Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 173
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
u mnie podobny problem zamki w ciągu jednego miesiąca wymieniłem już trzy!!!!!!!usterka to proste pali się silniczek w śroku wygląda jak od samochodziku zabawkowego sprowadzonego z Chin rada na allegro koszt zamka to 80-150 zł i radze to szybko wymienić znim powstanie zwarcie i zaryglują się drzwi wtedy lipa jeśli drzwi są zamknięte a boczki tapicerki są na drzwiach. BMW kidyś znaczyło Będziesz Miał Wydatki a dziś znaczy totalnie syfiasta marka
Opublikowano

Ok, byłem w ASO na naprawę zamków :)

zamki naprawione - wymieniony bezpiecznik z 15A na 20A banalne :twisted:

 

Ale dowiedziałem się, że jest to znana usterka i jest akcja serwisowa - wymieniają zamki bezpłatnie jak się spalą :shock:

 

Jeżdżę i czekam na "pożar" :D

Opublikowano

Witam

 

Posiadam E91 320D z 2005r. przebieg 188 000 km

 

Usterki:

- cieknące dysze spryskiwaczy reflektorów

- brak dwóch żarówek podświetlenia klamek

- szumiące łożyska z tyłu

- niedziałający silniczek od obiegu ciepłego powietrza podczas wyłączonego silnika (np. stojąc gdzieś w korkach)

 

Więcej nic nie zauważyłem, odpukać aby tak dalej!!!

Opublikowano
Przebieg 86k - cieknąca dysza spryskiwacza reflektora

 

jak to sie objawia?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

użytkowanie od ~83k do 110k (od lutego)

 

awarie: przepalony bezpiecznik od centralnego zamka - to chyba to co wszyscy opisują? drzwi się zamknęły, a otworzyć się dało tylko z kluczyka.

wymieniłem sam, jako że byłem akurat nad morzem na łykendowym urlopie :) i nieszczelna klima (kupiłem samochód z nieszczelną, ale jako że była wtedy zima, to nie zauważyłem że nie działa)

 

eksploatacyjne: tarcze, klocki hamulcowe, płyn hamulcowy, olej silnika+filtr, filtr klimy, zbieżność lekko do poprawy

Opublikowano
Przebieg 86k - cieknąca dysza spryskiwacza reflektora

 

jak to sie objawia?

 

Po wlaniu płynu do pełna nic się nie dzieje i płyn nie wycieka.

Po jednokrotnym użyciu spryskiwaczy przy włączonych światłach w ciągu 12h wylatuje 3/4 płynu w okolicach lewego reflektora. Po ściągnięciu nadkola widać że powoli przepuszcza.

Opublikowano

U mnie wczoraj przebieg 35.100 km zamki padły - nie można było otworzyć z pilota tylko z kluczyka - drzwi kierowcy. Inne dzwi zamknięte i nie dały sie otworzyć nawet od środka.

Pomogła wymiana bezpiecznika numer 56 i 57. Teraz działa normalnie

w

Opublikowano
Przebieg 86k - cieknąca dysza spryskiwacza reflektora

 

jak to sie objawia?

 

Po wlaniu płynu do pełna nic się nie dzieje i płyn nie wycieka.

Po jednokrotnym użyciu spryskiwaczy przy włączonych światłach w ciągu 12h wylatuje 3/4 płynu w okolicach lewego reflektora. Po ściągnięciu nadkola widać że powoli przepuszcza.

Witam,

u mnie z kolei przeciekało. Po wlaniu płynu do pełna, następnego dnia mokra plama pod autem i info na desce, że brak płynu.

Polecam zakup nowego spryskiwacza w aso, koszt ok 130 pln, w sklepie ... pan powiedział mi, że ponad 200 pln, ale nie wie ile ponad, może nawet 400. Jego zdaniem jak się ma bmw to trzeba być przygotowanym na wydatki :mad2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Czy ktoś już miał "przyjemność" wymiany u siebie koła dwumasowego? Konkretnie chodzi mi o silnik 2.0d 163KM. Jeżeli tak to jakie były objawy tej usterki?
Opublikowano

Przebieg 80.000km.

- notorycznie wycieraja sie uszczelki drzwi (bardzo cienka guma slabej jakosci)

- luszczace sie plastiki (klamka pasazera i tunel srodkowy)

- klocki hamulcowe koncza sie razem z tarczami. Klocek dojechany do konca to jakies 1-1,2 mm zuzytej tarczy. Nowa ma 25mm, limit 23,4 wiec nie ma szans zeby drugie klocki zuzyly sie przed zjechaniem tarczy ponizej limitu.

