Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie, ale jakbyś tuningował swoją beemkę to daj znać co udało się osiągnąć i jakim kosztem.

 

Pozdrawiam :handshake:

Who's got the key to my beema ? :D
Opublikowano

I jakie rezultaty masz jakies wykresy?

 

Chciałbym poznać koszta takiej modyfikacji, więc jak coś to mozesz na priv'a podeslac ;)

Who's got the key to my beema ? :D
Opublikowano
I jakie rezultaty masz jakies wykresy?

 

Chciałbym poznać koszta takiej modyfikacji, więc jak coś to mozesz na priv'a podeslac ;)

Prawdziwe koszta tej modyfikacji będą znane po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów :)

Opublikowano
Prawdziwe koszta tej modyfikacji będą znane po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów :)

 

Dokładnie :D

 

bajki o zelaznym wilku

 

V-tech to nie kiepy i krzywdy motorowni nie zrobia, ale...... jest kilku nie groszych tunerow

Opublikowano
I wg Ciebie silnik i układ napędowy poddany zmianie mapy powodującej wzrost KM i Nm ma taką samą żywotność jak z ustawieniami seryjnymi?

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Opublikowano
a inżynierowie BMW to łosie co nie wiedzą jak ustawić soft aby wycisnąć z silnika i skrzyni więcej koni? Ktoś to policzył i skoro wyszło z fabryki jak wyszło to tak ma być. Ale powodzenia wszystkim co chcą fabrykę poprawiać. Na pewno nie będzie im nudno a i paru ludzi zarobi :)
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Kolega ma 520d pierwotnie było 163KM ale jeszcze w Niemcowni zrobiono 204KM.

Sam już zrobił nią kilkadziesiąt tysięcy kilometrów a nie wiadomo ile wróg....

Żadnych złych objawów... a zadowolenie jakie :mrgreen:

Opublikowano

Ja tam jestem zadowolony z chpia - poprzednim autem a jak robiłem chip miało juz 160 tys przejechałem kolejne 150 tys i żadnych problemów

ale każdy ma swój rozum i wierzy w co chce wierzyć

 

jeśli ktoś jest otwarty zapraszam na vtech.pl można poczytać co to jest chip tunning i czym to się je

 

 

pozdrawiam sceptyków bo bez nich nie było by optymistów

 

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano

Oczywiście rozumiem że kolega webber może podchodzić z spceptycznie do sprawy conajmiej z dwóch

powodów

 

1 benzynowce wolnossoące kiepsko sie chipują

2 On ma prawie milion koni a niutków jeszcze więcej czyli nic mu więcej nie potrzeba :cool2:

 

 

pozdrawiam

Niemrad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano

witam, moja opinia na pewno nie bedzie obiektywna bo ostatnich 7 prywatnych samochodow mialem modyfikowanych (3x VW, 3x BMW, 1x SUBARU na potwora - zmieniono prawie wszystko)...wiec nie moge sie wypowiedziec zle :mad2: :mad2: o "madrych i dobrze zrobionych modyfikacjach" ...

 

odnosnie postu czyli chip x20d moze dla sceptykow ale znajacych budowe ukladu napedowego dla tego motoru moze posluzyc wyciag z historii mocy BMW: 136/150/163/177/184 KM ....i co istotnego za wyjatkiem "nowych plastikowych oslon" sie zmienilo...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

odnosnie postu czyli chip x20d moze dla sceptykow ale znajacych budowe ukladu napedowego dla tego motoru moze posluzyc wyciag z historii mocy BMW: 136/150/163/177/184 KM ....i co istotnego za wyjatkiem "nowych plastikowych oslon" sie zmienilo...pozdr.

Zmieniła się technika wtrysku paliwa z pompy V44 w 136 konnej wersji przez kolejne generacje CR :-)

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

Zawsze jest zapas konstrukcjny. To sa jakies narzucone wymogi bezawaryjnej pracy. Podnosząc moment robi to ktos na wlasne ryzyko, moze sie cos szybciej zuzyc, ale nie musi.

W swojej już chipa nie zrobię, ale jakbym miał nowsze o 200tyś km auto, czemu nie...

