Skocz do zawartości

heinz_de

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 318d 2006 - była
    e91 325d 2007

Osiągnięcia heinz_de

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Czyli wymiana wału to niepotrzebna informacja?, jeśli tuleje są wymienione i nowe opony ( nowe a nie bieżnikowane) to zostaje zawieszenie..
  2. Skoro problem się pojawił po zmianie wału to tam chyba trzeba zacząć szukać, polecam jakiegoś ogarniętego mechanika. Pozdrawiam
  3. Szczerze to nic niepokojącego nie słyszę , niektóre turbiny są głośne inne są ciche, tutaj ładnie świszczy, jeśli na kompie nie pokazuje jakichś dziwnych wartości i nie ma chmury dymu siwego to może być wszystko w normie. Pozdrawiam
  4. \ \ Tak, albo czyszczenie, albo kilka tys km bedzie wypychalo .. zależnie od stylu jazdy, Pozdrawiam
  5. Sprawdź szczelność dolotu turbiny, miałem wymienianą turbine i przy odpalaniu siwy dym i lekko telepalo silnikiem, przy przyspieszaniu tez siwo-zółty dym, musiałem jeździć 3 razy na reklamacje, takie partacze ;/, polecam jakiś porządny warsztat wyjdzie taniej i szybciej, można też zrobić test uszczelki pod głowicą. Pozdrawiam
  6. Przy lacznikach stabilizatora kierownica bylaby luzniejsza niz normalnie, raczej jakieś wahacze do wymiany albo tuleje plywajace, ale to znowu przy hamowaniu daloby sie wyczuc minimalne bicie na kierownicy, polecam jechac do jakiegoś ogarniętego mechanika, zaoszczędzisz sobie czasu i pieniędzy ( i nerwow). Pozdrawiam
  7. Nie doczytałem, że benzyna, w dieslu normalnie jakaś nieszczelność w dolocie turbiny by była do zbadania przy siwym dymie przy odpalaniu i przyspieszaniu, w benzynie siwy dym to uszczelka pod głowicą ? można zrobić test po taniości... Pozdrawiam
  8. Kolego proponuje zresetować skrzynię na początek, tutaj inny kolega napisał jak:
  9. Kolego polecam jakiegoś dobrego elektryka odwiedzić bo to nie jest coś typowego spotykanego powszechnie. Pozdrawiam
  10. Witaj, Masz 2.0 a nie 1.8, mam ten sam silnik i nie jest to jakiś specjalnie szybki egzemplarz, też nigdy do maxa nie dojechałem na ekonomizerze. Ale jeśli chodzi o przepływke, ja w każdym swoim aucie przewiercam ją wiertłem 3-4 mm tak że dostaje więcej powietrza i podlewa więcej paliwa, jest żywszy od dołu, i daje to ok 10 koni i z 20 nm extra za godzinkę roboty, no i przepływomierz dostaje 2 życie - już się nim nie trzeba martwić. Ale trzeba rozwiercać z wyczuciem. Można ponoć taki efekt osiągnąć również sportowym filtrem powietrza. Możesz wyczyścić przepływomierz i egr i kolektor doda to troszeczkę dynamiki ale żeby faktycznie poczuć jakiś efekt wow to trzeba virusa albo zmianę auta na jakiś większy silnik lub wersję. Pozdrawiam
  11. Kolego ja proponuję Uniroyal rain sport 3 lub 5 - klasa A hamowania na mokrym, jakość/cena - rewelacja, śmigałem na nich 180-190 w ulewie na autobanie. Niemiaszki zwalniali i zjeżdżali a ja se ich mijałem lewym, dodatkowo teraz jest dobry deal bo dają 100 zł z powrotem. Wszyscy moi znajomi używają tych opon w różnych rozmiarach i są mega zadowoleni. Zresztą poczytaj opinie i testy koniecznie testy :). Pozdrawiam https://www.oponeo.pl/model-opony/uniroyal-rainsport-3
  12. Kolego, jeśli po podniesieniu koła chodzą luźno, bez oporu, to może dopompuj trochę więcej powietrza i sprawdź czy jest jakaś poprawa. Pozdrawiam
  13. Znalazłem coś takiego: ogółem shift knob, shift selector fix, czy coś takiego..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.