Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No raczej...5,5tys.\obr. to najwyzsza pora przeladowac mu jeden w gore... :D Tak jak napisal kolega wyzej...DOŚĆ! :mrgreen:

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Opublikowano
No to chyba z tymi dźwigienkami to racja chyba wiesz o czym mowa ja sie domyslałem ale chciałem sie upewnic czy moja diagnoza jest poprawna bo tak do końca nie byłem pewien wiec jazda po nowe dźwigienki puki jeszcze cały wałek dzieki za odpowiedzi :D
Opublikowano
Najpierw warto wiedzieć czy masz gaz żeby ci pomóc :o Jeżeli masz , to może to być spowodowane tym , ze mikser nie przepuszcza odpowiednio dużo powietrza przy wyższych obrotach i dlatego silnik sie dławi.Musisz napisać czy objaw ten wystapił nagle czy też był od poczatku zakupienia samochodu.Przy wytartych dzwigienkach objaw dławienia jest taki ze po odjęciu gazu silnik jeszcze przez 2-3 sekundy po ponownym dodaniu gazu dusi sie.
Opublikowano

Tak mam gaz ale samochód posiadam dopiero 3 miesiace i juz zrobiłem im 20 tyś km i wczesniej nie miałem tego problemu a zaczoł sie dopiero nie dawno.Dzieki wiec za odpowiedz na zadany temat bardzo mi to pomogło a silnik m40 to wiem ze nieporozumienie bo juz sie przekonałem ale człowiek sie uczy na własnych błedach .

Pozdrawiam :D

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Gadałem dzisiaj z mechanikiem (gość tylko od BMW) na temat twojej usterki, tylko mały myk nie pamiętałem przy ilu obortach tak ci się dzieje wiec podwiedziałem ze przy 4500 obr/min - jego odpowiedz to "Uszkodzone dzwignie zaworowe i wałek rozrządu"

Moze gdybym powiedział ze przy 5500 to wałka by nie wymienił ale nie pamiętałem :) - oby tylko dzwignie bo jak wałek jeszcze to wieksze koszta niestety.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Wymieniłem u siebie wałek, popychacze, dźwigienki i jakieś blaszki i wszystko hula. Kręci się tak jak powinien.

 

Wymieniałeś na nowe czy używki? Ile Cię to kosztowało?

Opublikowano
u mnie też niewkręcał się powyżej 5.5 tyś. regenerowałem wałek i dżwigienki[gwarancja] 50zł za 1 dżwigienkę[+krzywka].nic innego nierobiłem.pozdro
klepało ale przestało!!!
Opublikowano

Wymieniałeś na nowe czy używki? Ile Cię to kosztowało?

 

Płaciłem za części około 1800 pln (Wałek, dźwigienki, popychacze, jakieś blaszki, 3 rolki do rozrządu i pasek) + robocizna 300 pln.

Części wymieniałem na nowe, firmy REVILLe czy jakoś tak.

Stare były tak zryte że się dziwiłem że to w ogóle chodziło. 2 Popychacze w ogóle były rozwalone, łebki miały urwane...

No i silniczek krokowy mi Pan przeczyścił. Przestał falować. Prosta rzecz. Można to zrobić samemu przy odrobinie wd40.

Opublikowano

Dokładnie mam rzeczy tej firmy. 800 pln za to wszystko to rzeczywiście niezła cena. Do tych rzeczy wymienia się jeszcze jakieś blaszki, podkładki, czy jakto tam się zwie, kładzie się to chyba na dźwigienkę z tego co dobrze widziałem. To też przeważnie trzeba zmienić i 8 kosztuje ok. 120 pln (Ja też to zmieniałem, już w miałem to w tej cenie co podałem).

A jak to się sprawuje... cóż puki co to rewelacja, auto dostało pare koni, wkręca się jak wiertarka, odcina przy około 6200, chyba tak jak powinno, jeśli nie to mnie poprawcie... no i chodzi cichuteńko jak nówka.

Remont miałem wczoraj i zrobiłem na tym już 400 km (tak, byłem w Białymstoku), więc nie wiele mogę powiedzieć poza tym że narazie jest OK.

Jak już to wymieniasz to nie zależnie w jakim to będzie stanie to wymień wszystko. Te rzeczy jedna od drugiej bardzo zależą, tak więc nie zostawiaj starej dźwigienki bo "jeszcze na niej pojeździsz" tylko wymień na nową. Wałek też.

