Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, ostatnio zmieniłem felgi z 7,5J przód 8,5J tył na 8J przód i tył. Przed zmianą było małe bicie przy hamowaniu w zakresie 120-100km/h. Po zmianie problem jest także podczas jazdy z prędkością ok.80km/h. Bicie jest coraz większe z dnia na dzień. Koła wyważane 2 razy więc to wykluczam. Zawieszenie sprawdzane miesiąc temu i wszystko OK. Jedyne co mi przychodzi na myśl to maglownica. Luzy są na pewno ale czy to może przekładać się na bicie na kierownicy? Zauważyłem też od jakiegoś czasu podczas cofania na skręconych kołach szarpnięcia kierownicą tak jakby się coś blokowało. Macie może jakieś pomysły?
Opublikowano
Wydawało mi się że "auBer" po niemiecku znaczy "oprócz". Więc chyba nie są do M3. I ET też jest chyba w porządku. Ale mogę się mylić.
Opublikowano
One są przeznaczone do M3 i mają większe ET.

Podejrzewam że obcierają o coś a prawdopodobnie o wachacz lub drążek.

 

tu masz tabelke.

http://felgenkatalog.auto-treff.com/

felgi do E36 mają mieć ET47,poza w jaki sposób koło(opona) może obcierać o drążek albo wahacz? Nie potrafie sobie tego wyobrazić.

Kolego radeck luz na maglownicy może być powodem bicia ale najczęściej to sworznie na wahaczu są przyczyną.

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
Sprawdz dokładnie zawieszenie, jak 'wantuje' koło przy cofaniu to napewno z zawieszeniem coś nie tak. Trzeba przejrzeć sworznie, tulejki drążki i końcówki, a ocierać o drążek lub wachacz to raczej nie może, jest to średnio wykonalne.
Opublikowano
Byłem dziś na szarpakach i okazuje się że jest luz na sworzniach zewnętrznych. Może to być przyczyną bicia na kierownicy podczas hamowania i podczas jazdy?? I czy jest możliwe że 20tyś km po wymianie tych sworzni (BOGE) już poleciały?
Opublikowano
I czy jest możliwe że 20tyś km po wymianie tych sworzni (BOGE) już poleciały?

Możliwe jest . Ja kiedyś założyłem właśnie tej firmy i poleciały w niecały rok a dodam że robię około 10tyś rocznie. Teraz założyłem do siebie Lemfordera a dwa lata temu też Lemfordera założyłem koledze zrobił już około 30tyś i narazie jest git. Fakt, są drogie ale widzę że się opłaca

Opublikowano
Dzięki Panowie za wszystkie sugestie. Okazało się że opony które kupiłem (używki) nie były pierwszej jakości. Po założeniu na felgę musiało coś w nich w środku puścić i z dnia na dzień było większe bicie. Założyłem na przednią oś zimówki żeby sprawdzić i jest ok.
Opublikowano
Dzięki Panowie za wszystkie sugestie. Okazało się że opony które kupiłem (używki) nie były pierwszej jakości. Po założeniu na felgę musiało coś w nich w środku puścić i z dnia na dzień było większe bicie. Założyłem na przednią oś zimówki żeby sprawdzić i jest ok.

czary z mleka...koła 2 razy wyważane i nikt nie zauważył że mają bicie,nic tylko siąśc i płakać :cry2:

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
Co nie zmienia faktu że jeśli masz luz na sworzniach to przy szerszej oponie będziesz czuł bicie przy jeździe i przy hamowaniu, nie mówiąc już o tym, że szybciej wybiją Ci się inne elementy układu kierowniczego.
Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
czyli co? felgi? ale to też by było na wyważarce widać. Założę inne opony na te felgi i będzie wiadomo.
Opublikowano
Dzięki Panowie za wszystkie sugestie. Okazało się że opony które kupiłem (używki) nie były pierwszej jakości. Po założeniu na felgę musiało coś w nich w środku puścić i z dnia na dzień było większe bicie. Założyłem na przednią oś zimówki żeby sprawdzić i jest ok.

czary z mleka...koła 2 razy wyważane i nikt nie zauważył że mają bicie,nic tylko siąśc i płakać :cry2:

 

Faktycznie chyba czary z mleka... Po założeniu innych (szerszych) opon nie ma bicia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.