czerwony330d Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 WitamMam problem z zresetowaniem oil Inspection w swoim autku Bmw 330d 2004 rok, już próbowałem z kasowaniem za pomoca licznika ale to nic nie daje, a na liczniku przy załączani miga mi juz -1200 km i proszę o pomoc jak to skasować w jakiś inny sposób. Wszystkim będę wdzięczny za pomoc. Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D
Zasłużeni forumowicze guzior2 Opublikowano 29 Maja 2010 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 29 Maja 2010 Podjedz do kogos kto ma interface diagnostyczny i ci skasuje. Proponuje samemu zakupic taki fejs na allegro za 99 zł i bedzisz mogl zrobic wszystko sam i zaoszczedzisz sporo pieniedzy.
poirot Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 taniej bedzie kupic ksiazke "BMW serii 3" , tam masz pieknie opisane kasowanie inspekcji, mi to zajelo 5 min. razem z przeczytaniem objasnienia , poza tym w ksiazce jest jeszcze wiele ciekawych informacji
wiacekjacek Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 Zrob dokladnie wedlug instrukcji musi sie udac:http://www.kofla.net/bmw_pl.htm
krzych81 Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 Podjedz do kogos kto ma interface diagnostyczny i ci skasuje. Proponuje samemu zakupic taki fejs na allegro za 99 zł i bedzisz mogl zrobic wszystko sam i zaoszczedzisz sporo pieniedzy. Masz taki kabelek jak on się sprawuje?jakie są jego możliwości?
Zasłużeni forumowicze guzior2 Opublikowano 31 Maja 2010 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 31 Maja 2010 Mam taki kabelek z allegro i wszystko sam diagnozuje, kasuje błedy, inspekcje, sprawdzanie silnika w live data. Kabelek zwrócił mi sie juz kilkanaście razy :)
czerwony330d Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 Zrob dokladnie wedlug instrukcji musi sie udac:http://www.kofla.net/bmw_pl.htmWłaśnie robiłem tak jak jest napisane tylko ta instrukcja kasowania odnosi się do modeli E46 przed liftem a ja mam model 2004 czyli po lifcie, i robiąc tak jak jest opisane w tym linku co podałeś nic się nie dzieje wszystko idzie ładnie do momentu migania resetu następnie ma wyświetlić nowy okres inspekcji i nic tylko przełącza sie na inspekcję wynikająca z czasu też robie to samo reset miga i nic następnie wyskakuje end i koniec. wyłączam zapłon i nic nie jest skasowane tylko dalej te same wartości -1200 km, napiszcie może jakie mogą byc konsekwencje nie skasowania tej inspekcji czy może mi gdzieś stanąć samochód. Bo trochę mam obawy tak jeździć z tą nie skasowaną inspekcją. :( Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D
czerwony330d Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 Podjedz do kogos kto ma interface diagnostyczny i ci skasuje. Proponuje samemu zakupic taki fejs na allegro za 99 zł i bedzisz mogl zrobic wszystko sam i zaoszczedzisz sporo pieniedzy.To napisz proszę gdzie można takie coś kupić i co oprócz tego kabelka jest potrzebne, albo napisz skąd jesteś to podjechałbym abyś mi to skasował oczywiście zapłacę ci. Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D
Członkowie klubu Mario - BMW Klub Polska Opublikowano 31 Maja 2010 Członkowie klubu Opublikowano 31 Maja 2010 Można też sobie ściągnać pdf :) http://chomikuj.pl/martino11?fid=117012217 lub http://www.filestube.com/1b49d47f580ba7f503e9,g/BMW-e46-Sam-Naprawiam-by-Wielebny.html Pozdrawiam, Mariusz"Mario"F11 Sophisto Grau http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg
