Skocz do zawartości

paq19

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 2.0i 1996

Osiągnięcia paq19

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. problem dzieje się tylko przy hamowaniu i dużych prędkościach, luzów nie mam autko bezwypadkowe, wahacze wymieniane w tamtym roku, końcówki drążków wymieniane niedawno? a czy przez tuleje wahaczy lub drążki stabilizatora? to możliwe bo to mam do wymiany?
  2. Witam! Mam pytanie ponieważ ostatnio zauważyłem że gdy szybko jadę i hamuję trzęsie mi strasznie kierownicą ale muszę mieć 120km/h żeby to czuć lub więcej przy mniejszej nic się nie dzieje co jest do wymiany? Czy można tak jeździć czy jest jakieś niebezpieczeństwo jeżdżę dużo w trasie? Dziękuję z góry za odp mam bmw e39 z 96r 520i.
  3. temat do zamknięcia był to stop środkowy!
  4. Witam! Otóż od 2 dni mam problem mianowicie świeci mi że mam spaloną żarówkę stylu od strony akumulatora wymieniłem wszystkie żarówki i dalej świeci co mam zrobić czy coś nie tak jest?
  5. mój mechanik naprawdę jest bardzo dobry i powiedział że da się wyregulować? Więc wreście nie można wyregulować?? Proszę o jakieś konkrety?
  6. Witam! byłem u mojego mechanika i stwierdził luzy zaworowe bo mi coś cykało wiec pojechałem. Mam pytanie czy trudne jest wyregulowanie tych luzów zaworowych i ewentualnie jakąs instrukcję mógłby mi napisać jak to zrobić??
  7. W mieście mniej niż 11,4 nie schodziłem w lecie nie da sie chyba. Trasa raz zszedłem do spalania 8,4 mniej się nie da na pewno. Pozdrawiam Ale i owszem złych nawykow nie da się wykluczyć. Uwielbiam piękny głosik od 3 tyś obr. wzwyż pozdrawia,
  8. BMW E39 2.0i 96r. 270tyś sam zrobiłem już 20tyś w trasie. Autko zakupione 6 miesięcy temu jedynie wymiana wisko. Jak narazie jest wszystko ok. Stwierdzam że te auta nie są awaryjne.
  9. paq19

    E39 520 czasem się grzeje

    Dotłaczam się do tematu bo miałem taki sam problem i na forum nie dostałem odpowiedzi lecz sam to zauważyłem. Drogi kolego miałem identyczne objawy kupiłem termostat, wisko, i dalej to samo pooglądałem dokładnie silnik i niby wszystko gra ale nacisnolem wąż ciśnieniowy i nieszczelna była obudowa termostatu wiec zrobiłem ją (sciągnołem wyczyściłem posmarowałem specjalnym silikonem i założyłem idealnie) Zero wycieków ale dalej się grzał nie miałem pomysłów więc znowu ogłądam i badam co się dzieje okazało się że miałem nieszczelny zbiornik wyrównawczy od chłodnicy delikatnie od strony wewnętrznej przesto tyle problemow. Zapowietrzał się i grzał. Poradziłem się mechanika czy da się zregenerować go czy nie mówił że jest rudna sprawa. Wsztrzymałem się i nieruszałem go kupiłem uszczelniacz prestone radiator za 11zł i mój problem znikł już parę miesięcy skazówka nie drgnie za połowe! Oczywiście przymierzam się pomału do wymiany chlodnicy. Pozdrawiam.
  10. Witam moje spalanie w mieście wychodzi ok 11-12 litrów na trasie od 9,5 do 10 czy jest w normie czy za duże?
  11. Witam! Mam pytanie dotyczące mojego problemu a dokładnie czasem jak zapale auto i zostawiam na biegu jałowym mrugają mi postojówki? oczywiscie wszystkie światła wyłączone bardzo dziwne to jest? A 2 sprawa to że gdy z niskich obrotów dobrze debne na gaz przygasają mi światła mijania albo drogowe czy te objawy są normalne czy nie?? Oczywiście mi to nieprzeszkadza bo to rzadko się zdarza ledwo co zuważyłem. Ale oczywiście dbam o autko i chciałbym wiedzieć jak najwięcej. Pozdrawiam.
  12. paq19

    [E39] Czy to jeż?

    a drugie moje pytanie to jak się dobrać do jerza jak go można zdemontować?
  13. paq19

    [E39] Czy to jeż?

    Witam! Zdaża się mi sporadycznie że jak jadę nie działa mi chwile na wiew potem znowu działa tak mi się zdaża rzadko lecz się zdaża czy to jeż?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.