnx, mógłbyś napisać coś więcej o tych projektach?

Zastanawiam się nad tymi wtryskami z N47S1,hybrydowym turbo i mocniejszym konwerterem (mam skrzynię automat). Wiem,że robiliście podobny projekt w e81 kolegi lts77,ale on miał wtryski ze 123d LCI a nie te z linka,który podałem ... :|

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Mam następujące wyniki.

Wymieniła turbinę na 47000, może być problem w układzie? Coś poprawić?

http://images75.fotosik.pl/533/7136c6a0c4d633f0med.jpg

Opublikowano
możesz jaśniej napisać o co Ci chodzi ? :D

faktycznie mam dwa pytania:

1. Możesz mi chipa tyle zmniejszyć żywotność turbiny?

2. Czy istnieje jakiś układ, aby zwiększyć dynamiczny?

  • Zarejestrowani
Opublikowano
@chapa since polish is not your native , please write it in english - it will be much more easier for us to help :cool2:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
@chapa since polish is not your native , please write it in english - it will be much more easier for us to help :cool2:

Thanks a lot. the questions are:

1. Could be my chip result in quick break of turbine (on 47 kkm)?

2. Is better chip exists (to low fuel consumption) ? Cuurently I have 9 litres in Krakow and 6.5-7.5 on highway.

Opublikowano

Hi

Without checking actual parameters or checking your software we cannot answer your questions . Graph is only power output , thats it . Go to somebody who is able to check all things which I mentioned ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Hi

Without checking actual parameters or checking your software we cannot answer your questions . Graph is only power output , thats it . Go to somebody who is able to check all things which I mentioned ...

does anybody aware where it is possible to do in Krakow?

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Chapa our forum friend who replied to uou just above me is a tuner fron krakow, talk to him ;)

 

Gregorio nie szrajbuj po gebelsowsku ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Witam przedstawiam wykres z hamowni . Nie za bardzo mi sie on podoba . Chciałby o skomentowanie go gdyż jestem laikiem w tych sprawach. Dziękuje

qyGO1z.jpg

Opublikowano
W piątek mechanik będzie szukał przyczyny słabego doładowania. Mam nadzieje że obejdzie się bez regeneracji turbo. Moze coś nie tak tylko na układzie podcisnieniowym sterującym turbo. Teraz tylko trzymać kciuki .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dzisiaj byłem na hamowni sprawdzić liczbę koni w stajni. auto hamowane na 4 tym biegu. hamownia W4-X Dynostar .wynik poniżej.myślę o wymianie konwertera na mocniejszy.ile KM Waszym zdaniem idzie bezpiecznie zrobić na seryjnej turbinie? (silnik n47, 2.0d 177KM,automat,xdrive,DPF,IC 335D)

 

http://i1312.photobucket.com/albums/t527/staticx2/BMW%20XDRIVE1_zpsulczxllo.jpg

Opublikowano

Wynik całkiem spoko :cool2: Zawsze coś można dołozyć pytanie na ile Ci się to opłaca ;-)

 

 

A tu kolejne furki :

 

BMW E92 330D 231KM - STAGE1+

 

Fmic, Dpf out

 

Custom mod : 324KM / 680Nm

 

13055648_1301464546549938_3388950484823928592_o.jpg

13029436_1301464526549940_862948279091494110_o.jpg

 

 

BMW E46 330D 204KM STAGE 3

 

--FMIC

--Wydech

--Wtryski 219

--Turbo Hybryda GT2266

--Sprzęgło kevlar i troche poliuretanów w napędzie Emotikon wink

 

Wynik : 331KM / 689Nm

 

13086671_1300745833288476_5566738310666842089_o.jpg

13041086_1300745819955144_3674572369626041433_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
Witam. A mógłbyś opisać w jakiej kolejności i jakie korzyści dają poszczególne mody w 30d (231KM) np. W pierwszej kolejności FMIC - daje to +ileś KM potem DPF - daje to +ileś KM potem turbo czy wtryski? A może turbo bez wtrysków to bez sensu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.