Skocz do zawartości

Dziura w gazie pomiedzy 2-2,5 tyś obr bardzo proszę o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
zaznaczam ze nie zawsze jest i gdy ona wystepuje moment obrotowy jest mniejszy,co moze byc tego przyczyną,Wymieniłem ostatnio świece,olej i wszystkie filtry i dziura jak była tak jest.Auto na 2 tys wkreca sie normalnie,potem ma dziure,potem znwou dobrze przyspiesza,i jak ma 4700(max moment) zawsze wciskało w fotel to teraz słabiej :( Edytowane przez Lego
Opublikowano
nie ma załozonego lpg,silnik raz idzie dobrze a raz zle tylko pod względem mocy(momentu) autko jest dziwne.Obroty moze lekko falują,dzieje sie to tak ze wciskam gaz on przyspiesza dostaje muła i przyspiesza.Jest to bardzo odczuwalne w ciepłe dni,jak jest zimno lub mokro to nie ma tego zjawiska lub prawie nie występuje.Zaznaczam ze gdy auto jest na luzie silnik się wkręca na obroty normalnie,dziura wystepuje tylko przy przyspieszeniu.Stało mi sie to pierwszy raz w upalny dzien,pojezdziłem trochę stwierdziłem ze cos jest nie tak odkręciłem świece i były całe w oleju,więc na drugi dzień kupiłem nowe a po 3 tygodniach wymieniłem uszczelke pod pokrywą zaworów.Cewki nie mja przebicia sam nie wiem co to moze byc.Jak by był zepsuty przepływomierz lub silnikczek krokowy jaki by był tego obiaw jak się je czysci.PROSZĘ O RADY :modlitwa: :modlitwa: ,nie chce zawieść auta do mechanika i wymienic poł silnika
  • 5 tygodni później...
Opublikowano
pewnei nie jeden to powie, ale takie zachowanie może byc powodem zle działającej sondy lambda, bardzo podobnie było u mnie wymieniłem sonde, super, ale po tygodniu znów padła, tylko ze ja mam gaz i pewnie od tego długo nie potrzymała. Odłączyłem sonde i silnik znów odzyskał wigor. także celem sprawdzenia proponuje odpiąc sonde i przejechać sie jeżeli mulenie zniknie to stawiam na sonde

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@Lego: a czy przypadkiem ta 'dziura' nie daje odczucia takiego jak by auto robiło takie 'żabki'? Bo u mnie jest to samo od jakiegoś czasu i w końcu jak mnie to wkuryrzyło podjechałem do elektryka który powiedział że najlepiej podmienić przepływomierz na próbe bo może podawać złe odczyty.
Opublikowano
Mam coś takiego jak opisujesz, ale tylko na zimnym silniku, efekt jest taki że niechętnie reaguje na polecenia gazu, tak jakoś sie muli, jakby była ciut słabsza, ale jak sie rozgrzeje, to wszystko jest ok. Myślale że komputer tak go poprostu steruje na zimnym silniku i że tak ma być, bo byłem na kompie celem kontroli i powiedzieli mi że wszystko jest ok i na zimnym ma tak robić.
Opublikowano
Pytam, ponieważ u mnie tak rozpoczynały się problemy z wtryskami. Na zimnym silniku autko tak jakby skakało i słabo reagowało na gaz, a gdy wskazówka od temp. weszła za niebieskie pole silnik zaczynał pracować normalnie. W miare upływu czasu było coraz gorzej. Teraz silnik pracuje nie równo na ciepłym silniku i przyśpieszenie też słabsze. W moim przypadku w 90% to są wtryski lub pompa paliwa, ponieważ na gazie wszystkie te objawy znikają :wink:
Opublikowano
Też mam lekkie mulenie na zimnym silniku w zakresie od 1500 do 2500 tak mniej więcej.. Jak wejdzie na wyższe obroty z kolei to wydaje mi się, że lepiej jeździ na zimnym niż na ciepłym... Przed założeniem gazu było identycznie i ani się to nie pogarsza ani nie poprawia... Trwa to może z minutę także da się przeżyć i jakoś mi to nie przeszkadza ale jeżeli ktoś wpadnie na pomysł co to może być... hmm.. chętnie się tego pozbędę :)
Sama radość :)
Opublikowano
Skoro na gazie też tak masz, tzn to nie wtryski. Mechaniory mi powiedziały że poprostu sterownik tak pracuje na ssaniu i że to normalne.
Opublikowano
z zimnym silnikiem to się zgoce zanim się rozgrzeje jest troszke mułowaty tak gdzieś po ok 1,5 km (zależy od teperatury na polu)pracuje już normalnie.to co umnie sie dzieje wystepuje tylko w ciepłe dni,wiczorem lub rano jak jezdze tego nie ma.Pisałem o takim czyms juz na forum ze jak jest ciepło to auto dostaje muła,jedni mówili ze to normalne drudzy ze nie maja czegoś takiego.Moze ja jestem wyczulony jakoś na takie spadki :roll:
Opublikowano