wiacekjacek Opublikowano 31 Maja 2010 Opublikowano 31 Maja 2010 Zrob dokladnie wedlug instrukcji musi sie udac:http://www.kofla.net/bmw_pl.htmWłaśnie robiłem tak jak jest napisane tylko ta instrukcja kasowania odnosi się do modeli E46 przed liftem a ja mam model 2004 czyli po lifcie, i robiąc tak jak jest opisane w tym linku co podałeś nic się nie dzieje wszystko idzie ładnie do momentu migania resetu następnie ma wyświetlić nowy okres inspekcji i nic tylko przełącza sie na inspekcję wynikająca z czasu też robie to samo reset miga i nic następnie wyskakuje end i koniec. wyłączam zapłon i nic nie jest skasowane tylko dalej te same wartości -1200 km, napiszcie może jakie mogą byc konsekwencje nie skasowania tej inspekcji czy może mi gdzieś stanąć samochód. Bo trochę mam obawy tak jeździć z tą nie skasowaną inspekcją. :(Sam mam model po lifcie,robilem ten numer kilka razy w swojej i kolegow i zawsze wychodzilo.Dziwne :(
Zasłużeni forumowicze guzior2 Opublikowano 31 Maja 2010 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 31 Maja 2010 Podjedz do kogos kto ma interface diagnostyczny i ci skasuje. Proponuje samemu zakupic taki fejs na allegro za 99 zł i bedzisz mogl zrobic wszystko sam i zaoszczedzisz sporo pieniedzy.To napisz proszę gdzie można takie coś kupić i co oprócz tego kabelka jest potrzebne, albo napisz skąd jesteś to podjechałbym abyś mi to skasował oczywiście zapłacę ci. Mieszkam za granicą. Wszystko co potrzebne jest dostarczone z fejsem + pomoc osoby która to sprzedaje http://moto.allegro.pl/item1056188337_interfejs_bmw_obdii_usb_inpa_dis_pelna_opcja_gw.htmlChyba ze masz tylko gniazdo diagnostyczne okrągłe pod maska to trzeba dokupic przejściówke.
czerwony330d Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 Podjedz do kogos kto ma interface diagnostyczny i ci skasuje. Proponuje samemu zakupic taki fejs na allegro za 99 zł i bedzisz mogl zrobic wszystko sam i zaoszczedzisz sporo pieniedzy.To napisz proszę gdzie można takie coś kupić i co oprócz tego kabelka jest potrzebne, albo napisz skąd jesteś to podjechałbym abyś mi to skasował oczywiście zapłacę ci. Mieszkam za granicą. Wszystko co potrzebne jest dostarczone z fejsem + pomoc osoby która to sprzedaje http://moto.allegro.pl/item1056188337_interfejs_bmw_obdii_usb_inpa_dis_pelna_opcja_gw.htmlChyba ze masz tylko gniazdo diagnostyczne okrągłe pod maska to trzeba dokupic przejściówke.Szkoda, ale chyba kupie sobie ten kabelek w końcu zawsze może się przydac i komus można również pomóc. Jeszcze raz dzięki wszystkim za pomoc. Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D
czerwony330d Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 Można też sobie ściągnać pdf :) http://chomikuj.pl/martino11?fid=117012217 lub http://www.filestube.com/1b49d47f580ba7f503e9,g/BMW-e46-Sam-Naprawiam-by-Wielebny.htmlBardzo dziękuję za udostępnienie plików, na pewno mi się przyda, szkoda że kolega mieszka tak daleko to pewnie można byłoby sie umówić na jakieś spotkanko, pomimo tego wielkie dzięki. Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D
hubertsk Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Panowie,ja mam interfejs oraz działający soft a i tak kasuje inspekcje ręcznie bo szybciej :-)Tu macie instrukcje - może to zamknie temat raz na zawsze :-)http://img34.imageshack.us/img34/9343/inspekcjabmw.th.jpg Róbcie wszystko dokładnie jak tam jest napisane i musi się udać. /Hubert Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png
czerwony330d Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2010 Panowie,ja mam interfejs oraz działający soft a i tak kasuje inspekcje ręcznie bo szybciej :-)Tu macie instrukcje - może to zamknie temat raz na zawsze :-)http://img34.imageshack.us/img34/9343/inspekcjabmw.th.jpg Róbcie wszystko dokładnie jak tam jest napisane i musi się udać. /HubertWięc koledzy mam jednak dalej z tym problem tzn. z nie skasowaną inspekcją, mam juz na liczniku -2500 kmi nie wiem czym może sie to dalej skonczyc więc sprawa wygląda tak że na kabelek za bardzo nie ma po co wydawać bo najpierw musiałbym kupić sobie laptopa żeby to miało ręce i nogi, więc dalej próbowałem kasować ręcznie ale to nic mi nie daje, to co kolega hubertsk udostępnił przerabiałem bo mam kolege elektryka samochodowego i też udostępnił książkę