Skocz do zawartości

BMW E36 320i nie zapala na mrozie


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie mam zamiaru pisać ze to nie czujnik,może faktycznie któryś z nich broi,ale po co się męczyć jak można tylko zatankować i zaczekać na efekty,jeżeli nic to nie pomoże zaczniesz się bawić z czujnikami.W moim bmw środek STP zlikwidował całkowicie skakanie obrotów na zimnym silniku,też nie mogłem przekroczyć 2 tyś obr,a do tego gasł,aż do rozgrzania.Jak pisałem wcześniej efekt był następnego dnia ( zdarzyło się co prawda raz na jakiś czas nieudane odpalenie,ale mineły 2 tygodnie od zaaplikowania STP i zapomniałem o porannych '' mękach'' )

Jeżeli chodzi o paliwo to naprawdę polecam Vi power,moje 320 odpala dużo,dużo lepiej,jak to się mówi ''na dotyk''wcześniej zdarzyło mi się korzystać nawet z holu.

Pozdrawiam i zrób co radzę - to rozkaz ;-)

Opublikowano (edytowane)

Witam ,sorki ,ze sie tak podklejam , mam podobny kłopot w E39 520 benzyna 98r,padł mi czujnik w.korbowego ,mialem problemy z odpalaniem na zimnym ,po wymianie bylo kilka dni ok, a teraz jest tragedia -odpala z wielkim trudem nawet w garażu (ciepło) wymienilem pompke pal.,przepływke (pokazywala błędy) ,świece,sprawdzone cewki ... na 3 kompach nie pokazuje zadnych usterek - auto ma sekwencje -ale odłączona od czasu awarii czujnika w.korb. jak już odpali i silnik sie nagrzeje to pracuje idealnie, ale ma czasem na wolnych obr.falowanie a nawet rzucanie silnikiem !! objezdzilem 8 mechaniorów-kazdy boi sie pchac łapy ,chca tylko kompa podlaczac i kase za to brac, moze podpowie ktos czego szukac ? dzieki i sorki za zawalanie tematu.

p.s. STP zalewam zawsze co 5-6 tkm ,paliwo tylko markowe stacje 98

Edytowane przez adam330
Opublikowano
Ja u siebie też zmieniałem czujnik wału korbowego bo na pewno był zły, przepływomierz i tak dalej ale na razie zadnej poprawy. Dzisiaj zatankowałem v-power, wlałem dodtaek i zobaczymy jak będzie.
Opublikowano
Fajnie ze się zdecydowałeś na ten sposób,wydaje mi się że nie pożałujesz,mam nadzieje ze ten dodatek do paliwa o którym wspominałeś to STP,słyszałem ze te inne środki nie dają rady.Czeka na wieści
Opublikowano
Fajnie ze się zdecydowałeś na ten sposób,wydaje mi się że nie pożałujesz,mam nadzieje ze ten dodatek do paliwa o którym wspominałeś to STP,słyszałem ze te inne środki nie dają rady.Czeka na wieści

odnosnie preparatow do paliwa np.STP : pewna firma sprawdzala skutecznosc kilku produktow ,jedynie w przypadku STP nie byli w stanie podac jednoznacznej odpowiedzi - nie widac czy pomaga ,ale na pewno nie szkodzi ,pozostale produkty to pochodna benzyny nie majaca zadnych zalet w stosowaniu! dzisiejsze paliwo np. V-power juz samo w sobie posiada takie dodatki oczyszczajace , nie zaleca sie stosowac dodatkow czesciej niz 5tkm ,i co wazne- STP dziala nie po wlaniu do baku, ale dopiero po wyjezdzeniu go -czesto slysze "wlalem i nic -do d..y" a jezdzi caly czas na gazie :duh:

Opublikowano
rozmawialem z mechanikami stawiaja na czujnik temp. ten niebieski o ktorym pisalem wiec jedyna rzecz moim zdaniem wymien go ewentualnie sprawdz przewody inst. od tego czujnika jesli to nie pomoze to jeszcze pozostaje ECU POZDRAWIAM
Opublikowano
Tak to prawda,trzeba najpierw wyjezdzić to co mamy w zbiorniku dopiero wtedy jest najlepszy efekt,ale w moim przypadku po przejechaniu już ok 50 km była znaczna poprawa,objawy ustały całkowicie po przejechaniu ok 400 km ( wlałem trochę więcej niż zaleca producent ) Muszę jeszcze dodać ze ostatnio zatankowałem V power racing,to jest dopiero paliwko;samochód odpala w najgorsze mrozy przy prawie rozładowanym akumulatorze ( ledwo zakręci,a autko odpala )
Opublikowano
Byłem jeszcze dzisiaj podłączyć sie pod komputer, wyszło że uszkodzony jest czujnik położenia wałka rozrządu i wyczyściłem krokowiec. Na efekty poczekamy az wystawie auto na mroz, na razie stoi w garazu.
Opublikowano
Ale kiedyś przed zmianą tych czujników w kolektorze dolotowym(zmieniałem ten co daje sygnał do komputera jak i ten od spodu w kolektorze dolotowym) było źle, jak i po wymianie jest źle, także nie będe ich wymieniać po raz drugi ponieważ nic to nie dało. Pozdrawiam
Opublikowano
opiszę ponownie moj problem -520i E39 źle odpala (długo trza kręcić) ,strasznie nierówne obroty ,większe spalanie ,spadek mocy -i nic nie dała wymiana świec, przepływki (nowa podróba) ,czujnika w.korbowego ,pompy paliwa (wszystko sugerowane przez mechaników) ,dopiero dziś podpiąłem się pod kompa serwisowego BMW ,wczesniej byłem w warsztatach na innych kompach, i wiecie co ? do d..y te wszystkie mądre kompy .... dopiero w ASO BMW pokazali ,że nowy!!!(FEBI) czujnik w. korb .miał 2 awarie i wcale nie działa , przepływka kupiona nowa ale podróba działa jak se chce -ma jakieś tam złe parametry -przetrzepali mi całą elektronikę ,mapę itd... kazali założyć orginał czujnik i przepływkę ,ta podróba przepł.jest odpieta -na razie sonda robi za przepływkę- ale obroty wróciły do normy !!!! -auto normalnie się wkręca ,jutro wymiana czujnika W.K. i przepływki -jesli pomoże w 100% to pochwale się od razu.
Opublikowano

:lol: witam, udało mi się naprawić auto !!! :lol: podróba przepływka do d..y była, czujnik w.korb.Febi nowy też padnięty ( elektryk w BMW nadmienił ,ze tylko org.Hella lub Siemens bedzie dzialal) -po wymianie na Siemensa i " regulacji mapy" auto działa jak marzenie. Niepotrzebnie zmieniałem pompe pal.,swiece nowe na nowe ;) ,czujnik temp. i jeszcze te bieganie od mechanika do mechanika :mad2: - trzeba odżałowac kilka zł wiecej i jechac na kompa do serwisu BMW. pozdrawiam.

ps.Jan7 polecam dokładnie sprawdzic ,czy przepływka działą tak jak powinna -a to jedynie chyba w ASO

Opublikowano
Napiszcie jeszcze o ile to możliwe jakie elementy mają wpływ na uruchamianie i prace zimnego silnika. Z góry dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.