Skocz do zawartości

318d 320d 330d,,,same problemy??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od jakiegoś czasu przeglądam forum i większość postów poświęcona jest problemom z modelami z magiczną literką 3_ _d co jest z tymi dizelkami ?czy aż tak żle? na pewno każdy zauważył że oszczędne ropniaczki opanowały forum,jeszcze nie dawno planowałem zakup dieselka ale jak tu czytam to odpuściłem sobie,,,,,te szarpania przy gaszeniu,zaniki mocy,tłumiki drgań,koła dwu -masowe,turbo,pompy,wtryski,czy to wszystko jest warte zachodu?

panie mod może tak by utworzyć dział ,,KOCHANE DIESELKI,,

Opublikowano

kolego wszystko zalezy jaki autko kupisz , jak bylo wczesniej jezdzone.

swoim zrobilem ( 320D) juz ok 95tkm i jedyne wieksze koszty jakie mialem to komplet sprzegla i amory z przodu , poza tym tylko wymiana, klocki , olej itp.

mysle ze nie ma co panikowac , poprostu ten model jest popularny i duzo tego jezdzi, ma kilka wad :

turbo

dwumas

i kilka innych ale ktore auto jest bez wad. Jezeli nie robisz duzo kilometrow rocznie to kup benzin, dostep do czesci jest dobry i ceny nie sa wygorowane ( klocki tarcze itp.)

i podstawa to nie kupic auta skatowanego ale o to to juz troche trudniej

Opublikowano
Kolego polecam beznzynke 3l , Każdy fan BMW nie kupi DIESLA ... Ahhh te 6 cylindrówki w benzynie polecam koledze na prawdę !!

taaa.. za to kazdy fan BMW kupi 316i.

Opublikowano
Kolego polecam beznzynke 3l , Każdy fan BMW nie kupi DIESLA ... Ahhh te 6 cylindrówki w benzynie polecam koledze na prawdę !!

Ha ha ha nie ma to jak 316i

Jezeli chodzi o diesle to tylko BMWi sa awaryjne? :duh:

Opublikowano
Co dla kogo lepsze każdy wie,i sam sobie odpowie na to pytanie,ale nie ukrywajmy dieselki bmw chyba są troszkę nie udane,miałem passata 1,9tdi 2001r i powiem wam że problemów z nim aż tylu nie było,bardzo żywotny dobry motor,nie wiedziałem że ma pompę turbo czy szarpanie przy gaszeniu,jedyna wada to przepływomierz,,
Opublikowano
Kolego polecam beznzynke 3l , Każdy fan BMW nie kupi DIESLA ... Ahhh te 6 cylindrówki w benzynie polecam koledze na prawdę !!

taaa.. za to kazdy fan BMW kupi 316i.

 

Za to ja myślę że każdy kupi taką wersję na jaką będzie go stać,nie wszyscy mogą pozwolić sobie pozwolić na 3 litrowy motor nie wszyscy zarabiamy 5 tyś miesięcznie,moim skromnym zdaniem lepiej kupić 316 niż 330 i gazować,a nie ukrywajmy że dużo ludzi tak robi dla mnie to bez sensu,znam kolesie co sprowadził z usa jepa poj 5litr i przerobił na gaz wczoraj rano jeep nie odpalił:)

Opublikowano

To że na forum są z dieslami same problemy wynika z faktu, że tu jest 90% diesli :)

Polacy lubią być w kupie bo myślą że raźniej. A ja nie lubię robić tego co wszyscy. Stare giełdowe przysłowie spekulanta mówi "większość nie ma racji"

Opublikowano
Witam wszystkich! Ja mam 320d 2004 r. po chipie ma teraz 180 koni i moment400nm, zrobiłem juz nim 80 tys w ciągu 1,5 roku,ma teraz przebiegu 180000. wymieniałem w nim dwa razy klocki,trzy razy olej z filtrami .i dwa razy tylnie tuleje na wahaczach. Jezeli te samochody są awaryjne to wtedy prosze mi powiedziec które nie są?
Opublikowano
To prawda, ze wiekszosc tematow tutaj rozbija sie o awarie w 320d. Prawda tez jest, ze wiekszosc trojek (E46) jezdzacych po naszych drogach to wlasnie Diesle. Korelacja bardzo silna. Ale ja powiem, ze Diesle akurat BMW zaszczytu nie przynosza. W mojej ciagle cos sie dzieje i nie chodzi tylko o sam silnik i te najbardziej "nie-lubiane" podzespoly silnika. Zatem zapytanie z tematu "same problemy" jest uwazam jak najbardziej na miejscu. Sam juz Diesla nie kupie, nad nastepnym BMW bede sie bardzo zastanawial, a poki co japonce gora (Honda mnie nigdy nie zawiodla, nie dolozylem do niej ani grosza).
Opublikowano
To prawda, ze wiekszosc tematow tutaj rozbija sie o awarie w 320d. Prawda tez jest, ze wiekszosc trojek (E46) jezdzacych po naszych drogach to wlasnie Diesle. Korelacja bardzo silna. Ale ja powiem, ze Diesle akurat BMW zaszczytu nie przynosza. W mojej ciagle cos sie dzieje i nie chodzi tylko o sam silnik i te najbardziej "nie-lubiane" podzespoly silnika. Zatem zapytanie z tematu "same problemy" jest uwazam jak najbardziej na miejscu. Sam juz Diesla nie kupie, nad nastepnym BMW bede sie bardzo zastanawial, a poki co japonce gora (Honda mnie nigdy nie zawiodla, nie dolozylem do niej ani grosza).

