Skocz do zawartości

325CI - filtr paliwa z regulatorem ciśnienia.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

 

Od czasu zakupu mojego auta mam cały czas problem z wolnymi obrotami opadającymi podczas hamowania.

 

Po 3 miesiącach, kiedy już dałem sobie spokój i zapomniałem o tym auto wczoraj mi zgasło!!

 

No i problem zaczął się ponownie, bo sobie przypomniałem.

 

Zacząłem znowu szukać, czytać, i znalazłem info, że jeżeli komputer nie pokazuje błedów a problem jednak wystepuje, to moze byc coś mechanicznego, niewykrywalnego dla kompa.

 

A mianowicie znalazłem info ,że może byc minimalnie za niskie cisnienie paliwa.

No i dowiedzialem się , że w moim aucie nie ma juz standardowego regulatora cisnienia, ale w zamian , jest filtr paliwa z owym regulatorem wbudowanym do środka:)

 

Moje pytanie czy ktos wymieniał coś takiego, ??

Czy sa jakies problemy przy wymianie, i czy to cisnienie da sie regulowac, czy jest to samo regulator??( pomyslalem zeby zwiekszyc na tym ktory mam, jesli by sie dalo, w co wątpie)

 

Moja pompa paliwa troche glosno pracuje i myslalem ze moze ona juz nie daje cisnienia, ale dowiedzialem sie takze, ze nie ona albo dziala , albo nie, a cisnienie reguluje cos innego.

 

Dzieki za info na temat tego filtra.

Oryginal kosztuje prawie 400zł , wiec zanim kupie chcialem wiedziec cos wiecej na jego temat, i czy to moze pomóc?? co myślicie??

 

 

Pozdro

E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d LCI M Sport -> E46 330ci M Sport Auto -> E81 120d M Sport -> E91 330d M Sport Tourer -> F30 330d M Sport Plus Tourer -> E91 335d M Sport Tourer -> E92 335i Coupe M Sport -> E70 Lci X5 40d M Sport ->???
Opublikowano

Hej !

 

Filtr znajduje się w podłodze po stronie kierowcy, wymiana nie jest szczególnie skomplikowana (dwie opaski do odkręcenia na przewodach paliwowych i bodajże jedna trzymająca). Nie ma możliwości regulacji tego ustrojstwa.

 

Pozdr

M.K.

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz.

Ale wydaje mi sie ze piszesz o innym filtrze.

U Ciebie filtr faktycznie ma dwie opaski tylko, do dwoch wezow po obu stronach.

U mnie filtr ma 4 weze.

Po dwa na strone.

I na koncu filtra jest regulator cisnienia.

 

Widzial ktos takie cudo??

 

http://www.turnermotorsport.com/html/detail.asp?PRODUCT_ID=13327512019

 

Pozdro

E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d LCI M Sport -> E46 330ci M Sport Auto -> E81 120d M Sport -> E91 330d M Sport Tourer -> F30 330d M Sport Plus Tourer -> E91 335d M Sport Tourer -> E92 335i Coupe M Sport -> E70 Lci X5 40d M Sport ->???
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam serdecznie

neo61, wiem że dawno ale mam te same objawy i pytanie czy wymiana filtra coś dała czy może znalazłeś inną przyczynę? dzięki za odpowiedz , pozdrawiam

Opublikowano

Witam

 

Wymiana filtra niestety nic nie dała.

 

Ostatecznie pojechałem do BMW i okazalo sie ,że w moim aucie mozna podnieść minimalnie wolne obroty o 50.

Po podniesieniu problem zniknął.

To znaczy obroty nadal minimalnie opadały ale nie bylo to odczuwalne, ponieważ nie spadaly tak nisko ,żeby powodować trzęsienie sie auta.

 

Dodam ,że od pewnego czasu mam okazje prowadzić co kilka dni BMW 740i z 2006 roku.

Auto z silnikiem 4.0 v8 i skrzynia automatyczna , przebieg tylko 40 tys km.

I tam obroty opadaja identycznie jak w moim 325ci.

Bardzo mnie to zdziwiło ale utwierdziło mnie ,że to normalne!!

