Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto zajebiste! WIększa jedynka, trochę wyrośnięta trójka kombi, zdecydowanie mniejsza od X3, jednak w środku miejsce porównywalne z X3. Jeździ wspaniale, wygląda też bardzo dobrze.

 

Cena bardzo przyzwoita, będą wprowadzać jeszcze dodatkowe, mniejsze silniki 18d i 18i z sDrive'm także cena jeszcze pójdzie w dół.

 

Konkurencji w tej chwili to nie ma.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Byłem ostatnio w salonie bmw zobaczyć x1 no i ogólnie wszystko jest okej ale coś mnie zdziwiło a mianowicie zamykanie drzwi tzn. bardzo trzeba się wysilić aby je zamknac , zauwazył to ktoś??
Opublikowano

Ja jeździłem X1 w 2.0d i sam samochód mi się podobał, fajna byłaby wersja z silnikiem 35d :) Co mnie zdziwiło , dwulitrowy diesel pracował dużo głośniej niż np w mojej trójce, może to była wina niskiego przebiegu ( ok.100 km ), auto niedotarte . Ale sam samochód ok , wg mnie sporo ciekawszy od X3 . Zwinny, dobrze się prowadził, materiały i wykonanie jak to w BMW - bez zastrzeżeń .

 

Pozdrawiam

Opublikowano
tez ogldalem ostatnio to auto, wg mnie miejsca w srodku tyle samo co w trojce, w x3 jest go zdecydowanie wiecej z tylu. piszecie,ze auto ciekawsze od x3 - hmmm no pewnie, konstrukcja x3 ma juz troche lat ale na stara nie wyglada. mnie zaskoczyla ogromna pionowa powierznia z przodu, troche malo opływowa. Co do jakosci materialow to sie okaze czy beda sie wałkowac okolice przyciskow otwiewrania szyb itd jak to jest w x3 i e90. Reasumujac - dla mnie x1 to napompowane i kopniete w tylek e91

pozdrawiam

Krzysiek


Sprzedam do E90 pre lift:

1. Pasek wielorowkowy do benzyniaków N52

2. Lampy komplet ori tył, używane w bdb stanie

Opublikowano

Przesiadłem się prosto z X5, pojeździłem sporo X1 i wsiadłem znowu do X5-ki i nie wyczułem żeby X1 była słabo wykonana . Radziłbym mniej wierzyć redaktorom gazet. Dla przykładu, jeden mój "znajomy" jest dziennikarzem znanego motoryzacyjnego portalu, na codzień jeździ Matizem i zachowuje się jakby pozjadał wszystkie rozumy :) Wg mnie X1 nie jest słabo wykonane, może się nie znam .

 

Pozdrawiam .

Opublikowano

Również ostatnio jeździłem X1 - auto 2.0d z xDrive z automatem i bardzo bogatym wyposażeniem. Wielkościowo zbliżone do serii 3, z zastrzeżeniem, iż dzięki wyżej poprowadzonemu dachowi wrażenie przestronności jest większe aniżeli w klasycznej trójce.

 

Co do samej jazdy - wrażenia bardzo miłe - auto zbiera się fajnie, dobrze tłumi nierówności, na zakrętach bardzo zwinne. Według mnie dla osoby jeżdżącej w pojedynkę lub małżeństwa bez dzieci zdecydowanie fajniejsze niż czołgowate X5 czy X6. X3 natomiast już trochę się zestarzało i chyba potrzebny jest następca :)

Co do cen - podstawowe wersje rzeczywiście mają ceny skalkulowane na niezłym poziomie natomiast auto, którym jeździłem wycenione było na 260.000pln, a więc już bez szału :) Podobno w Niemczech ceny X1 są na poziomie lepiej wyposażonego Tiguana (ciekaw jestem jakie za rok ceny będą aut z PS) Myślę, że szczególnie słabsze wersje z napędem na jedną oś to rozsądny wybór, bo auto na pewno nie jest SUVem, a raczej wyższym kombi - trochę trudnym do sklasyfikowania.

 

Na koniec kwestia materiałów - zastrzeżenie moje budzi jakość plastików, które wykańczają dolną część deski rozdzielczej - wyglądają OK, natomiast w dotyku są żenująco tandetne (szczególnie jak na testowany egzemplarz za 260.000pln). Lepsze wykończenie dołu deski rozdzielczej jest w zwykłej serii 1 oraz serii 3.

W kwestii drzwi - w salonie stało również X1, które sobie dokładnie obejrzałem i zaiste - czasami trzeba było podjąć 2-3 próby aby drzwi się domknęły.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano

ja dziś wsiadłem do X1... posiedziałem... powąchałem... wysiadłem i danke.