Opublikowano

w bmw inchape we Wroclawiu jest oryginalny zestaw podnoszacy moc w bmw serii 3 jesli db pamietam; sklada sie z nowego oprogramowania/sterownika oraz dodatkowo wiekszego wentylatorka chłodnicy....

czy bmw strzela sobie w kolano?

pozdrawiam Konrad
Opublikowano
a ile orientacyjnie coś takiego kosztuje?

8-10k zl? jakos tak nie pamietam dokladnie

 

zadzwon do ASO BMW Wroclaw

pozdrawiam Konrad
Opublikowano
Zmieniła się technika wtrysku paliwa z pompy V44 w 136 konnej wersji przez kolejne generacje CR :-)

z historii zawsze bylem slaby ale do tej pory bylem pewien ze 136KM mialo juz CR, 150 to juz na 10000% CR, 163/177 to CR2, ale w 184 nie wprowadzili jeszcze CR3 czyli zostaje CR2....

a ile orientacyjnie coś takiego kosztuje?

8-10k zl? jakos tak nie pamietam dokladnie

 

zadzwon do ASO BMW Wroclaw

zanim zadzwonisz przeczytaj (moze wyciagniesz wlasciwe dla siebie wnioski):

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=128537

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
136PS to nie CR.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
I wg Ciebie silnik i układ napędowy poddany zmianie mapy powodującej wzrost KM i Nm ma taką samą żywotność jak z ustawieniami seryjnymi?

 

Tak uwazam. Jesli program byl zrobiony przez fachowca to jestem pewien, ze motor nie kucnie z powodu programu.

 

Zreszta kwestia awarii silnika, mechaniczna wytrzymałosc podzespołów, ich przyczyn to inna bajka. Mnostwo silnikow zdycha na fabryczych softach ( turbiny, korby, tłoki, wtryski i inne ) czyzby inzynierowie liczyc nie umieli?

Moim skromnym zdaniem przyczynami awarii zwykle są :

1.wady fabryczne,

2.zły/bark serwisu, niedbalosc

3.nieodpowiednia eksploatacja

 

pozdrawiam

 

ps. wspołczynnik wytrzymalosci elementow mechanicznych w silnikach spalinowych jesli dobrze pamietam to k= 1,8 lub wiecej. Jesli sie myle to moze byc tylko wiecej

Opublikowano

Hello,

wczesniej mialem Audi TT , zrobiłem w vtech chiptuning -auto zaczelo kopcic i padła mi turbina po kilku tysiacach kilometrów.

do tego nie umieli ustawic własciwej mocy,odsyłali do serwisu Audi,ktory nie widział problemu w moim wozie.

Pozniej nakazali wyciąć (zdrowy !!! ) katalizator.

Auto nie chdzilo zle z dołu,ale góry nie miało w ogóle.

 

NIE POLECAM!!!

 

P.s szukam firmy , która dobrze wirusuje e60 520d 163 km.Do VTECH mam 2 kilometry od domu ,ale na pewno do nich nie pojde...

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://tplast.pl/index.php/home/kat_show?kat_id=6 - antyrama,antyramy z plexi

Opublikowano
Hello,

wczesniej mialem Audi TT , zrobiłem w vtech chiptuning -auto zaczelo kopcic i padła mi turbina po kilku tysiacach kilometrów.

do tego nie umieli ustawic własciwej mocy,odsyłali do serwisu Audi,ktory nie widział problemu w moim wozie.

Pozniej nakazali wyciąć (zdrowy !!! ) katalizator.

Auto nie chdzilo zle z dołu,ale góry nie miało w ogóle.

 

NIE POLECAM!!!

 

P.s szukam firmy , która dobrze wirusuje e60 520d 163 km.Do VTECH mam 2 kilometry od domu ,ale na pewno do nich nie pojde...

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://tplast.pl/index.php/home/kat_show?kat_id=6 - antyrama,antyramy z plexi

 

skad jestes?

pozdrawiam Konrad
Opublikowano

Witam wszystkich !

 

Mogę już przedstawić wynik modyfikacji programu mojego autka które fabrycznie miało 163 KM

 

z jestem bardzo zadowolony z mocy a przede wszystkim z wartości i przebiegu momentu obrotowego

 

chip robiony był w nowym oddziale Vtech w Krakowie ( mogę załatwić duże rabaty dla całego forum na hamowanie i modyfikacje a nawet przyjazd hamowni na jakiś zlot )

 

czekam na wasze opinie

 

Pozdrawiam Niemirad

http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.