Ja do tego wymieniłem też olej i filtr oleju. Ponoć te rzeczy się mogą zryć jak ktoś olej nie za często zmienia (U mnie olej to było błoto, chyba 3 lata poprzedni właściciel nie zmieniał :| )

Opublikowano
A jaki masz przebieg samochodu, że musiałeś wymieniać. Ja mam 240tyś i właśnie nie wiem czy to już pora czy nie.
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano

Ja mam napisane że mam 207 000. Ale równie dobrze może to być 307 000 albo 350 000. Samochód kupiłem niecałe 2 miesiące temu i nie wiem jaki to ma przebieg :)

Mogę Ci za to powiedzieć że auto jest z 1992 i nigdy te rzeczy nie były robione... więc raczej przyszedł na nie czas.

Ojciec mój miał Hondę z przebiegiem 250 000 i na te elementy również przyszedł czas, więc myślę że pewnie masz te elementy podobnie zryte jak ja miałem.

Jak ci mocno klekocze oraz przede wszystkim nie wkręca się na obroty tak jak nam tutaj to znaczy że już pora.

Jak wymienisz będziesz mieć święty spokój na 10 lat :)

Opublikowano
Nie wiem jak się ma wkręcać. Wolno się wkręca jak dla mnie, ale jak na 1.6 to chyba nie ma co na więcej licyć. Do 6.200 dobija. Więcej nie chce :mrgreen:
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano
Nie wiem jak się ma wkręcać. Wolno się wkręca jak dla mnie, ale jak na 1.6 to chyba nie ma co na więcej licyć. Do 6.200 dobija. Więcej nie chce :mrgreen:

 

Jak dociągasz do 6200 to raczej masz w miare ok. u mnie ciągnęło do 5500 i nie więcej.

A klekocze ci czy nie? Bo jak mocno klekocze to popychacze trzeba by wmienić.

Opublikowano
Witam, masz części z tej firmy ??

 

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=60352508

 

Długo już na tym jeździsz, i czy wszystko jest ok ?? Koleś ma dobrą cenę jeśli chodzi o komplet: Wałek + 8x dzwigienki zaworowe i popychacze hydrauliczne wycenił mi za niecałe 800pln

 

Jesteś pewny że za kompet czyli 8 regulatorów + 8 dźwigienek + wałek zapłacisz u Autotomka poniżej 800zł? Bo mi tu coś nie grało i się zapytałem, a w odpowiedzi wyszła suma ponad 1100zł.

Opublikowano
Czy ktoś wie jakie jest dopuszczalne wytarcie wałka rozrządu. Czy 0,2- 0,3mm i drugie tyle na dżwigienkach to dużo, czy mało.
Opublikowano
Nie wiem jak się ma wkręcać. Wolno się wkręca jak dla mnie, ale jak na 1.6 to chyba nie ma co na więcej licyć. Do 6.200 dobija. Więcej nie chce :mrgreen:

 

Jak dociągasz do 6200 to raczej masz w miare ok. u mnie ciągnęło do 5500 i nie więcej.

A klekocze ci czy nie? Bo jak mocno klekocze to popychacze trzeba by wmienić.

 

Klekocze jak cholera, ale wkręca się do oporu. Możliwe jest że tylko popychacze trzeba wymienić, bez wałka ??

http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano
Witam, masz części z tej firmy ??

 

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=60352508

 

Długo już na tym jeździsz, i czy wszystko jest ok ?? Koleś ma dobrą cenę jeśli chodzi o komplet: Wałek + 8x dzwigienki zaworowe i popychacze hydrauliczne wycenił mi za niecałe 800pln

 

Jesteś pewny że za kompet czyli 8 regulatorów + 8 dźwigienek + wałek zapłacisz u Autotomka poniżej 800zł? Bo mi tu coś nie grało i się zapytałem, a w odpowiedzi wyszła suma ponad 1100zł.

 

Spytałem:

Ile by mnie kosztował komplet. Wałek + 8x dzwigienki zaworowe i popychacze hydrauliczne ??

 

Odpowiedź:

koszt kpl 758 + koszt przesyłki / popychacze liczyłem z firmy INA są lepsze /

 

Może się koleś pomylił :?

http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano
Nie wiem jak się ma wkręcać. Wolno się wkręca jak dla mnie, ale jak na 1.6 to chyba nie ma co na więcej licyć. Do 6.200 dobija. Więcej nie chce :mrgreen:

 

Jak dociągasz do 6200 to raczej masz w miare ok. u mnie ciągnęło do 5500 i nie więcej.

A klekocze ci czy nie? Bo jak mocno klekocze to popychacze trzeba by wmienić.

 

Klekocze jak cholera, ale wkręca się do oporu. Możliwe jest że tylko popychacze trzeba wymienić, bez wałka ??

 

Zaraz przestanie się wkręcać, jak się wytrą krzywki i dźwigienki na tyle, że zawory słabo się będą uchylać. A tą ceną od AUTOTOMKA, to się pomyliłęś napewno, ja jeszcze raz dzwoniłem żeby się upewnić 1140zł.

Trzeba więc załatwiać na własną rękę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.