Auto zdecydowanie mniejsze w środku od E61 (potem siedziałem w F10 GT, która sprawiała wrażenie 2x większej), bardzo kiepsko pachnie w środku (tanio, bardzo tanio), jakby to była zupełnie inna marka... ogólnie z zewnątrz bardzo ładne, w środku takie okej, ale nawet się nie przyjrzałem bo ogólnie mi się nie spodobała... coś jakby MINI (które mamy w rodzinie) takie niby fajne, ale jednak "niby"...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

bylem, jezdzilem, ocenilem.

 

Auto inne niz E91 czy E87 mimo przeszczepienia wiekszosci elementow. Prowadzi sie niezle (wersja xd) zwlaszcza na sniegu. Dla tych, ktorzy narzekaja na twarde zawieszenie w nowych BMW jest to na tyle miekkie auto, ze zapomna o niedoskonalosciach opon ROF. Wyjatkowo duzo miejsca z tylu w porownaniu ze wspomnianymi modelami, jesli ktos bedzie chcial przejechac sie z rodzina to nie powinno byc problemow (inaczej niz w E87 ;) ). Siedzi sie stosunkowo wysoko - nie jest to auto z zacieciem sportowym, raczej mini-suv, wrazenia porownywalne z tiguanem.

 

Co do jakosci wykonczenia nie odbiega (niestety) od poziomu obecnie reprezentowanego przez BMW w autach od E60 w dol tzn. w aucie za ponad 200kPLN nalezy sie spodziewac nieco wiecej starannosci (ale gdy porownac to z topowymi modelami innych marek, to i tak jest niezle). Uszczelki przy szybach radosnie skrzypia, ergonomia pozostawia do zyczenia (tradycyjnie szyby, lusterka i idrive). Sporo schowkow, ale wiekszosc nie do konca przemyslanych i niewygodnych w obsludze. Deska wykonana z innego plastiku (inna faktura) niz w pozostalych modelach, sprawia wrazenie taniosci (pattern a'la FIAT 125p), ale akceptowalna.

 

Samo prowadzenie jak wspomnialem dosc mile ALE dla auta o tej masie 177KM to troche za malo i gdy ktos zdecyduje sie na slabsza wersje 143KM bedzie raczej rozczarowany. (chyba ze roznica w cenie oslodzi wynagrodzi te rozterki, choc watpie :) )

 

Spalanie na trasie jadac zgodnie z przepisami ok. 5,5, srednia w miescie duzo ponad 9 :duh:

 

vazq~

~ The Gator Nation ~
Opublikowano

Nie, dość ładnie zestrojony silnik - przetestowalem na pelnym automacie (biegi zmienia na ok 2100 obr/min) i sekwencji (gdzie mial szanse przyspieszyc). Udalo mi sie tez pojezdzic troche w terenie, na ktory nie wjechalbym swoim autem ;) - radzi sobie niezle z DTC i z wylaczonym systemem kontroli trakcji (wiekszy fun). Ruszanie pod gore (snieg + lod), gdzie moje auto z trudem sie wspinalo, bez problemu i pewnie rusza przed siebie.

 

vazq~

 

ps: ale i tak wole 335xi :norty:

~ The Gator Nation ~
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ja mam takie pytanko: jak myślicie,ile może cenowo zejść w dół X1 gdybym powiedzmy chciał ją kupić w 2011 jako dwulatka,chyba,ze dopiero w 2010 zaczeli ja robic,bo nie wiem dokladnie.Chodzi mi tu o 2.0d 177KM z X'drivem,a wyposazenie-dajmy na to srednie,bez nawigacji i innych skór.
Kubica GO!
  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)
ja dziś wsiadłem do X1... posiedziałem... powąchałem... wysiadłem i danke.

Auto zdecydowanie mniejsze w środku od E61 (potem siedziałem w F10 GT, która sprawiała wrażenie 2x większej), bardzo kiepsko pachnie w środku (tanio, bardzo tanio), jakby to była zupełnie inna marka... ogólnie z zewnątrz bardzo ładne, w środku takie okej, ale nawet się nie przyjrzałem bo ogólnie mi się nie spodobała... coś jakby MINI (które mamy w rodzinie) takie niby fajne, ale jednak "niby"...

