Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj jakoś mi się wzięło na weryfikacje tego co mam pod maską auta.

Przeglądałem wiele zdjęć silników M70 i wlew oleju znajdował się

z tyłu po prawej stronie silnika.

 

http://marek.podwysocki.webpark.pl/bmw/SILNIK1.JPG

 

U mnie jest z przodu, pośrodku silnika.

Jest jakaś rocznik, od którego zmieniono sposób wlewu oleju.

 

I jeszcze jedna sprawa. Podłączałem sie ostatnio kompem

(widać na zdjęciu) i mam Motronica 1.7 do tej pory myślałem,

że w M70 był M1.2???

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

przede wszystkim to Twoj silnik jest bardzo dziwny bo ma czarne kolektroy - a takie byly tylko w Alpinie.

nie wiem w ktorym roku zmieniono sposob wlewania oleju ale w 750 z 87roku mojego brata korek byl z tylu, a w mojej tez jest z przodu jak u Ciebie.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano

przede wszystkim to Twoj silnik jest bardzo dziwny bo ma czarne kolektroy - a takie byly tylko w Alpinie.

nie wiem w ktorym roku zmieniono sposob wlewania oleju ale w 750 z 87roku mojego brata korek byl z tylu, a w mojej tez jest z przodu jak u Ciebie.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Korek wlewu oleju występował z przodu silnika od kwietnia 90 roku.

Pomiar kompresji w silnikach z popychaczami hydraulicznymi pozostawia wiele zapytań. Niskie ciśnienie oleju w trakcie takiej ilości kręcenia sprawia że popychacze puszczają olej i zawór zaczyna za późno się otwierać i za wcześnie zamykać co powoduje niski stopień sprężania.

Należałoby zmierzyć kompresję najpierw na jednej połówce, odpał silnika na parę sekund i pomiar na drugiej połówce, a nawet pomimo tego i tak brać pod uwagę słabszy stopień sprężania w każdym następnym cylindrze.

Opublikowano
przede wszystkim to Twoj silnik jest bardzo dziwny bo ma czarne kolektroy - a takie byly tylko w Alpinie.

nie wiem w ktorym roku zmieniono sposob wlewania oleju ale w 750 z 87roku mojego brata korek byl z tylu, a w mojej tez jest z przodu jak u Ciebie.

 

U mnie też silniczek i wlew oleju jest identyczny ale te kolektory to chyba są pomalowane na czarno :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.