Witam

Podmien przeplywke.

Takie zachowanie silnika moze swiadczyc,ze cos sie dzieje w cieple dni z mieszanka a na przeplywce jest czujnik temperatury powietrza dolotowego i moze byc to.

pozdrawiam

Opublikowano
LEgo , mi się kilka dni temu zrobiło identycznie jak opisujesz... ale tylko raz.. pozatym silnik na luzie podczas postoju nierówno pracuje, wskazówka obrotomierza delikatnie faluje.. co to moze byc?
Opublikowano
dodam ze mi poleciał wydech to znaczy zrobiła się dosyc duza dziura w tłumiku koncowym ale to chyba nie ma nic wspolnego
Opublikowano
pod przepustnicą i kolektorem platikowym trzeba wsadzić rękę (moja sie zmieściła) i odkręcić wtyczke. odpalic przejechac się.

 

sa tam 4 wtyczki,jedna idzie do bloku silnika,druga w miejsce gdzie znajduje sie filtr oleju,a dwie sa zamontowane na płaskowniku pod kolektorem.to teraz która?

Opublikowano
pod przepustnicą i kolektorem platikowym trzeba wsadzić rękę (moja sie zmieściła) i odkręcić wtyczke. odpalic przejechac się.

 

sa tam 4 wtyczki,jedna idzie do bloku silnika,druga w miejsce gdzie znajduje sie filtr oleju,a dwie sa zamontowane na płaskowniku pod kolektorem.to teraz która?

 

To ta o około 4 cm średnicy, do której idzie 4 kabelki (kolory zależne od typu sondy - u mnie żółty czarny biały i szary) . ida one od tyłu auto wchodza do wtyczki i od wtyczki idą gdzieś wgłąb juz tego nei widać. Jest to koło 30 cm pod przepustnicą i ciskając reće po prawej stronie przepustnicy powinieneś dostać wtyczke.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Z autopsji:

 

ściągnij plastykową osłone kopułki (rozdzielacza) zapłonu i zobacz czy niema przebicia.... (efekty najlepiej widać w nocy)

 

ale w M50 cewka jest osobno na kazdy cilinder

Opublikowano
na 100% bedzie to przepływomierz,jak jest ciepło auto sie muli bo dostaje za małom ilość powietrza.
Opublikowano
mialem ten sam problem co ty, sprawdzalem przeplywke,pompe paliwa,wymienilem filtr paliwa,bylem w ASO BMW Bydgoszcz i wszyscy twierdzili ze cos z wtryskami, wymienilem jeszcze swiece, filtr powietrza, robilem test modic i nic- zero bledow, Sprawdzali mi fachowcy CEWKI takze, ale wczoraj stwierdzilem, ze to jednak chyba cos z zaplonem, niestety to nie jest e30 323i (taka mialem) gdzie mozna ustawiac zaplon wiec jedyna przyczyna musza byc cewki, mam silnik od 540 v8 , wykrecilem cewki z V8 (10 min.) - byly oryginalne bmw z 93 roku , w mojej 325 e36 mialem bosch od nowosci, wymienilem wszystkie 6 i teraz co chwile miga kontrolka od kontroli trakcji hehehe, rano jak zapale w ogole nie wariuja obroty , ciagnie od samego dolu, takze sprobuj z cewkami, moje jak sie przyjrzalem mialy niebieski nalot na bokach .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.