Co prawda tam buda sie nie trzesła przy opadaniu, ale jednak 4.0 v8 robi swoje:)

 

podsumowując, jesli da sie w twoim aucie podniesc wolne obroty przez kompa to sie nie wachaj!!

 

Spalanie bez różnicy, silnik nie ryczy ani nic takiego, bo to tylko 50 obrotów wiecej a różnica kolosalna.

 

Mam nadzieje ze pomogłem.

 

Pozdr

E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d LCI M Sport -> E46 330ci M Sport Auto -> E81 120d M Sport -> E91 330d M Sport Tourer -> F30 330d M Sport Plus Tourer -> E91 335d M Sport Tourer -> E92 335i Coupe M Sport -> E70 Lci X5 40d M Sport ->???
Opublikowano
Dokładnie u mnie efekt polega na tym że jak jadę bez gazu szczególnie pod górkę i auto się toczy to dodanie gazu powoduje że auto na sekundę spada z obrotów jak by miało zaraz zgasnąć. Zresztą ze 3 razy mi przy ruszaniu zgasło. Tak czy siak dzięki serdeczne, będę lada chwila na kompie to spróbuje mimo wszystko podnieść, pozdrawiam
Opublikowano
Witam

 

Wymiana filtra niestety nic nie dała.

 

Ostatecznie pojechałem do BMW i okazalo sie ,że w moim aucie mozna podnieść minimalnie wolne obroty o 50.

Po podniesieniu problem zniknął.

To znaczy obroty nadal minimalnie opadały ale nie bylo to odczuwalne, ponieważ nie spadaly tak nisko ,żeby powodować trzęsienie sie auta.

 

Dodam ,że od pewnego czasu mam okazje prowadzić co kilka dni BMW 740i z 2006 roku.

Auto z silnikiem 4.0 v8 i skrzynia automatyczna , przebieg tylko 40 tys km.

I tam obroty opadaja identycznie jak w moim 325ci.

Bardzo mnie to zdziwiło ale utwierdziło mnie ,że to normalne!!

Co prawda tam buda sie nie trzesła przy opadaniu, ale jednak 4.0 v8 robi swoje:)

 

podsumowując, jesli da sie w twoim aucie podniesc wolne obroty przez kompa to sie nie wachaj!!

 

Spalanie bez różnicy, silnik nie ryczy ani nic takiego, bo to tylko 50 obrotów wiecej a różnica kolosalna.

 

Mam nadzieje ze pomogłem.

 

Pozdr

 

 

hej, robiłeś to w ASO BMW ?

 

ile Cie taka przyjemność kosztowała ?

 

mam 325i i pdobnie, obroty na chwilę opadają, poniżej 700 i sie stabilizują, dzieje się to raz na jakiś czas, nie przeszkadza to zbytnio, ale jak można poprawić na idealnie to czemu nie :)

Opublikowano

Siema

 

Robilem w ASO.

Zaplaciłem za pół roboczej godziny, coś koło 60 funtów (uk).

 

Pozdr

E36 318is -> E46 323i -> E46 325Ci -> E92 335i -> E60 520d LCI M Sport -> E46 330ci M Sport Auto -> E81 120d M Sport -> E91 330d M Sport Tourer -> F30 330d M Sport Plus Tourer -> E91 335d M Sport Tourer -> E92 335i Coupe M Sport -> E70 Lci X5 40d M Sport ->???
Opublikowano

czesc wam,chcial bym sie odniesc do tego co napisales ze to normalka bo tak tez jest w 740.

a wiec nie wydaje mi sie i kazdy o tym wie ze to nie jest normalne,sprawa jest uciazliwa bo juz ten temat jest poruszany od dluzszego czasu,

ja powiem jedno zaczynam wymiane wszystkich czesci mechanicznych tak jak do tego juz sam doszles,zaczynam w wekend o dodmy,nastepnie czyszczenie krokowca,nastepnie waz daoprowadzajacy powietrze,itd,az k............. dojde do gowna co to powoduje,a wtedy informacja bedzie platna hehhe, :lol: zartowac,jak dojde do tego to oczywiscie ze sie podziele z wami wszystkimi tym,i sie wkoncu skonczy ten zasrany temat. :mad2: :cry2:

nic tak nie odpreza jak minuta dla weza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.