Skocz do zawartości

Usterki E90


Urbi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 173
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

u mnie podobny problem zamki w ciągu jednego miesiąca wymieniłem już trzy!!!!!!!usterka to proste pali się silniczek w śroku wygląda jak od samochodziku zabawkowego sprowadzonego z Chin rada na allegro koszt zamka to 80-150 zł i radze to szybko wymienić znim powstanie zwarcie i zaryglują się drzwi wtedy lipa jeśli drzwi są zamknięte a boczki tapicerki są na drzwiach. BMW kidyś znaczyło Będziesz Miał Wydatki a dziś znaczy totalnie syfiasta marka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, byłem w ASO na naprawę zamków :)

zamki naprawione - wymieniony bezpiecznik z 15A na 20A banalne :twisted:

 

Ale dowiedziałem się, że jest to znana usterka i jest akcja serwisowa - wymieniają zamki bezpłatnie jak się spalą :shock:

 

Jeżdżę i czekam na "pożar" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Posiadam E91 320D z 2005r. przebieg 188 000 km

 

Usterki:

- cieknące dysze spryskiwaczy reflektorów

- brak dwóch żarówek podświetlenia klamek

- szumiące łożyska z tyłu

- niedziałający silniczek od obiegu ciepłego powietrza podczas wyłączonego silnika (np. stojąc gdzieś w korkach)

 

Więcej nic nie zauważyłem, odpukać aby tak dalej!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

użytkowanie od ~83k do 110k (od lutego)

 

awarie: przepalony bezpiecznik od centralnego zamka - to chyba to co wszyscy opisują? drzwi się zamknęły, a otworzyć się dało tylko z kluczyka.

wymieniłem sam, jako że byłem akurat nad morzem na łykendowym urlopie :) i nieszczelna klima (kupiłem samochód z nieszczelną, ale jako że była wtedy zima, to nie zauważyłem że nie działa)

 

eksploatacyjne: tarcze, klocki hamulcowe, płyn hamulcowy, olej silnika+filtr, filtr klimy, zbieżność lekko do poprawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg 86k - cieknąca dysza spryskiwacza reflektora

 

jak to sie objawia?

 

Po wlaniu płynu do pełna nic się nie dzieje i płyn nie wycieka.

Po jednokrotnym użyciu spryskiwaczy przy włączonych światłach w ciągu 12h wylatuje 3/4 płynu w okolicach lewego reflektora. Po ściągnięciu nadkola widać że powoli przepuszcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wczoraj przebieg 35.100 km zamki padły - nie można było otworzyć z pilota tylko z kluczyka - drzwi kierowcy. Inne dzwi zamknięte i nie dały sie otworzyć nawet od środka.

Pomogła wymiana bezpiecznika numer 56 i 57. Teraz działa normalnie

w

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg 86k - cieknąca dysza spryskiwacza reflektora

 

jak to sie objawia?

 

Po wlaniu płynu do pełna nic się nie dzieje i płyn nie wycieka.

Po jednokrotnym użyciu spryskiwaczy przy włączonych światłach w ciągu 12h wylatuje 3/4 płynu w okolicach lewego reflektora. Po ściągnięciu nadkola widać że powoli przepuszcza.

Witam,

u mnie z kolei przeciekało. Po wlaniu płynu do pełna, następnego dnia mokra plama pod autem i info na desce, że brak płynu.

Polecam zakup nowego spryskiwacza w aso, koszt ok 130 pln, w sklepie ... pan powiedział mi, że ponad 200 pln, ale nie wie ile ponad, może nawet 400. Jego zdaniem jak się ma bmw to trzeba być przygotowanym na wydatki :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przebieg 80.000km.

- notorycznie wycieraja sie uszczelki drzwi (bardzo cienka guma slabej jakosci)

- luszczace sie plastiki (klamka pasazera i tunel srodkowy)

- klocki hamulcowe koncza sie razem z tarczami. Klocek dojechany do konca to jakies 1-1,2 mm zuzytej tarczy. Nowa ma 25mm, limit 23,4 wiec nie ma szans zeby drugie klocki zuzyly sie przed zjechaniem tarczy ponizej limitu.

- pekajace halogeny - wystarczy lekko dotknac zderzakiem a mocowania halogenow wykonane z twardego plastiku od razu sie odlamuja (zmienione po lifcie)

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Do usterek dodam:

- kolo pasowe (tlumik drgan) - mona kupic zamiennik

- przewod wspomagania (laczacy maglownice i pompe) - nie ma zamiennikow - oryginal w ASO ponad 900pln

Beste Maschine der Welt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czy ktoś już miał "przyjemność" wymiany u siebie koła dwumasowego? Konkretnie chodzi mi o silnik 2.0d 163KM. Jeżeli tak to jakie były objawy tej usterki?

