Skocz do zawartości

[E81/E82/E87/E88] Wszystko o oponach i felgach


wirciak

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno bez runflat bo wszyscy piszą że twarde. A przy tych ''17-tkach i tak telepie starsznie. Mam sentyment do Hankook, uważam że najlepszy stosunek ceny do jakości. Michelin, Good Year, Bridgestone i Pirelli wiadomo za nieco wyższą jakość trzeba zaplacić.A co myślicie o UniRoyal? Wiele osób sobie chwali
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Straszna plaga tych opon ostatnio na drogach :wink: wiadomo, że wszystko kwestia budżetu, więc mogę polecić nowe nokiany, cena przystępna i trzymają się dobrze a jak zwiększysz jednak budżet to polecam dunlop sportbluresponse, naprawdę świetna opona :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wiesz jak to będzie wyglądało? Felgi 7 cali z ET44. Beznadzieja. Mam i 16 i 17 do mojej jedynki. I dla mnie różnica jest zerowa w komforcie. Jedynie na letnich 225 przód i 245 tył czuć różnice w koleinach i manewrach na parkingu, ale nie jest to jakaś katastrofa. Jak się przesiadam na zimówki 205/55R16 to zauważam różnice. Do tego co chcesz żeby było ładnie walnij od razu dystanse.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jeżdże 80% po miescie, dużo po krzywych kocich łbach. Wszystkie e87, które widziałem od tygodnia mają fabryczne ''16-tki i szczerze to szału nie ma... Sam już nie wiem. Rozsądek mówi ''16 bo tak fabryka robiła i kapcie tańsze, a fantazja każe zostawić ''17 bo po prostu cieszy oko...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
17 to dobry wybór. Przejrzyj galerie, większość zasuwa na 18''. Myślę że szkoda inwestować kasę, w coś co tak słabo wygląda. Chyba że kupisz 16'' z E90 to powinno lepiej siedzieć, ale i tak bym 17'' zostawił.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekka 17 zrobi robotę!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Znajomy ma na e81 styling 162 czyli 8,5x18 ET37 i opony 225 szerokosci i mu nie trze na pełnym załadunku.

Ja bym brał 225/45R17 zeby licznik nie oszukiwal oraz to bardziej popularny rozmiar, więc niższa cena oraz większy wybór. Na 225/40 będzie ci sporo w dół oszukiwał. Naciąg u niego wygląda fajnie, bo fele praktycznie równo z błotnikiem. Wczoraj jego auto oglądałem, więc go wypytałem. Na 255 też mu tarło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ten moj znajomy ma z przodu 8x18 i ma laczka 205 tez z naciagiem lekkim. Ja woże ten oryginalny zestaw naprawcz BMW. Dobry pomysł to assistance. Moją jedynką jeździ żona więc ze sznurem butylowym sobie nie poradzi, ale myśle że to dobry pomysł. Żona jak będzie awaria laczka dzwoni do mnie i przyjeżdżam E46 z podnośnikiem i zwykłym zapasem :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daje na wszystkie 225/45, bo tych z przodu nie wymieniam bo dobre są tylko tył trze.Bedzie tak dobrze czy dać 225/40 lub 235/45 na tył? Własnie u mnie brak zestawu chyba obok aku powinien być bo widać że cos tam kiedyś było. Te na allegro po 250-300 są ok? Obczaje jeszcze co assistance mi obejmuje. Zona placi Ci za takie czuwanie pod tel :wink: ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja oszczedzam na assitance, auto ma od ponad roku i nigdy nie interweniowałem. Zestaw naprawczy bmw mam oryginał pod podłogą obok koła. Zimówki mam Nokian i są ok. Ja bym brał 225/45R17. Jak auto kupiłem to było na takim głupim rozmiarze 205/45R16. Wyglądało kretyńsko.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zastanawiam sie nad szeroką stałą do e87. Znalazlem cos takiego jak 8.5j na przód i 9.5j na tył w 17 calach. Z tego co koleś pisze to oryginalnie et stalówek to 34 i teraz pytanie czy jest wgl jakaś możliwość zeby to włożyć i zeby nie było problemu w czasie jazdy ? Dzieki za pomoc !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze

Na przedzie 235 to przesada. Ciężko będzie się kręcić. Znajpmy ma 205/40R18 naciągniętą na felge styling 162 8x18 ET34 i nie obckera. Wysunięte jest super na równo z błotnikiem. Na tył walnij sobie klocka jakiegoś 245 lub 235. Przy feldze styling 162 lepiej dać 235, bo szersza będzie obcierać przy 8,5x18 ET37.

Musisz rzucić jakąś propozycje co chcesz kupić, żeby ci pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.