Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM

 

MAM SWOJA 520 JUŻ 2 LATA I NIE WYGLĄDA EFEKTOWNIE, STRACIŁA LEKKO POŁYSK, PRZYBYŁO SPORO RYS OD MYJNI MECHANICZNEJ I NIE TYLKO. GDZIE ZROBIĆ POLERKĘ I JAK TO CENOWO WYGLĄDA ORIENTUJE SIĘ KTOŚ, PRÓBOWAŁEM SAMEMU PASTĄ G3 ALE TA GĄBKA JAKOŚ STRASZNIE CIĘŻKO SIĘ TOCZY PO LAKIERZE I NIECHCIAŁBYM SOBIE NAROBIĆ BIEDY.

 

DODAM ŻE TO KOLOR DIAMANTSCHWARZMETALIC.

Opublikowano

Każda lepsza myjnia ręczna ma w swojej ofercie renowacje lakieru, polerka nic Ci nie da, bo jest to zwykłe maszynowe wcieranie wosku, efekt krótkotrwały tak jak pasta tempo. Renowacja natomiast to już grubsza robota, papierem ściernym delikatnie się zdziera porysowaną warstwę lakieru, następnie maszyną jadą specjalną pastą, na koniec dopiero polerka woskiem.

W szczecinie na lepszej myjni kosztowało to 400zł. Nie wiem jakie ceny Wy tam mata u siebie :D

Pozdrawiam

Opublikowano
WITAM

 

MAM SWOJA 520 JUŻ 2 LATA I NIE WYGLĄDA EFEKTOWNIE, STRACIŁA LEKKO POŁYSK, PRZYBYŁO SPORO RYS OD MYJNI MECHANICZNEJ I NIE TYLKO. GDZIE ZROBIĆ POLERKĘ I JAK TO CENOWO WYGLĄDA ORIENTUJE SIĘ KTOŚ, PRÓBOWAŁEM SAMEMU PASTĄ G3 ALE TA GĄBKA JAKOŚ STRASZNIE CIĘŻKO SIĘ TOCZY PO LAKIERZE I NIECHCIAŁBYM SOBIE NAROBIĆ BIEDY.

 

DODAM ŻE TO KOLOR DIAMANTSCHWARZMETALIC.

 

 

G3 trzeba lać mocno wodą:) jak nic nie da to lekko zmatowić element papierem 2000-2500 na wode i potem G3. Lepsze środki są firmy 3M ale za to droższe... Po Farecli 3G dobrze położyć jakieś mleczko np. BOLL. Jk dobrze zrobisz efekt Cię zadziwi... Jak nie masz pojecia to oddaj auto do warsztatu bo narobisz "bigosu"...

Opublikowano
Co wy tu piszecie za bzdury?? Odezwij się na pw to zaradzimy :cool2:
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
Każda lepsza myjnia ręczna ma w swojej ofercie renowacje lakieru, polerka nic Ci nie da, bo jest to zwykłe maszynowe wcieranie wosku, efekt krótkotrwały tak jak pasta tempo. Renowacja natomiast to już grubsza robota, papierem ściernym delikatnie się zdziera porysowaną warstwę lakieru, następnie maszyną jadą specjalną pastą, na koniec dopiero polerka woskiem.

W szczecinie na lepszej myjni kosztowało to 400zł. Nie wiem jakie ceny Wy tam mata u siebie :D

Pozdrawiam

Kolego-nie masz tak do końca racji - 15 lat pracowałem na warsztacie lakierniczym i zajmowałem się właśnie polerowaniem samochodów. Jeśli są tylko drobne rysy po myjce,to wcale nie trzeba matować lakieru papierem ściernym (P-2000,na mokro).Wystarczy samo mechaniczne spolerowanie pojazdu,odpowiednią pastą polerską,używaną przez warsztaty lakiernicze.Matowanie papierem ściernym,przeprowadzasz,gdy masz głębokie rysy.Dopiero po takim polerowaniu,można dla dodatkowej ochrony,karoserje pokryć woskiem.Efet zaje... Pozdrawiam.

Opublikowano
STRACIŁA LEKKO POŁYSK, PRZYBYŁO SPORO RYS OD MYJNI MECHANICZNEJ I NIE TYLKO.

Wszystko zależy od interpretacji, polerkę bym doradził gdyby kolega napisał mam pare małych rysek jak to usunąć. Tu jest ich sporo i do tego brak połysku, więc według mojej interpretacji auto jak najbardziej nadaje się do renowacji...

Tak czy innaczej sam przyznałeś, że po tym zabiegu efekt jest zaj... Więc dlaczego nie mam racji?? Podałem koledze jeden ze sposobów który znam i który był sprawdzony...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.