Skocz do zawartości

PrzemekB

Zarejestrowani
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Toruń

Osiągnięcia PrzemekB

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuje za opowiedzi! Mam jeszcze jedno pytanie, czy jeśli auto zrobiło tak około 80KM mogło się to odbić negatywnie dla samego silnika?
  2. Czy może to być spowodowane starymi świecami?
  3. super, a więc wiem teraz że ewentualnie zamiana silnika na mocniejszy jest mozliwa... czekam na dalsze odpowiedzi! pozdrawiam!
  4. Cześć! Wczoraj coś stało się z silnikiem bowiem słabo się wkręca na obroty, a np na biegu jałowym strasznie trzęsie mi całym autem. Podczas przyśpieszania też czuję wibracje w niektórych zakresach obrotów. Co mogło się stać? Mam też jeszcze jedno pytanie. Jeśli np. mam bawić się (naprawiać) z tym silnikiem i ładować w niego kase to przemyśle zamiane na M50B25. Pytanie tylko czy prócz silnika będe musiał wymienić coś jeszcze? np. wydech, komputer itd? Prosze o rzetelne odpowiedzi. P.S moja E34 to automat - ZF 5HP18. Pozostaje jeszcze jedno pytanie. Czy M50B25 będzie współpracować z tą skrzynią, z tego co keidyś słyszałem to tak, ale pewności nie mam. Więc zwracam się do was o pomoc Dziękuję z góry i pozdrawiam!
  5. No ale to oznacza ze oryginalna pompa ma tak halasowac? bez jaj ! COŚ JEST NIE TAK JAK POWINNO BYĆ!
  6. Chłopaki najgorsze jest to że kupiłem ORYGINALNĄ używaną pompe!! Żadnych podróbek! i co wy na to ??
  7. Witam! ostatnio padła mi pompa paliwa w 520 E34... wymienilem - wszytsko smiga ale jest jeden problem, jak stoi sie przy klapie bagaznika, slychac wkurzajacy odglos silniczka elektrycznego :/ jak w taniej ruskiej zabawce :P to normalne?, czemu tak się dzieje?
  8. Jest az taki duzy problem z wmontowaniem tego sprzetu?? ...
  9. Ja mam 2.0 E34 w automacie i mam podobny dylemat... tyle ze u mnie powoli Vanos zaczyna gadać... ja jednak chyba dopracuje moja bestie... bo wiem ze jak cos kupie to moge byc 10 razy bardziej wk.... i 10 razy wiecej kasy stracic (w przenosni oczywiscie)
  10. Witam! Posiadam od ponad 3 lat E34 520iA ... ostatnio myslalem nad zmiana na inne E34 bardziej wypasione ... ale dochodze do wniosku jak patrze na to co ludzie sprzedaja i co sie dzieje z tymi Bimami, że lepiej zostawie sobie moją bardzo dobrze chodzacą dwulitrówkę... Chcialbym wstawić jej czarne skóry, welur wywalić... ale bez klimy będzie krucho i teraz pytanie... Czy jeśli kupię klime będzie duży problem z jej zamontowaniem w aktualnej Bimie??... proszę o sugestie za i przeciw! Z góry dziękuje i pozdrawiam - Przemo
  11. Na gazie i benzynie chodziła tak samo, tak jak powinno byc. Jakiś czas temu lapala tylko lewe powietrze i sie ksztusiła czasem na gazie ale to zostało zlokwidowane po niedługim czasie.
  12. Witam serdecznie! Kolega ma 530 V8 E34... autko przejechało 155tyś km, jakieś 15 tysiecy na gazie (dobrej jakości sekwencja). Z dnia na dzień całą prawa strona Vki przestała chodzić, auto stoi 2 dni u mechanika...i nic..nie moga dojśc dlaczego, może podsuniecie jakiś pomysł co to może być, a my spróbujemy to przeanalizować z mechanikami. Bardzo proszę o pomoc to piękne auto, zadbane, cud miód i szkoda teraz żeby stało! Dziękuje z góry za pomoc! - Przemo
  13. jest naprawde tak ze tylko kickdown pomaga?
  14. moze za lekko ją traktujesz?? nie nie ... zartuje...ale pojezdzij troche na trybie S :D a jesli wszystko pracuje Ci ok to nie przejmuj sie tym co Cie dreczy, ciesz sie automatem i dbaj o niego ;) pozdro!
  15. hmm...pewnie zdarzyło Ci sie to na rasie przy predkosci ok 100 - 120 kiedy automat jechał jednostajna predkoscia na wysoim biegu?. Bo ja miałęm tak ze 2 razy, podkreslam e np. moja skrzynka pracuje bez zarzutu auto ma 190 tyś km Pozdro! P.S jaki masz silnik?...aha juz widze taki sam jak moj :p
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.