Skocz do zawartości

Evander1978

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e90 320D 2007r

Osiągnięcia Evander1978

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. W sumie to saperka albo koleś lub koleżanka obok.
  2. U mnie okazało się to tak jak pisał Trzastek. Włączona klima powoduje taki efekt. Nawiasem mówiąc to dziwne, że auto tej klasy się tak zachowuje. Jeździłem wcześniej Passatem b6 i mam wrażenie, że to było lepsze auto ale co BMW to BMW. Pozdrawiam i życzę wesołych świąt.
  3. Mam ten sam problem. Byłem na kompie (oryg.BMW) wszystko niby ok ale szrpniecia sa a w zimie zawsze szarpnie jak jest zimny a zdarza sie ze i zgasnie w czasie jazdy.
  4. Panowie napewno są to tuleje pływające i właśnie o tym numerze co pisał Tom. U mnie było strasznie. Nie dość, że trzeszczał to jeszcze trochę stukało z tyłu. Teraz cisza. Aha i radzę wymienić dwie od razu.
  5. Panowie. Taki temat: Gdy samochód postoi w wilgoci lub na zimnie przez parę dni po rozpoczęciu jazdy zdarza się, że przy wchodzeniu na obroty powyżej 3 tys. czasami przez moment zapala się kontrolka silnika lub czasami gaśnie w czasie jazdy i wyświetla się na komputerze chyba kontrolka ciśnienia opon???????. Gdy się już rozgrzeje i po daniu w palnik objawy znikają. Po wizycie na KTS pojawił się błąd niewłaściwego ciśnienia paliwa. Co to może być? POMOCY
  6. Panowie okazało się, że poduszka i łożysko amortyzatora. Dzięki za rady.
  7. Wydaje mi się, że może to być jeszcze poduszka amortyzatora ta górna. Czy ktoś miał taki problem?
  8. Kostka o kielich? Mozesz bardziej precyzyjnie? Nawiasem mowiac kupilem ja na runflatach zimowkach 16 i sie tlucze . mam do niej 17 letnie i strach pomyslec co sie bedzie dzialo na wiosne
  9. Panowie pomocy. Wymieniłem już prawie całe zawieszenie (po dwa wahacze, łaczniki stablizatora, końcówki drążka kierowniczego, sztycę łączącą kolumnę z maglownicą, nawet gumki stablizatora oraz poduszki pod silnik) i ciągle mam stuki przy najeżdzaniu na większe dziury. Nic nie przenosi na kolumnę kierownicy ale mimo wszystko to dość denerwujące. Nadmieniam, że auto uczetniczyło w kolizji i raczej coś musiało dziać się z przednim lewym kołem. Co jeszcze powinienem sprawdzić? mechanik mówi, że ponoć nie ma luzów na listwie maglownicy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.