- pekajace halogeny - wystarczy lekko dotknac zderzakiem a mocowania halogenow wykonane z twardego plastiku od razu sie odlamuja (zmienione po lifcie)

Beste Maschine der Welt
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Do usterek dodam:

- kolo pasowe (tlumik drgan) - mona kupic zamiennik

- przewod wspomagania (laczacy maglownice i pompe) - nie ma zamiennikow - oryginal w ASO ponad 900pln

Beste Maschine der Welt
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy ktoś już miał "przyjemność" wymiany u siebie koła dwumasowego? Konkretnie chodzi mi o silnik 2.0d 163KM. Jeżeli tak to jakie były objawy tej usterki?

 

Wymieniałem na gwarancji w e87. objawem było szarpanie przy ruszaniu wtedy gdy samochód dobrze złapał temp.

Opublikowano
Przebieg 80.000km.

- notorycznie wycieraja sie uszczelki drzwi (bardzo cienka guma slabej jakosci)

- luszczace sie plastiki (klamka pasazera i tunel srodkowy)

- klocki hamulcowe koncza sie razem z tarczami. Klocek dojechany do konca to jakies 1-1,2 mm zuzytej tarczy. Nowa ma 25mm, limit 23,4 wiec nie ma szans zeby drugie klocki zuzyly sie przed zjechaniem tarczy ponizej limitu.

- pekajace halogeny - wystarczy lekko dotknac zderzakiem a mocowania halogenow wykonane z twardego plastiku od razu sie odlamuja (zmienione po lifcie)

 

nowa tarcza ma grubość 24 mm a nie 25 jak podajesz. Chodzi o tarcze z przodu.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Zgadza sie 24mm. limit zuzycia 22.4mm

 

Sorki za blad

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

przebieg 100 tys km posiadam do od 18 miesiecy , przejechalem nim 29 tyś km

 

awarie:

przepalony bezpiecznik od centralnego zamka 30 gr za bezpiecznik + 50 zł dla złodzieja spod Wroclawia

scierające sie klamki wewnętrzne na drzwiach nie robiłem nic

klamki od zewnątrznie odskakują nawet naoliwone czyszczone itp cos tam zaciera i blokuje nie robiłem nic

Mieszek tzw rubber boot przy zuzyciu kurczy sie i spada i powietrze nie leci do silnika koszt 110 zł

Opublikowano
Dzisiaj licznik 50.500 km zamki padły :duh: nie można otworzyć z pilota tylko z kluczyka - drzwi kierowcy. iDrive wszytko zresetował, prosi o płytę DVD z nawigacją po włożeniu dalej nic zamki nie chodzą.

 

Po wizycie w ASO - podobno jest to znany problem i jest nawet akcja serwisowa :)

 

Widzę, że zamki są zaprogramowane na circa 50 tys. km. Obecnie mam 48 tys. km przebiegu z hakiem i mam to samo :) - mam również nadzieję, że akcja serwisowa trwa nadal - mogę otworzyć tylko drzwi kierowcy z kluczyka - ale zamykają się również z pilota - reszta martwa.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
Witam,

Miałem też to samo z zamkami.

Sprawdzałem w ASO Smorawiński odnośnie akcji serwisowej na zamki.

Uzyskałem informację że akcji nie ma.

Pozdrawiam.

 

a jakie finalnie było rozwiązanie problemu? korzystałeś z ASO?

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
Auto naprawione - z tego co mówił doradca przetarł się jakiś kabelek i spalony bezpiecznik. Koszt naprawy w ASO 46pln - jak zwykle umyli i odkurzyli mi auto, przejechałem się X1, wypiłem kawę i dostałem cukierki BMW :) Jestem usatysfakcjonowany :D

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
Ja swoją kupiłem z przebiegiem 65tyś teraz mam 108tys a więc trzeszczenie uszczelek w dzwiach trzeba smarowac ,wyciek z przekładni czeka mnie renowacja 800 zeta, zapalajaca się kontrolka od air baga niesprawna mata pod siedzeniem pasażera 150 zeta ,
Opublikowano
Witam,

greg 523 wiesz może jaki i gdzie dokładnie ten kabelek?

Co to za ASO - w którym zapłaciłeś za naprawę 46pln?

Pozdrawiam.

 

Oj nie mam pojęcia - nie wnikałem w szczegóły techniczne, gdyż ze względu na fakt, że jestem w tej kwestii laikiem, i tak wiele by mi to nie powiedziało. Co do ASO to jest Autopremium w Rzeszowie - naprawdę polecam ten serwis - ceny mają konkurencyjne, a obsługa jest na bardzo wysokim poziomie - już wiele razy pisałem tym przy okazji innych postów. Wcześniej serwisowałem samochody w Krakowie u Misiaka, i mimo że na krakowskie ASO nie mogę narzekać, to Rzeszów jest wyraźnie lepszy.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.