 

 

Zgodzę się z tobą stageman w opinii na temat Hondy ale nie do końca. Akurat się składa, że 2 moje poprzednie auta to były Hondy (1.CRX wolnossący 189ps i 2.Accord Type R 220 ps). Oba auta po modach. Powiem ci też, że CRX pochłonął z mojego portwela nie licząc serwisów ok. 20.000pln na naprawy ale wcale się tym nie dołuję bo wrażenia z jazdy tym autem rekompensują mi to w 100%. Do drugiego auta nie dołorzyłem juz ani grosza. Powodem jest zapewne mniejsze zurzycie podzespołów silnika jak i jego samego. Także bądźmy obiektywni na nasze wybory związane z zakupem auta. Dla mnie moje 330D jeszcze jest narazie bezawaryjne, ale czas pokaże. Życzę wszystkim jak naj mniej problemów z ich boomerami :8)

Opublikowano
Słyszałem już dużo opinii że japończyki są bardziej dopracowane i mniej awaryjne od naszych bmw,dużo ludzi mówi że niemcy były dobre kiedyś,ciekawe jak jest u konkurencji chodzi mi o autka z gwiazdą ,może ta nowsza C klasa? jest mniej awaryjna od bmw w dieslu????powiem wam że miałem kilka bmw w benzynie i tam takie cuda się nie działy
Opublikowano

Ja nie powiem że 3.0d jest bez wad. Mechanicznie jest bez wad :D a że są kłopoty z ukł. zasilania :] kto ich nie ma....Nooo faktycznie 1.9tdi ze stajni vw to taki super silnik. Wcale nie jest wolny od wad, zero oko null...gadanie.

Fan BMW kupi tylko R6 a czy i czy d to kwestia gustu.

... hominis est errare, insipientis in errore perseverare
Opublikowano

Myslisz ze kazdy kto jezdzi dieselkiem zali sie na forum? Zali sie kazdy kto ma jakis problem, bo jaki sens ma zakladanie tutaj tematow typu,

 

jezdze bezawaryjnie od 3 lat, moj silnik to 2.0d lub

czy cos nie tak z moim silnikiem? Jezdze 3 lata i zadnej awarii? pomocy?

 

Dajcie sobie na luz :] psują się jak każde inne, tym bardziej teraz kiedy ktos kupuje 8 latka z zachodu z przebiegiem 120tys no i doznaje szoku ze tak maly przebieg a silnik w rozsypce :]

Opublikowano

Mam auto krajowe z pewnym przebiegiem,

Robie serwisy jak trzeba wg zalecen producenta ,

Dobre filtry oleje i auto szaleje.

 

90%sprowadzanek ma dziwną histore , Magiczne 150 tys moze równać sie 300 tyś

a pewne czesci nie działają juz jak powinny przy takim przebiegu.

Pamietajcie o wymianie filtrów itp, pompowstryski i turbo nie jest wieczne...

pozdrawiam

Bez gazu nie ma JAZZU....
Opublikowano
Mam auto krajowe z pewnym przebiegiem,

Robie serwisy jak trzeba wg zalecen producenta ,

Dobre filtry oleje i auto szaleje.

 

90%sprowadzanek ma dziwną histore , Magiczne 150 tys moze równać sie 300 tyś

a pewne czesci nie działają juz jak powinny przy takim przebiegu.

Pamietajcie o wymianie filtrów itp, pompowstryski i turbo nie jest wieczne...

pozdrawiam

 

pompowtryski tow BMW na pewno nie padną...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
ja przesiadłem się z vr6 w b3 combi na 330d i bmw bije go na głowę. spalanie 7 litrów i dynamika bomba. a żeby nie vw i audi to mechanicy by padli. 2.5 motor audi do dupy głowice 1.9 tdi vw przepływomierz kultura pracy turbina. (Żeby Bóg popierał napęd na przód to ludzie by na rękach chodzili)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.