Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, dzisiaj stało sie cos strasznego z moją Bmw, mianowicie po przejechaniu 40km zgasiłem silnik pogadałem z kolesiem wsiadam do auta odpalam(wszystko normalnie) wbiłem bieg dodałem gazu ruszyła i nagle usłyszałem straszne klepanie spod maski oraz trzęsienie autem. Zgasiłem silnik odczekałem 15minut poczym odpaliłem jednak dalej to samo zachowuje sie jakby nie paliła na jeden cylinder. Prosze o pomoc :mad2:
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano
rozumiem że wciągneło na tłok jakąś klapke? co do wymiany? tłok, głowica do regeneracji, zawory czy coś jeszcze? czy ktoś ma jeszcze jakieś koncepcje na tego rodzaju prace silnika??
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano

Wszystko jest uzależnione od obrotów silnika na jakich doszło do awarii.

Ostatnio znajomemu wpadła klapka w 320d to do wymiany miał tłok, głowicę, zawory. Turbinie na szczęście nic się nie stało.

A podaj dokładną date produkcji swojego auta albo numer Vin i przebieg auta (tak z ciekawości)

Pozdrawiam,

Mateusz


Najnowsze Mapy do Nawigacji 2014

http://chomikuj.pl/MapyNaviBMW

Opublikowano
własnie to sie stało przy ruszaniu także dużych obrotów tam na pewno nie było rok 2000r. przebieg 210tys Vinu nie mam przy sobie
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano
jutro auto idzie do mechanika także napisze co wykryli jak tylko będę wiedział.
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano
nie chcę cię straszyć ale chyba to klapka ci się urwała w kolekorze dolotowym

 

widze że to już kolejna taka awaria , jaki masz przebieg ? i co powiedział mechanik ?

 

chyba profilaktycznie pojade na zaślepienie klapek , abym mógł spokojnie spać , BMW z tymi klapkami to odwaliło fuszerkę , nie znasz dnia i godziny kiedy i ciebie to dotknie

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Ja mam przejechane 263tyś i mam klapki i zastanawiam się czy je w ogóle usunąć.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy 2000 rok miał wogóle te klapki?

Śpij spokojnie.

 

Do autora - daj znać, jak będziesz znal przyczynę awarii.

Opublikowano
przeciez klapki byly dopiero w silniku 3.0d od 2003 roku no chyba ze masz zrobiony jakis SWAP

No właśnie o to mi też chodzi. Kolega pisze ze ma 2000 rok a ktos mu odpowiada ze wpadła klapka do silnika...

Opublikowano

Miałem taki sam przypadek, u mnie przytarł się czwarty tłok, silnik do wymiany, mechanik nawet go nie rozkręcał tylko kazał "załatwić" drugi silnik. Auto 250tys przebiegu 2000r w manu czyli bez klapek. Spotkałem się z opinią że to niestety sławny CASTROL, teraz wlewam MOBIL 1. Mam wiele częsci z silnika dla zainteresowanych.

Silnik 3tys plus robocizna dobry 1000 i trzeba oddać swoje wtryski pompe i cały osprzęt.

Dostajesz kompletny silnik

Opublikowano
Miałem taki sam przypadek, u mnie przytarł się czwarty tłok, silnik do wymiany, mechanik nawet go nie rozkręcał tylko kazał "załatwić" drugi silnik. Auto 250tys przebiegu 2000r w manu czyli bez klapek. Spotkałem się z opinią że to niestety sławny CASTROL, teraz wlewam MOBIL 1. Mam wiele częsci z silnika dla zainteresowanych.

Silnik 3tys plus robocizna dobry 1000 i trzeba oddać swoje wtryski pompe i cały osprzęt.

Dostajesz kompletny silnik

 

Jaki dokładnie casrtol miałeś wlany? Mobil też ma różne opinie.

Opublikowano
tutaj jest rozwiazanie tego problemu

http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf

na ebay.co.uk znalazlem te zaspepki i planuje to zrobic w niedalekiej przyszlosci.

Też jestem zainteresowany zakupem owych zaślepek, jeżeli będziesz zamawiał to daj znak , sygnał.

Ktoś ma pojęcie jak autko zachowuje się bez klapek?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam troche nie w czas ale lepiej późno niż wcale;). Tak, przyczyną były owe klapki, jednak u mnie sprawa skonczyła się o tyle dobrze iż, nie wciągnęło całej klapki a jedynie trzpień dzięki któremu klapka sie obraca w lewo czy tam w prawo, dodam że mocowanie klapki składa się z dwóch trzpieni górnego i dolnego dla tego po wypadnięciu jednego nie zassało jeszcze klapki, jednak była już tak pod skosem wypięta, myślę że małe przegazowanie i mogło by ją wciągnąć. Dodam że w takiej sytuacji lepiej nie gazować aby nic nie dostało się na Turbo. Teraz coś najlepszego: Mechanik który mi to robił (znam go troche siedzi w BMW od lat) mówi że widział już kilka razy taki przypadek trzeba kupić kolektor dolotowy, który też nie wiadomo w jakim bedzie stanie i ile pojeździ na tych używanych klapkach. Drugi sposób to poprostu wyjęcie tych klapek. Po rozpatrzeniu naszego rynku i po konsultacji z mechanikiem zdecydowałem się poprostu te klapki wyjąć z kolektora. Ku mojemu zaskoczeniu: auto odpala normalnie,nagrzewa się tak samo szybko jak wcześniej,spalanie takie same, komputer nie przekłamuje, charakterystyka pracy silnika taka sama, poprostu nieodczuwalny brak klapek :norty: więć Polecam każdemu kto by się borykał z takim problemem.
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano
dodam że koszt całkowitej naprawy z kompletną regeneracją głowicy 1540zł :mrgreen: szykowałem sie na trzy z przodu ceny a tu o prosze:DPozdro
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.