Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Kupilem nowa galke do zmiany biegow i mam pytanie,czy macie jakis sposob na sciagniecie starej galki,tak zeby nic sie nie uszkodzilo??

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
musisz ciągnąć, tak jak lewarek idzie, do gory. Nie kręć na boki żeby nie połamać plastyków.. troche wyczucia i zlezie.
Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano
Ja miałem taką gałke że pod znaczkiem miałem jeszcze srube

=======================

BMW 528i e39 Sedan M-PAKIET, 99r benz+gaz

  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jezeli galka ktora probojesz sciagnac nie jest oryginalem bmw to moze byc tak jak ja mialem u siebie ze pod gwintowanym kolnierzem na dole galki byly ukryte 3 srubki ktorych dokrecanie powodowalo wbijanie sie w lewarek, musialem odkrecic te srubki i galka zeszla, wiekszosc bmw jest na wcisk, zaskakuja plastikowe klipsy/mocowania i zeby sciagnac oryginal trzeba z wyczuciem ciagnac ku gorze

pzdr

yaz

Opublikowano

Wymiana w e90,e91,e92 oraz serii 1(gałki na tzw "wcisk"):

-> gałke skrzyni biegów dajemy na luz i mocno pod katem prostym pociagamy do góry.

zakładamy w podobny sposób z małym "puknięciem ręką w gałkę od góry.

POZDRO

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
OK, a mam pytanie, po zdjeciu i założeniu nowej oryginalnej gałki nie trzyma ona sie tak solidnie jak wczesniej. Przy szybkiej zmianie biegów cały czas wyskakuje. Jak mozna ja "na stale" zamonotwac zeby nie bylo problemow?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jezeli masz polamane zatrzaski galce to mozna pomyslec o nawierceniu malych otworow na samym dole/koncu galki i odpowiednio na trzonku i wkrecic tam male wkrety a calosc zaslonic mieszkiem naciagajac go na szyjke galki

 

sprawdz czy na trzonku/lewarku nie ma jakichs nakladek, nakretek itp, ja mialem tak ze nieoryginalna galka opierala sie o jakis kolnierz, cos w stylu nakretka, mocowalem sie deko zanim to zdjalem i oryginalna galka weszla i trzyma sie prawidlowo

pzdr

yaz

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Wymieniam teraz gałkę zm. biegów w E46, gdyż ma połamane mocowanie - i taka sprawa - czy aluminiowy trzpień drążka zm. biegów posiada jakieś gumowe/silikonowe zakończenie? czy jest to tylko "czysty" metal z występem po środku :?:

Pytam, bo u mnie jest jakiś silikon, ale być może poprzedni właściciel podkleił sobie tak gałkę żeby mu nie spadała...

Opublikowano
Kiedys tez mialem problemy z wymiana galki, jesli nie jest ona mocowana na sruby, wez suszarke do wlosow i grzej nia galke tak z 10 minut poeniej jedno szarpniecie i odejdzie. Dziala na 100%
http://img684.imageshack.us/img684/4426/c23a511dcaf4207f.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.