Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Autko straciło trochę mocy i po diagnozie komputerowej okazało się, że winny jest czujnik przy vanosie. Czy to częsta usterka w M54 ? Nowy czujnik kosztuje 400 zł i zastanawiam się nad uzywką z małym przebiegiem, lecz jeśli padają często to nie chcę ryzykować.

Czujnik musiał stracić szczelność, gdyż na wtyczce był olej. Po wyczesczeniu auto śmigało super, lecz po krótkim czasie znowu problem.

 

Numer 5 na rysunku:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BD51&mospid=47620&btnr=11_2170&hg=11&fg=15&hl=22

 

Na Allegro są zamienniki, lecz nie wiem jak to się sprawuje:

http://sklepy.allegro.pl/item621176587_czujnik_pol_walk_rozrz_nr_oe_12147518628_bmw.html

 

Zauważyłem, że wszystkie wersje E46 mają ten sam czujnik.

Opublikowano
Skoro był na nim olej to kup nowy oring na początek.

A nie powinno być oleju na oringu?

Yacek mógłbyś zmierzyć rezystancję czujnika na poszczególnych pinach? Może mój stary jest sprawny...

Opublikowano
Skoro był na nim olej to kup nowy oring na początek.

A nie powinno być oleju na oringu?

Yacek mógłbyś zmierzyć rezystancję czujnika na poszczególnych pinach? Może mój stary jest sprawny...

 

Czujnika nie wyjmowałem, a olej był we wtyczce i na pinach - czyli czujnik się rozszczelnił.

 

Skąd masz stary ? Wymieniłeś na nowy niepotrzebnie ?

To może podeślij do mnie - jak będzie OK to Ci zapłacę, jesli nie odsyłam z powrotem - co Ty na to ? Numer się zgadza ?

Opublikowano
Skoro był na nim olej to kup nowy oring na początek.

A nie powinno być oleju na oringu?

Yacek mógłbyś zmierzyć rezystancję czujnika na poszczególnych pinach? Może mój stary jest sprawny...

 

Czujnika nie wyjmowałem, a olej był we wtyczce i na pinach - czyli czujnik się rozszczelnił.

 

Skąd masz stary ? Wymieniłeś na nowy niepotrzebnie ?

To może podeślij do mnie - jak będzie OK to Ci zapłacę, jesli nie odsyłam z powrotem - co Ty na to ? Numer się zgadza ?

Wymieniłem na zamiennik Vemo, a stary leży w szufladzie. Trafiłem ostatnio na opis jak sprawdzić czujnik, tyle że od E36. Mój zachowuje się podobnie jak ten w opisie, więc zacząłem się zastanawiać czy oby na pewno jest uszkodzony, skoro:

Skoro był na nim olej to kup nowy oring na początek.

Nr raczej się zgadza:

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=383739

mam taki jak w tym DIY.

Sprzedawał raczej nie będę, zamiennik dużo nie kosztował, a dobrze mieć zapas :)

Opublikowano

U mnie też występuje błąd z czujnikiem wałka rozrządu a przed zakupem nowego chiałbym się upewnić w 100% że to wina czujnika a nie naprzykład przewodów i wtyczek.

 

DME - (018) 12 Signal, camshaft sensor, exhaust - No signal (P0369 or P0365) - -- - Fault is relevant to exhaust gas - Fault filtered -

Fault currently not present - Sporadic fault - Rotational speed 1120.0 rpm - Engine operating state Engine overrunning - Oil temperature 88.9 °C - Last atBattery voltage 11.5 V - Last atOperating hours 3.7 h - Fault frequency 10 - Camshaft sensor, exhaust B1214_M0NWA

 

Nie orientujecie się jak w DIS i w którym miejscu sprawdzić odczyt z tego czujnika i jaka powinna być poprawna wartość?

BMW E60 530xd :)
Opublikowano

pytanie który masz czujnik uszkodzony wylotu czy wlotu

jak chcesz to mam oryginalny czujnik położenia wałka rozrządu wylotu nie używany z fakturą Bawaria Motors

(podrabiane czujnik to badziew jest pochodzi z tydzień i padnie od nowa )

Opublikowano
pytanie który masz czujnik uszkodzony wylotu czy wlotu

jak chcesz to mam oryginalny czujnik położenia wałka rozrządu wylotu nie używany z fakturą Bawaria Motors

(podrabiane czujnik to badziew jest pochodzi z tydzień i padnie od nowa )

 

nr OE 12147518628 - czyli wylotu raczej. Napisz jaka cena i czy faktycznie nie uzywany i 100% sprawny.

  • 7 lat później...
Opublikowano
Witam podepne sie pod temat otoz walcze z falowaniem przy wysprzeglaniu oraz mulem mojej e46 m54 b25 dzis odpialem czujnik walka dolot zeby zobaczyc jak silnik bedzie pracował a tu podczas odpalania odrazu gasl natomiast po odlaczeniu wydechowego odpalil normalnie. Czy to normalne ze na samym ssacym odpala a na wydechowym nie?
Opublikowano

WItaj.

 

Ja ostatnio miałem błąd czujnika wałka rozrządu od strony wydechowej w M54B22. Przez czujnik nie działały vanosy i samochód chodził w trybie awaryjnym, przez co nie miał pewnej mocy i strasznie zamulał. Błąd na inpie to 32 o ile dobrze pamiętam. Po wymianie całkiem inny samochód. Bardziej zrwyny, szybciej się wkręca, lepiej się rozpędzić z wyższego biegu. Jak czujnik nie działa to samochód odpala normalnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.