Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kilka dni temu zaczeła mi się grzać wskazówka wchodziła na czerwone pole co chwile musiałem stawać ale jakoś wróciłem do domu, następny dzień przejeździłem i wskazówka stała prosto nawet nie drgneła, wczoraj znów zaczeła dochodzić do czerwonego pola, dziś jechałem do pracy nie zagrzał się stała prosto co to może być? boje się jechać dalej w trase, mechanik mi powiedział żebym podjechał dopiero jak będzie wchodzić na czerwone pole bo inaczej nie sprawdzi co to ale ciężko tak utrafić żeby sie zagrzał blisko warsztatu.
Opublikowano
Mało płynu lub jest stary lub zapowietrzony układ. Mogło się też zużyć sprzęgło Viskotczne przy wiatraku i nie załącza się jak silnik pracuje a auto stoi. najpierw sprawdzaj poziom płynów.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kilka dni temu zaczeła mi się grzać wskazówka wchodziła na czerwone pole co chwile musiałem stawać ale jakoś wróciłem do domu, następny dzień przejeździłem i wskazówka stała prosto nawet nie drgneła, wczoraj znów zaczeła dochodzić do czerwonego pola, dziś jechałem do pracy nie zagrzał się stała prosto co to może być? boje się jechać dalej w trase, mechanik mi powiedział żebym podjechał dopiero jak będzie wchodzić na czerwone pole bo inaczej nie sprawdzi co to ale ciężko tak utrafić żeby sie zagrzał blisko warsztatu.

Gratuluje mechanika :duh: . Nie wolno przegrzewac silnikow BMW. Jesli tylko widzisz jakiekolwiek odchylenie wskazowki od pionu, natychmiast stawaj. Na zimnym silniku sprawdz czy poziom cieczy w ukladzie chlodzenia jest wlasciwy. Poszukaj na forum jak odpowietrzyc swoj uklad chlodzenia i to zrob.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W przypadku termostatu chyba komp by moze cos powiedzial.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
W przypadku termostatu chyba komp by moze cos powiedzial.

Niestety, termostat nie jest podlaczony pod elektryke wiec odpada. Ewentualnie co pokaze komp to temperature silnika w danej chwili

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Dotłaczam się do tematu bo miałem taki sam problem i na forum nie dostałem odpowiedzi lecz sam to zauważyłem.

Drogi kolego miałem identyczne objawy kupiłem termostat, wisko, i dalej to samo pooglądałem dokładnie silnik i niby wszystko gra ale nacisnolem wąż ciśnieniowy i nieszczelna była obudowa termostatu wiec zrobiłem ją (sciągnołem wyczyściłem posmarowałem specjalnym silikonem i założyłem idealnie) Zero wycieków ale dalej się grzał nie miałem pomysłów więc znowu ogłądam i badam co się dzieje okazało się że miałem nieszczelny zbiornik wyrównawczy od chłodnicy delikatnie od strony wewnętrznej przesto tyle problemow. Zapowietrzał się i grzał. Poradziłem się mechanika czy da się zregenerować go czy nie mówił że jest rudna sprawa. Wsztrzymałem się i nieruszałem go kupiłem uszczelniacz prestone radiator za 11zł i mój problem znikł już parę miesięcy skazówka nie drgnie za połowe! Oczywiście przymierzam się pomału do wymiany chlodnicy. Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W przypadku termostatu chyba komp by moze cos powiedzial.

Niestety, termostat nie jest podlaczony pod elektryke wiec odpada. Ewentualnie co pokaze komp to temperature silnika w danej chwili

A widzisz, sam termostat nie, ale jest czujnik przed i za i to moze sporo podpowiedziec.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
byłem u mechanika odpowietrzył go i wymienił korek od zbiorniczka wyrównawczego bo podobno oring był uszkodzony i nie trzymał dobrze ciśnienia mam nadzieje, że to pomoże pojeżdże teraz i sprawdze.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
jeżdże już jakiś czas i wszystko jest ok, jeślik ktoś ma podobne objawy to może być to samo co u mnie
  • 2 lata później...
Opublikowano
witam. Kupiłem właśnie 520 i mam ten sam objaw mogę latać cały dzień, deptać i nic nawet nie wyjdzie za połowę, a na drugi dzień 5 km i na czerwonym polu, płyn jest nowy wlany widać i sprawdzałem go testerem i jest ok ale co zauważyłem to ze zamiast odpowietrznika na chłodnicy mam śrubę wkręconą i czy to nie będzie od tego jest mocno wkręcona i jak sie zagrzeje to nic tamtędy nie leci nawet para to chyba dobrze
Opublikowano
witam. Kupiłem właśnie 520 i mam ten sam objaw mogę latać cały dzień, deptać i nic nawet nie wyjdzie za połowę, a na drugi dzień 5 km i na czerwonym polu, płyn jest nowy wlany widać i sprawdzałem go testerem i jest ok ale co zauważyłem to ze zamiast odpowietrznika na chłodnicy mam śrubę wkręconą i czy to nie będzie od tego jest mocno wkręcona i jak sie zagrzeje to nic tamtędy nie leci nawet para to chyba dobrze

to jest plastikowa śruba? Bo tak wygląda odpowietrznik. Jeśli to nie to wymień to bo może po wystygnięciu jak się robi podciśnienie zaciągać powietrze.

 

Lepiej nie jeździj tylko sprawdź jak wskazówka się lekko odchyli czy termostat się otworzy. Jeśli nie masz winowajcę. Nie dopuszczaj aby doszedł do czerwonego pola. Jak będzie lekko wychylona w prawo to już ma ponad 115 st a więc wąż musi być wtedy gorący. Odpowietrz dobrze to auto bo przy tak długiej głowicy zrobionej z alu o pęknięcie/wykrzywienie nie trudno

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.