Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie dokładnie takie same objawy jak w filmiku.

 

W związku z tematem mam pytanie. Dam rade wymienić drążki sam ?? Wymieniłem juz w oplu i tragedii nie bylo, a z tego co kojarzę w Bmw magiel jest prawie na wierzchu pod silnikiem. Drążki oczywiście lemforder. Warto inwestować w końcówki??

  • 3 tygodnie później...
  • 4 lata później...
Opublikowano

Cześć

Odgrzeje trochę kotleta, może przez ten czas ktoś rozpracował podobny przypadek. Stuki w zawieszeniu w momencie wjazdu bądź zjazdu z progów zwalniających, czy też pokonywania innych poprzecznych nierówności na drogach dziur itp. Nawet zjeżdżając z niskiego krawężnika przy domku prędkość jest zerowa, a puknięcie słychać. Ktoś zasugerował by jakim elementom warto się przyjrzeć ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przy lacznikach stabilizatora kierownica bylaby luzniejsza niz normalnie, raczej jakieś wahacze do wymiany albo tuleje plywajace, ale to znowu przy hamowaniu daloby sie wyczuc minimalne bicie na kierownicy, polecam jechac do jakiegoś ogarniętego mechanika, zaoszczędzisz sobie czasu i pieniędzy ( i nerwow).

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.