 

Właśnie się rzymierzam do kupienia X1 mojej żonie jao zwrotne autko z 4AWD, które będzie sobie dobrze radzić w zimie w okazjonalnych śnieznych zaspach. Oglądaliśmy wczoraj X1 z białą skórą i drewnianymi wykończeniami - sprawiało to bardzo dobre wrażenie, tym nardziej, że mam do porównania swoje 5GT też w skórze i drewnie. Może sprecyzujesz dokładnie co to były za materiały? BMW ma wykończenia od tanich plastików i weluru do skóry i drewna - na każdą kieszeń. Może siedziałeś w najbardziej podstawowej wersji.

 

No i jeszcze pytanie: czy ktoś miał okazję jeździć X1 po śniegu lub błocie? Jak wrażenia?

Edytowane przez wookiee.chewbacca
Opublikowano

Biala skóra i jeansy, to dwa elementy raczej się wykluczające...

Każdy samochód, dopóki nie zawiśnie w zaspie na brzuchu, bedzie jechał do przodu. Auto z permanentnym napędem na 4 kola, zdecydowanie dalej.

Umówmy się. X1, X3, X5, X6 nigdy nie bedzie autem terenowym. To tylko SUV.

Do miasta. :wink:

X1 w dieslu zdecydowane za głośne; już od niewiele +100km/h

Opublikowano
X1 w dieslu zdecydowane za głośne; już od niewiele +100km/h

 

Z tego co pamiętam z jazdy próbnej, to przy 100km/h X1 na szóstym biegu ma może nieco ponad 2k rpm, a przy większych prędkościach może Ci chodzić o hałas z oporu powietrza, bo X1 ma np. ogromne lusterka boczne (tak ze 2x większe niż 5GT). Więc trudno mi się zgodzić, że hałas mógłby pochodzić głównie z silnika, choć muszę przyznać, że jest głośniejsze niż 5-er. No ale przecież to nie jest samochód do ścigania się tylko do spokojnej, oszczędnej jazdy dla kobiety do 120 km/h max.

Opublikowano
Ja miałem okazje jeździć X1 23D i jak dla mnie prowadzi się super pewnie a przy około 160 km/h jest zecydownie ciszej niż w innych autach z tego segmentu (powiedzmy - "kompaktowe SUVY") :cool2:
Opublikowano

Witam,

 

Dostałem samochód jako auto zastępcze, byłem mega zafascynowany jak zobaczyłem jaką furkę mi podstawili na parkingu :cool2:

Kolorek biała perła silnik 177km w automacie -piękna sprawa, nawigacja z dużym wyświetlaczem- pierwszy raz to obsługiwałem, i powiem szczerze że bardzo łatwe, minus brak j. polskiego ale dałem radę po angielsku :mrgreen: pozostałe sprawy jakie na razie zauważyłem to tempomat, pakiet oświetlenia, autom. światła - wycieraczki plus światła drogowe. Bi-xenon :) fotele sportowe i skóra biała z początku zrobiła na mnie piorunujące wrażenie, ale jak się przyjrzałem z bliska to strasznie brudna już była a auto ma 12tys. jeansy zniszczą cały efekt, no chyba że ktoś jeździ w garniturkach :mrgreen: podsufitka black wygląda cudnie!!! minus to brak M- pakietu w środku zwykła kierownica jest za cienka, źle mi się ją trzymało w porównaniu do mojej :)

 

samochód ładnie zbiera, byłem zaskoczony osiągami w skrzyni z automatem szczególnie w wersji sport :mrgreen: do domu wracałem dosyć dynamicznie 150- 220km na autostradzie i średnia non stop 9 do 9,3l/100km więc jestem miło zaskoczony, myślę że jak bym jechał w miarę spokojnie to zmieściłbym się w 7l/100km ale jakoś nie mogłem sobie tego wyobrazić- JA i spokojnie :mrgreen:

 

BMW X1 wygląda bardzo fajnie, w zakrętach dobrze trzyma, minusy to nie domykające się drzwi- potwierdzam fakt kolegów z wcześniejszych postów oraz jest niestety trochę głośny jak na wyższe prędkości 160- 200km/h :mrgreen: aczkolwiek sprzęt hi-fi mi to szybko wynagrodził :norty: i jest twardy na nierównościach da się odczuć, ale idzie przeżyć. A i bym zapomniał deska rozdzielcza (faktura materiału) jak w Renault Megane tandetny plastik :mad2: mam nadzieję że po liftingu będzie to poprawione :) jak by ktoś mnie pytał ,czym bym kupił to auto to w sumie bym się nie zastanawiał, nawet na kilka rzeczy przymkną bym OKO :mrgreen:

 

Warunek musi być dobrze wyposażony :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.