Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam bmw 320i z 1999 roku i mam problem z ukladem chlodzenie, poniewaz auto nie puszcza cieplej wody na chlodnice. moze ktos napisac czemu grzeje pierwszy mi sie waz gorny i zbiorniczek wyrowanawczy a to chyba pierwszy powninien byc cieply waz dolny ktory idzie do chlodnicy. moze mi ktos napisac jak ten proces powinien wygladac?? z gory dziekuje i pozdrawiam..
Opublikowano
napoczatku odpowietrz uklad-dolewales jakiegos plynu niedawno??a puzniej sprawdz termostat to powinno wykazac po podlaczeniu pod kompa bynajmniej w e39 pokazuje w e46 niemialem problemu z termostatem ale z zapowietrzonym ukladem tak i bylo podobnie
Opublikowano

Kolego zawsze najpierw się grzeje górny wąż i zbiornik wyrównawczy a dolny wąż to powrót.

Przy takich temp jak teraz jest zimny i to oznacza że termostat jest zamknięty.

Tak jak pisali koledzy powyżej odpowietrz porządnie układ. Jeżeli to nic nie pomoże to wina termostatu albo zapchanej chłodnicy albo pompy wody.

I to tyle w tym temacie

Pozdrawiam,

Mateusz


Najnowsze Mapy do Nawigacji 2014

http://chomikuj.pl/MapyNaviBMW

Opublikowano
Wegług mnie jeśli działa Ci ogrzewanie wnętrza samochodu oraz wskazówka stoji w pionie i "nie wędruje" po za połowe w strone czerwonego pola to wszystko jest ok ale tak jak koledzy pisali zawsze możesz spróbowac odpowietrzyc układ choc mojim zdaniem jeśli masz ogrzewanie a góry wąż jest twardy i gorący ale twardy w sensie że da się go minimalnie ścisnac tak z 1 cm jego średnicy to wszystko jest ok gdyż ukłąd chłodzacy w bmw jest ukłądem ciśnieniowym...
Opublikowano
dzieki, ale uklad odpowietrzalem.. ogrzewanie bardzo dobrze dzila wskazowka tez stoij w pionie, a dzisiaj poszedlem i wez sa miekie wogole w nich nie ma plynu no moze troche, ale w zborniczku jest na maxa probowalem odpowietrzyc ale bez poprawy, a wczesniej weze byly twarde. a moze cos nie tak jest z pompa wody??
Opublikowano
witam za całosć wymiany płynu z silnika do chłodnicy odpowiedzialny jest termostat i tam szukaj przyczyny :idea:
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
sprawdz czy jak na zimnym odkręcisz korek to widac strumień że pompa pcha wode jesli tak to mojim zdaniem wszystko jest ok tylko odlej tego płynu jesli masz na full, doprowadz do normalnego stanu
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, ponawiam niestety temat, bo juz myslalem, ze problem zginal ale sytuacjia sie pojawia z powrotem, a bylo juz dobrze, czyli gorny waz robil sie goracy, zbiorniczek potem woda szla na chlodnice i dolnym wezem do silnika, a wczoraj samochod w trasie zaczal mi sie grzac zjechalem na parking no i waz gorny goracy twardy jak kamien, a dolny lodowaty i takze twardy i chlodnica zimna zero reakci zeby woda przechodzila przez chlodnice, sprawdzalem to takze na parkingu zwiekszajac obroty silnika do 2000tys, i nic samochod zaczynal sie grzac a woda nie poszla na chlodnice.. Prosil bym o Pomoc? dziekuje..
Opublikowano
wlasnie tez mi to chodzi po glowie ale czy goraca temperatura nie powinna rozpuscic tego lodu( jak zamarzla) lub zastanawia mnie czy chlodnica sie nie zapychala..
Opublikowano

Jeżeli masz takie objawy to termostat jest do wymiany na 100proc,jak temperatura wzrasta tobie poza pion a wąż powrotny nie robi się ciepły to znaczy ze termostat nie otwiera,musisz wymienić termostat i odpowietrzyć układ,pompę wody można w prosty sposób sprawdzić np zostaw auto na wolnych obrotach włącz\ ogrzewanie jeżeli cały czas jest takie samo na wolnych obrotach to znaczy ze pompa tłoczy,bo np jeżeli na wolnych obrotach ogrzewanie było by słabsze a po dodaniu gazu było by mocniejsze to znaczy że pompa się kończy(ew zapowietrzony układ)

nie szukaj niczego wymieniaj termostat i będzie ok,zobacz ile ludzi ma z tym problem ,zima to sezon na układy chłodzenie w bmw :duh:

sam miałem problem z termostatem tylko u mnie się nie rozgrzewał,jak zmieniałem termostat to zbiornik zaczął przeciekać,niestety to jest mankament naszych bmw,,,,a jeszcze jak byś auto do mechanika zaprowadził to chcą od razu uszczelkę pod głowicą zmieniać bo ciśnienie w układzie ludzie :mad2:

Opublikowano
Wystarczy uszczelka,nie smaruj tam niczym,dokręć równo śrubki, dobrze oczyść przed montażem,zamontuj termostat zalej płyn odpowietrz i będzie ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.