Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!

 

Wczoraj coś stało się z silnikiem bowiem słabo się wkręca na obroty, a np na biegu jałowym strasznie trzęsie mi całym autem. Podczas przyśpieszania też czuję wibracje w niektórych zakresach obrotów.

 

Co mogło się stać?

 

Mam też jeszcze jedno pytanie. Jeśli np. mam bawić się (naprawiać) z tym silnikiem i ładować w niego kase to przemyśle zamiane na M50B25. Pytanie tylko czy prócz silnika będe musiał wymienić coś jeszcze? np. wydech, komputer itd? Prosze o rzetelne odpowiedzi.

 

P.S moja E34 to automat - ZF 5HP18. Pozostaje jeszcze jedno pytanie. Czy M50B25 będzie współpracować z tą skrzynią, z tego co keidyś słyszałem to tak, ale pewności nie mam. Więc zwracam się do was o pomoc

 

Dziękuję z góry i pozdrawiam!

Opublikowano

.........

P.S moja E34 to automat - ZF 5HP18. Pozostaje jeszcze jedno pytanie. Czy M50B25 będzie współpracować z tą skrzynią, z tego co keidyś słyszałem to tak, ale pewności nie mam. Więc zwracam się do was o pomoc

 

Dziękuję z góry i pozdrawiam!

 

mam u siebie 5hp18 i silnik o który pytasz

Opublikowano

super, a więc wiem teraz że ewentualnie zamiana silnika na mocniejszy jest mozliwa... czekam na dalsze odpowiedzi!

 

pozdrawiam!

Opublikowano
moim skromnym zdaniem nie masz spalania na jakimś cylindrze i dlatego nie rowno chodzi i szarpie.
Opublikowano

Miałem podobne objawy u siebie - silnik miał wibracje ( najbardziej odczuwalne w zakresie 2000-3500 obrotów) i dużo słabszą moc.

Okazało się, że była przepalona cewka, więc sprawdziłbym to i świece w pierwszej kolejności.

Opublikowano
racja, sprawdź cewki, ja juz 2 wymieniłem, szczególnie na gazie cewki szybko padaja. świece tez maja bardzo duże znaczenie.
Opublikowano
Jak będziesz sprawdzał/wymieniał świece to sprawdź czy nie są pozalewane. Często puszcza uszczelka pod kopuła zaworów i olej zalewa częsciowo świecę/cewkę. jęsli po zdjęciu fajek, któraś bedzie zalana, to musisz wymienić uszczelkę pod kopuła zawaorów - tylko konicznie kup oryginalną w ASO - koszt ok 150 zł..
m62, V8, 245 km
Opublikowano

Dziękuje za opowiedzi!

 

Mam jeszcze jedno pytanie, czy jeśli auto zrobiło tak około 80KM mogło się to odbić negatywnie dla samego silnika?

Opublikowano
Jak będziesz sprawdzał/wymieniał świece to sprawdź czy nie są pozalewane.
Albo zalane deszczówką. U mnie był z tym duży problem. Zawsze po ulewie woda była w 2-3 pierwszych gniazdach świec. -Zła uszczelka pod maską + brak uszczelki pod korkiem wlewu oleju.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.