Skocz do zawartości

Drgania kierownicy w zakresie 80-120km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam problem z zawieszeniem ponieważ przy jeździe miedzy 80 do 120 strasznie trzepie mi kierownica, powyżej i poniżej tych prędkości nic się nie dzieje. Wymieniłlem z prawej strony łącznik wahacz aluminiowy końcówkę druga strona to sama i dalej tak jest po dziurach słuchać stuki, gdzie leży przyczyna? Przy hamowaniu ale tylko przy tych prędkościach trzepie kołem jakby miało je urwać, proszę o rade co jest wybite? Druga sprawa, przy jeździe do przodu i gwałtowniejszym hamowaniu słychać jak się zawieszenie cofa i puka, natomiast podczas wciśnięcia gwałtownie hamulca przy cofaniu i gwałtownym zahamowaniu niema stuków i zawieszenie zachowuje się idealnie. Ponadto nie wiem dlaczego moje bmw stoi wysoko z tyłu, jaka może być przyczyna?

 

MOD EDIT: Czy tak trudno zatytułować temat w taki sposób, żeby był przyswajalny dla "szukajki"? Ortografie i składnię w treści postu pomijam, chociaż momentami naprawdę nie wiadomo co chciałeś napisać, a od tych błędów aż zęby bolą ... Tym razem poprawiam błędy bez konsekwencji, ale w razie recydywy zostaniesz nagrodzony

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wez jedz sobie na stacje diagnostyczna na trzepaki zeby Ci sprawdzili co ma luz i jest wybite.

A myslałes o tym zeby wywarzyc opony,bo mi tez biła kierownica dałem do wywazenia opony i jest o.k.,jeszcze tylko troche bije przy 80-90km/h ale to juz jest wina opon

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Po 1 to stosuj znaki interpunkcyjne a nie pisz jednym ciągiem bo strasznie się to czyta.

Po 2 to zacznij od zbieżności, geometrii i wyważenia opon. Na wyważeniu panowie na pewno powiedzą, czy koło jest proste czy krzywe.

Jeżeli te czynności nie pomogą to się pomyśli co dalej.

Opublikowano

Przyczyn telepania kolem moze byc wiele,

1. skrzywiona felga lub zle wywazona

2. krzywo osadzona opona na feldze (glebiej wpuszczona w jednym miejscu)

3. zwichrowane tarcze hamulcowe

4. luz na przekladni kierowniczej

Jedz na stacje diagnostyczna na szarpaki niech gosc ci zbada luzy w zawieszeniu, pozniej wywaz kola. Wg mnie luz na przekladni plus zwichrowane tarcze

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

przetocz sobie tarcze??heh dawno tego nie slyszalem:P proponuje unikac takich metod "naprawiania"....

u mnie bilo kierownica, a okazalo sie ze jedna opona miala malusienkiego guzka.

a teraz nie dawno znowu zaczelo, mechanik wykryl mi luz na jakiejs tulei teflonowej w ukladzie kierowniczym....

  • 7 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.