Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam pewien problem otoz jadac sobie spokojnie okolo1500-1700obr/min i gwaltownie wciskajac gaz (np przy wyprzedzaniu)czuc drgania i buczenie z tylu auta gdy przekrocze 2000-2200obr/min problem znika

co moze byc przyczyna mojego problemu

e36 318i kombi 1999r
Opublikowano
Moze byc duzo elementow , luzny uklad wydechowy ( moze wpadac w jakis rezonans przy tych obrotach) moze byc łozysko ( chociaz te ciagle hałasują jak sa walniete) moga byc opony, kum,pel mial Brigidstone czy jak sie to tam pisze i wyły po przeprokeczu pewnej predkosci nie do wytrzymania.Moze podpora wału, moze dyfer.powiedz cos wiecej o tej przypadlosci.
Opublikowano

wiec problem nasila sie kiedy auto sie rozgrzeje na zimnym prawie nie slychac buczenia i nie czuc drgan

nie jest to wina opon bo na zimowych i letnich zachowuje sie tak samo

e36 318i kombi 1999r
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Nie do końca się orientuję czy Twój model ma dwumas?? Nowsze modele miały a objawy wskazują na jego zużycie...but w podłogę przy 1500 obr. to nie jest dobre rozwiązanie....
Opublikowano

a jaki masz tam motor?? w m20 to faktycznie może coś być nie tak z układem przeniesienia napędu, R6 spokojnie ciągnie już od wolnych obrotów i nie ma drgań

ale jeżeli masz jakąś 4 cylindrówkę to jest to normalne przy tak niskich obrotach, to tylko R4 i nie ciągnie tak bezproblemowo z dołu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moje m40b18 w e30 ciągnie bez problemowo od 1500 nawet na 5 biegu. Po mieście już od 50-60 jadę na 5 biegu. Ale jak potrzebuje szybko przyśpieszyć to trzeba zejśc do 3. A problem u kolegi to może być rzeczywiście dwumas lub podpora wału lub dyfer. Raczej nie powinno być nic innego (może mocowanie dyfra jest oberwane??)

Pozdrawiam

Opublikowano

Nie sądzę że mocowanie dyfra dawałoby takie efekty. Musiałoby byc juz chyba całkowicie rozwalone. U mnie było zerwane gumy to jedynie było słychać puknięcie przy wrzucaniu biegu lub przy szybkiej zmianie biegu.

Ja cały czas stawiam na przeniesienie napędu - coś ze sprzęgłem skoro tylko przy depnięciu sie to pojawia....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.