Autodata i powiedził, pobaw się z tym może ci sie uda, więc go pytam dlaczego tak mówi, bo on juz ma dość przerabiania tego w BMW, kiedyś opowiada mi że siedział u gościa w samochodzie godzine jak udało mu sie to skasować, więc mówi że mam sie sam z tym bawić, sam już nie rozumiem o co chodzi z tym kasowaniem czyżby coś w moim aucie było nie tak, może licznik krecony?Ja poprostu nie mam pojęcia jeśli jest ktoś z okolic Żor, Rybnika, Mikołowa, Katowic to proszę bardzo kolegów o pomoc w tej sprawie chętnie podjadę jeśli ktoś z okolicy posiada kabelek i wykasuje mi to, bo ja już nie wiem co mam robić z tym. Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D
Norbi1 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Zrob dokladnie wedlug instrukcji musi sie udac:http://www.kofla.net/bmw_pl.htmWłaśnie robiłem tak jak jest napisane tylko ta instrukcja kasowania odnosi się do modeli E46 przed liftem a ja mam model 2004 czyli po lifcie, i robiąc tak jak jest opisane w tym linku co podałeś nic się nie dzieje wszystko idzie ładnie do momentu migania resetu następnie ma wyświetlić nowy okres inspekcji i nic tylko przełącza sie na inspekcję wynikająca z czasu też robie to samo reset miga i nic następnie wyskakuje end i koniec. wyłączam zapłon i nic nie jest skasowane tylko dalej te same wartości -1200 km, napiszcie może jakie mogą byc konsekwencje nie skasowania tej inspekcji czy może mi gdzieś stanąć samochód. Bo trochę mam obawy tak jeździć z tą nie skasowaną inspekcją. :(Też mam model 2004 i dokładnie działo mi się tak samo, do momentu jak nie przyspieszyłem z całą procedurą :) .W miejscu migania RESET trzeba wcisnąć i puścić przycisk. Jest tak napisane w kofli że trzeba tak po kolei zrobić, tylko nie jest napisane,że podczas migania napisu RESET.Dalej wszystko ok.
czerwony330d Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2010 Zrob dokladnie wedlug instrukcji musi sie udac:http://www.kofla.net/bmw_pl.htmWłaśnie robiłem tak jak jest napisane tylko ta instrukcja kasowania odnosi się do modeli E46 przed liftem a ja mam model 2004 czyli po lifcie, i robiąc tak jak jest opisane w tym linku co podałeś nic się nie dzieje wszystko idzie ładnie do momentu migania resetu następnie ma wyświetlić nowy okres inspekcji i nic tylko przełącza sie na inspekcję wynikająca z czasu też robie to samo reset miga i nic następnie wyskakuje end i koniec. wyłączam zapłon i nic nie jest skasowane tylko dalej te same wartości -1200 km, napiszcie może jakie mogą byc konsekwencje nie skasowania tej inspekcji czy może mi gdzieś stanąć samochód. Bo trochę mam obawy tak jeździć z tą nie skasowaną inspekcją. :(Też mam model 2004 i dokładnie działo mi się tak samo, do momentu jak nie przyspieszyłem z całą procedurą :) .W miejscu migania RESET trzeba wcisnąć i puścić przycisk. Jest tak napisane w kofli że trzeba tak po kolei zrobić, tylko nie jest napisane,że podczas migania napisu RESET.Dalej wszystko ok.Dzisiaj wreszcie się uporałem z tym kasowaniem niestety na początku robiłem to źle a mianowicie wszystko ok do momentu migania napisu RESET ja za każdym razem przy migającym napisie RESET naciskałem przycisk i przytrzymywałem jakiś czas i to był mój błąd poprostu kiedy miga napis RESET należ nacisnąć krótko nie przytrzymywać i po chwili pojawi sie nowy okres, myslę że komuś kto bedzie robił to pierwszy raz przyda się ten temat. Bardzo Dziękuje wszystkim którzy pomogli w rozwiązaniu tego, można rzec błahego problemu i pozdrawiam. Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D
macio116 Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 Witam Mam pytanie odnośnie lampki kontolnej potrzebnej do kasowania inspekcji w E46 z lat 1998-2000. Jak wygląda ta lampka kontrolna? W instrukcji kasowania napisane jest coś o pięciu diodach? Czy to jakieś specjalne urządzenie? Jeśli tak to gdzie je można kupić i za ile? Pozdrawiam.