 

Wymieniałem na gwarancji w e87. objawem było szarpanie przy ruszaniu wtedy gdy samochód dobrze złapał temp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg 80.000km.

- notorycznie wycieraja sie uszczelki drzwi (bardzo cienka guma slabej jakosci)

- luszczace sie plastiki (klamka pasazera i tunel srodkowy)

- klocki hamulcowe koncza sie razem z tarczami. Klocek dojechany do konca to jakies 1-1,2 mm zuzytej tarczy. Nowa ma 25mm, limit 23,4 wiec nie ma szans zeby drugie klocki zuzyly sie przed zjechaniem tarczy ponizej limitu.

- pekajace halogeny - wystarczy lekko dotknac zderzakiem a mocowania halogenow wykonane z twardego plastiku od razu sie odlamuja (zmienione po lifcie)

 

nowa tarcza ma grubość 24 mm a nie 25 jak podajesz. Chodzi o tarcze z przodu.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg 100 tys km posiadam do od 18 miesiecy , przejechalem nim 29 tyś km

 

awarie:

przepalony bezpiecznik od centralnego zamka 30 gr za bezpiecznik + 50 zł dla złodzieja spod Wroclawia

scierające sie klamki wewnętrzne na drzwiach nie robiłem nic

klamki od zewnątrznie odskakują nawet naoliwone czyszczone itp cos tam zaciera i blokuje nie robiłem nic

Mieszek tzw rubber boot przy zuzyciu kurczy sie i spada i powietrze nie leci do silnika koszt 110 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj licznik 50.500 km zamki padły :duh: nie można otworzyć z pilota tylko z kluczyka - drzwi kierowcy. iDrive wszytko zresetował, prosi o płytę DVD z nawigacją po włożeniu dalej nic zamki nie chodzą.

 

Po wizycie w ASO - podobno jest to znany problem i jest nawet akcja serwisowa :)

 

Widzę, że zamki są zaprogramowane na circa 50 tys. km. Obecnie mam 48 tys. km przebiegu z hakiem i mam to samo :) - mam również nadzieję, że akcja serwisowa trwa nadal - mogę otworzyć tylko drzwi kierowcy z kluczyka - ale zamykają się również z pilota - reszta martwa.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Miałem też to samo z zamkami.

Sprawdzałem w ASO Smorawiński odnośnie akcji serwisowej na zamki.

Uzyskałem informację że akcji nie ma.

Pozdrawiam.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Miałem też to samo z zamkami.

Sprawdzałem w ASO Smorawiński odnośnie akcji serwisowej na zamki.

Uzyskałem informację że akcji nie ma.

Pozdrawiam.

 

a jakie finalnie było rozwiązanie problemu? korzystałeś z ASO?

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, wymieniłem bezpiecznik z 15A na 20A i jak dotąd już pół roku jest ok.

Kupiłem nawet nowy zamek i sobie leży w kartonie.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto naprawione - z tego co mówił doradca przetarł się jakiś kabelek i spalony bezpiecznik. Koszt naprawy w ASO 46pln - jak zwykle umyli i odkurzyli mi auto, przejechałem się X1, wypiłem kawę i dostałem cukierki BMW :) Jestem usatysfakcjonowany :D

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoją kupiłem z przebiegiem 65tyś teraz mam 108tys a więc trzeszczenie uszczelek w dzwiach trzeba smarowac ,wyciek z przekładni czeka mnie renowacja 800 zeta, zapalajaca się kontrolka od air baga niesprawna mata pod siedzeniem pasażera 150 zeta ,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

greg 523 wiesz może jaki i gdzie dokładnie ten kabelek?

Co to za ASO - w którym zapłaciłeś za naprawę 46pln?

Pozdrawiam.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

greg 523 wiesz może jaki i gdzie dokładnie ten kabelek?

Co to za ASO - w którym zapłaciłeś za naprawę 46pln?

Pozdrawiam.

 

Oj nie mam pojęcia - nie wnikałem w szczegóły techniczne, gdyż ze względu na fakt, że jestem w tej kwestii laikiem, i tak wiele by mi to nie powiedziało. Co do ASO to jest Autopremium w Rzeszowie - naprawdę polecam ten serwis - ceny mają konkurencyjne, a obsługa jest na bardzo wysokim poziomie - już wiele razy pisałem tym przy okazji innych postów. Wcześniej serwisowałem samochody w Krakowie u Misiaka, i mimo że na krakowskie ASO nie mogę narzekać, to Rzeszów jest wyraźnie lepszy.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.