Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Problem a może tylko mi się tak wydaje ze e36 z 2.0 coś słabo przyspiesza do 4 tys powyżej już jest ok co może być powodem miałem dla porównania e34 z 2.0 i wydaje mi się ze miała znacznie lepszego kopa na niższych obrotach czy wpływ na to może mieć przepływomierz jeśli tak to wypada wymienić na co zwrócić uwagę przy kupnie używanego a może lepiej się nie bawić i kopić nowy a może inne propozycje rozwiązania tego problemu może coś innego może być przyczyną

a właśnie dodam jeszcze ze wydech jest przelotowy nie ma nic zakończony tylko także przelotowym tłumikiem

Dzieki z góry za odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Żeby konkretnie zawyrokować w tej sprawie odwiedź może elektryka, który podłączy auto pod komputer i odczyta błędy...

To co opisujesz może być równie dobrze objawem padniętego czujnika położenia wałka rozrządu...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Może różnica tkwi w tym iż jeden silnik jest z vanosem a drugi bez??? Przyczyn może być dużo więcej niż tylko przepływka. Najprościej podpiąć pod kompa niż bawić się w wymienianie po kolei wszystkiego co popadnie
Opublikowano
Wg mnie taki jest ten silnik. W Niemczech chciałem kupić E36 i trafił się zadbany z silnikiem 2.0. Byłem rozczarowany przyśpieszeniem na niskich obrotach. Trzeba było go nieźle "gazować", bo inaczej w ogóle nie czuło się, że jest to 6 cylindrów.
Opublikowano
z tym vanosem chodzilo mi tylko i wylacznie o moje e34 ze bylo 24v lecz jeszcze wersja bez vanosa a e36 z uwagi na rok juz posiada vanosa

:nienie:

E-36 nie każde miało vanosa

Vanos w E-36 jest od 1992 r. bodajże od marca

 

przepływomierz możesz sprawdzić tak :

wbij 3ójke gaz do oporu i jak nie wychyli się na maxa ekonomizer to gwarantuje że padł przepływomierz

co do czujnika położenia wałka rozrządu to jak by on padł to auto cały czas było by zamulone a kolega pisał że muł jest do 4tys. a później już ok

 

ogólnie to powiem Ci tak ... żeby BMW jechało to musi dostawać

ja zawsze powtarzam że do 4tys. to jest polonez dopiero później zaczyna się zabawa

:twisted:

Opublikowano

ja mam 735iA i nie widze poloneza do 4000 RPM :)

 

Ja bym stawiał na przepływke ale najlepiej jedx na kompa chociaż moja błędów nie wykazywała a jej zmiana poprawiła sprint do 100 o 2s :) Napewno nie kupuj nowej podejdź do jakiegoś sklepu a najlpeiej seriwsu boscha tam maja nedrogie oryginały boscha ja za moją do V8 z vanosem dałem 375zł :)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

przepływomierz możesz sprawdzić tak :

wbij 3ójke gaz do oporu i jak nie wychyli się na maxa ekonomizer to gwarantuje że padł przepływomierz

 

:twisted:

 

 

jesli tak da sie sprawdzic to przeplywka jest dobra bo ekonomizer chowa sie w gornej czesci skali

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.