Skocz do zawartości

e39 530d pompa paliwa w progu bardzo glosna...


maxym530d

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniłem dzisiaj ogranicznik ciśnienia. Ciśnienie od razu podskoczyło do 3.95 bara, przy full obciążeniu spada do 3.60 bar. Samochód całkiem inny ma kopa od spodu, skrzynia redukuje całkiem inaczej - lepiej, szybciej. Zniknął błąd CAN MOMENT REDUCTION który był na skrzyni. Jestem zadowolony. :) SPRAWDZAJCIE OGRANICZNIK A NIE POMPĘ JEŚLI CICHO CHODZI ! Sprawdzić można poprzez zaciśniecie węża pod ogranicznikiem i się trzeba przewieść. Jesli auto jedzie jak trzeba to wiadomo co do wymiany.

 

Ogranicznik lekko ponad 400 zł w czescidobmw.pl - POLECAM!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Obdzwoniłem wszędzie, nawet w 1 sklepie udało mi się zamówić taki zaworek za 189 zł :) Jednak dostałem informacje że nie ma ska go wziąć :) Na zaworek nie licz naprawde temat przerabiałem dość długo :) Kiedyś ogranicznik kosztował 250 zł - nie kupułem bo za drogo a teraz kosztował ponad 400zł i kupiłem - WARTO BYŁO ! :) W AUCIE JEST MOC ! :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witam. Mam problem z mocą a mianowicie w inpa ciśnienie pompy progowej pokazuje trochę powyżej 2.0 gdy odepnę czujnik od podstawy filtra paliwa jest 4.0 i wtedy normalnie moge jezdzic bo jak czujnik jest włożony to nie mam mocy np: na biegu jałowym obroty nie idą więcej jak 3tys gdy odepnę ten czujnik jest już ok wymieniłem pompę progową i podstawę filtra paliwa w tym że kupiłem używki i teraz nie wiem co jeszcze może być nie tak?> moja stara pompa pokazywała 2.20 ta co kupiłem też podobnie, nie możliwe żeby obydwie były popsute ma ktoś jakieś pomysły?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyczytałem jeszcze gdzieś że może być OGRANICZNIK CIŚNIENIA PALIWA ? A ten czujnik gdzie sie znajduje jak go wymieni? BO ja przecież odpinam kostkę to czujnik gdzieś indziej pewnie jest?

 

Kostkę wpinasz właśnie w czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie nie, kostkę wpinam w podstawę filtra paliwa, o tą kostkę mi chodzi.

 

I myślisz, że po co jest ta kostka w podstawie? Czujnik jest montowany w podstawie filtra.

Element nr 2 na rysunku: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL81&mospid=47545&btnr=13_0877&hg=13&fg=10&hl=4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz ja mam taki filtr z taką podstawą:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL81&mospid=47545&btnr=13_0801&hg=13&fg=10

 

i akurat na tym zdjęciu nie ma pokazanej tej kostki którą wpinam ale znajduje się ona obok przewodu nr.3 tak jak na tym zdjeciu widac wpiety czujnik

http://allegro.pl/bmw-e39-525d-530d-podstawa-filtra-paliwa-podgrzewa-i3667526503.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.