Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam forumowiczów, dziś może z prostym ale nurtującym mnie pytaniem, otóż jak sprawdzić dokładnie jaki mamy silnik, zeby wiedziec dokladnie czy to 523 525 czy 528, jak to ładnie sprawdzic pod wlasną maską :>? krok po kroku jak dla matoła bym poprosił :lol: ;)
Opublikowano
w e39 jest 2.5 (oznaczenie523i) i 2.8 (oznaczenie528) rożną się kolektorami ssącymi poszukaj na zdjęciach lub sprawdź win to da Tonie odpowiedz chyba ze coś było grzebane jakiś swap ale jak mowie kolektory
Opublikowano
sam numer vin nic mi nie da po tym nie bede sprawdzal, chodzi mi o dokladniejszą analize, mysle ze co do kolektora to tez nie ma co sprawdzac bo mogl byc wymieniony... pytam o ten kod silnika gdzies cos slyszalem ale nie wiem jak to sprawdzic
Opublikowano
sam numer vin nic mi nie da po tym nie bede sprawdzal, chodzi mi o dokladniejszą analize, mysle ze co do kolektora to tez nie ma co sprawdzac bo mogl byc wymieniony... pytam o ten kod silnika gdzies cos slyszalem ale nie wiem jak to sprawdzic

 

Ja pamiętam iż numer silnika zawierał w sobie KOD np: w moim starym E36 było takie oznaczenie 4E18 - czyli 4 cylindry, Benzyna, pojemność 1,8

 

Nie wiem jak jest w E39.

 

Możesz też wymontować jakąś część osprzętu silnika, sprawdzić numer i wklepać do REALOEM - dostaniesz kod silnika w którym powinno być to zamontowane.

Oczywiście część powinna być taka, które jest inna w każdym modelu samochodu lub przynajmniej ograniczy szukanie - NP Centralka sterująca wtryskiem ;-).

Opublikowano
Wystarczy że znasz VIN wchodzisz na www.realoem.com i wszystko juz wiesz co to za auto jak wyszło z fabryki z jakim silnikiem skrzynia i kierownicą po lewej lub prawej.Dokładna data produkcji tzn rok i miesiąc.
Opublikowano

tylko jezeli był juz swap, to kolega nie dojdzie... a chodzi mu o to zeby sam silnik sprawdzić :)

mysle ze w e39 tez bedize tak jak w e36 np. 4e18

lub:

...Możesz też wymontować jakąś część osprzętu silnika, sprawdzić numer i wklepać do REALOEM - dostaniesz kod silnika w którym powinno być to zamontowane.

Oczywiście część powinna być taka, które jest inna w każdym modelu samochodu lub przynajmniej ograniczy szukanie - NP Centralka sterująca wtryskiem Wink.

BMW - (B)undi (M)ogą (W)szystko

____________________________________

http://images28.fotosik.pl/149/a02ba562ebf79f25.png


http://www.bmw-wloclawek.pl

Opublikowano
Witam forumowiczów, dziś może z prostym ale nurtującym mnie pytaniem, otóż jak sprawdzić dokładnie jaki mamy silnik, zeby wiedziec dokladnie czy to 523 525 czy 528, jak to ładnie sprawdzic pod wlasną maską :>? krok po kroku jak dla matoła bym poprosił :lol: ;)

 

Możesz zdjąć osłony i poszukać typu i numeru silnika. Można też inaczej (sprawdza się jak masz oryginalny silnik, tj. ten, z którym auto opuściło fabrykę). Po lewej stronie, w komorze silnika, przy błotniku masz wzmocnienie, do którego przymocowana jest tabliczka znamionowa. Pod znakiem BMW i napisem "MADE IN GERMANY jest typ auta, np. "520i", a niżej typ silnika, np. "206S4", co oznacza "20"=2.0, "6"=6 cylindrów i "S4" rodzaj zasilania (wersja elektroniki). Jak nie znajdziesz to Ci załączę fotkę miejsca i samej tabliczki na wzór.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.