Skocz do zawartości

leje sie benzyna, tylko skad???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

od paru dni leje mi sie benzyna, tylko nie mam pojecia skad :evil: wczoraj wymienilem rurke nr 11 z rysunku na ponizszej stronie:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GB41&mospid=47345&btnr=13_0232&hg=13&fg=15

niestety nie zauwazylem poprawy. podjechalem wczoraj na kanal, ale niestety nie widac zadnych wyciekow, ani pod spodem nie smierdzi paliwem. czasami smierdzi spod maski, ale co dziwne od strony pasazera, a tam przeciez, o ile sie nie myle nie ma zadnych przewodow paliwowych. wyciekow zadnych tez nie widac pod maska. czy mozliwe, zeby wylalo sie z wtryskiwaczy ponad 5 litrow benzyny i bym nie zauwazyl, jesli sprawdzalem tuz po zgaszeniu samochodu?

probowalem tez znalezc wyciek na wlaczonym silniku, przy mocnym dodawaniu gazy nigdzie nic nie tryska.

czy ktos z Was mial kiedys podobny problem lub chociaz wie, gdzie moze sie wylewac taka ilosc benzyny niezauwazenie? przeciez nie mozliwe, ze jeszcze pare dni temu palil 15l/100 w miescie, a teraz 30 :shock:

 

wszelkie sugestie mile widziane.

z gory dziekuje za pomoc.

 

pozdrawiam

luther

pozdrawiam

luther

Opublikowano
Mialem podobny problem w Mercedesie, tyle ze palil w normie, a jedyne co, to smierdzialo i to byl zaworek odpowiadajacy za odpowietrzanie baku, a w zasadzie jego brak. Nic sie nie lalo, a smierdzialo jak diabli. Ale przyznam ze nie wiem jak to jest zrobione w 7.
Opublikowano
Mialem podobny problem w Mercedesie, tyle ze palil w normie, a jedyne co, to smierdzialo i to byl zaworek odpowiadajacy za odpowietrzanie baku, a w zasadzie jego brak. Nic sie nie lalo, a smierdzialo jak diabli. Ale przyznam ze nie wiem jak to jest zrobione w 7.

 

najgorsze jest to, ze wlasciwie nie smierdzi, ale leje sie gdzies strasznie. dodam, ze plam pod samochodem tez nie ma.

pozdrawiam

luther

Opublikowano
może lambda ci padła?

 

czy to by moglo spowodowac wzrost zuzycia paliwa o 100%? szczerze mowiac nie zauwazylem zmiany w osiagach samohodu, wszystko bez zmian oprocz tego "zuzycia" paliwa :doh:

pozdrawiam

luther

Opublikowano

przy takim spalaniu - tj zalewaniu wrecz auta - to z wydechu leci czarny dym przy gazowaniu i strasznie czuc niespalona wecha.

 

A jak sprawdzic sonde masz opisane na forum.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
przy takim spalaniu - tj zalewaniu wrecz auta - to z wydechu leci czarny dym przy gazowaniu i strasznie czuc niespalona wecha.

 

A jak sprawdzic sonde masz opisane na forum.

 

sprawdzilem wlasnie sonde i chyba jest zepsuta. napiecie caly czas spada do wartosci rzedu 0,03V. to chyba nie jest normalne?? ale z drugiej strony nie smierdzi zbytnio benzyna.

czy ktos moglby potwierdzic moje przypuszczenia co do zepsutej lambdy? nie chcialbym na darmo wydac kasy.

pozdrawiam

luther

Opublikowano
nikt nie wie? samochod jest mi potrzebny na codzien, a nie moge sobie pozwolic na takie spalanie

 

mnie osobiście popękały wężyki 10 i 11 z rysunku (z 1-go postu)

Paliwo było czuc tylko przy zimnym silniku - potem bardzo szybko parowało...

 

Ale sprawdziłbym jeszcze filtr paliwa (okolice prawego tylnego koła) i oczywiście wejście i wyjście z baku... tam są także łączniki gumowe...

pozostała część układu to przewody metalowe więc jeśli popękały to musi być je widać... - może paliwo tryska na wydech i nie ma plam ???

 

koniecznie sprawdź cały układ... :!:

 

Dlaczego wymieniałeś wężyk 11 - widać było wyciek ?? (u mnie była mgiełka prawie nie zauważalna... a wylatywało z 5 litrów :( )

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Opublikowano
(...)

Dlaczego wymieniałeś wężyk 11 - widać było wyciek ?? (u mnie była mgiełka prawie nie zauważalna... a wylatywało z 5 litrów :( )

 

jakis rok temu kapala benzyna z tamtego wezyka, ale dokrecilem i nie bylo problemow, wiec teraz pomyslalem, ze moze to on jest winny wycieku i profilaktycznie wymienilem. niestety to nei byla przyczyna :(

sprawdze caly uklad jak najszybciej, ale zastanawiam sie czy faktycznie nie jesty to wina sondy. dzisiaj ja dokladnie sprawdze jeszcze raz, zeby miec pewnosc. sprawdzalem wg opisu z Twojego dawnego posta i napiecie nie falowalo, lecz spadalo do bardzo malych wartosci. czy moze miec znaczenie to, ze mierzylem je na wtyczce, pod kolektorem ssacym, a nie tam gdzie opisywales (tzn przy szybie od strony pasazera, pod plastikowa pokrywa)? niestety tam mam kable polutowane - nie mam tam ani kabla ani wtyczki :duh: wg mnei nie ma to zadnego znaczenia, ale wole sie upewnic.

 

pozdrawiam

luther

pozdrawiam

luther

Opublikowano

W mojej poprzedniej E32 miałem ten sam problem, okazało się że trzeba było tylko dokręcić opaski (nr. 12 na rysunku) na przewodzie (nr. 11). A plam nie było dlatego że benzyna lała się na kolektor wydechowy i od razu parowała. Dokręć wszystkie opaski jakie są na rysunku i powinno pomóc.

 

Pozdrawiam

Pozdrawiam

Gomes

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W E32 i E34 ciśnienie w układzie zasilania robi już pompa w baku, więc... już od samego tyłu możesz zacząć szukać. Jest tam metalowa rurka, która z wiekiem robi się jak sito... Kolejne miejsce to rurka "obchodząca" tylne prawe nadkole - to samo.
Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.