czerwony330d Opublikowano 15 Października 2010 Autor Opublikowano 15 Października 2010 Kolego te diody o których piszesz były montowane orginalnie w starszych modelach, więc za bardzo nie rozumiem po co chcesz cokolwiek dokupywać, diody te sygnalizowały poprzez gasnięcie jedna po drugiej zbliżajacej się inspekcji, wymiany oleju, i poza tym nic więcej nie miały spełniac tylko przypominac o zbliżającej się wymianie, u mnie nie ma tych diod, tylko wyswietla się okres jaki pozostał do wymiany oleju. Nie potrzebujesz tego ustrojstwa i nie potrzebujesz. Pozdro. Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D
macio116 Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Ok dzięki za odpowiedź. Wszytko już jasne w 323i z 98r nie da się usunąć inspekcji bez kompa. :duh:
Zasłużeni forumowicze guzior2 Opublikowano 15 Października 2010 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 15 Października 2010 Ok dzięki za odpowiedź. Wszytko już jasne w 323i z 98r nie da się usunąć inspekcji bez kompa. :duh: Oczywiscie ze sie da bez kompa, tu masz wszystko opisane : http://www.kofla.net/bmw_pl.htm
macio116 Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 guzior2 nie da się! Dzięki za instrukcje, ale czytaj dokładnie. W tej instrukcji co wkleiłeś jest napisane przy Seria 3 (E46) 1998 cytuje "E46: Wskazanie terminu przeglądu można cofnąć tylko przy użyciu odpowiedniego urządzenia diagnostycznego." i tak jest :!: przechlapany rocznik :duh: ale dzięki za chęci :
hubertsk Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 guzior2 nie da się! Dzięki za instrukcje, ale czytaj dokładnie. W tej instrukcji co wkleiłeś jest napisane przy Seria 3 (E46) 1998 cytuje "E46: Wskazanie terminu przeglądu można cofnąć tylko przy użyciu odpowiedniego urządzenia diagnostycznego." i tak jest :!: przechlapany rocznik :duh: ale dzięki za chęci :Oj kolego - bez problemu da się wykasować inspekcje w tym aucie i to bez użycia kompa :-) Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png
Zasłużeni forumowicze guzior2 Opublikowano 17 Października 2010 Zasłużeni forumowicze Opublikowano 17 Października 2010 guzior2 nie da się! Dzięki za instrukcje, ale czytaj dokładnie. W tej instrukcji co wkleiłeś jest napisane przy Seria 3 (E46) 1998 cytuje "E46: Wskazanie terminu przeglądu można cofnąć tylko przy użyciu odpowiedniego urządzenia diagnostycznego." i tak jest :!: przechlapany rocznik :duh: ale dzięki za chęci : Pewnie że sie da :) Nie wymysliłem sobie tego tylko sam tak robiłem, potrzebny był mi tylko kabelek.
macio116 Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Kabelek nic tu nie pomoże wiem bo sprawdzałęm. Rocznik 98 :mrgreen:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się