Skocz do zawartości

Silnik zgasl w czasie jazdy i nie chce odpalic :(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was :) jest kicha totalna, przyspieszalem sobie delikatnie od 100km/h wszystko bylo dobrze i nagle Bunia przestala przyspieszac, dalo sie odczuc gdakanie silnika jak by na czesci cylindrow i silnik zgasl...sprawdzilem iskre i czy paliwo dochodzi (do listwy) i wszystko ok ale nie chce odpalic. Pytanie co mam robic? Czy podpiecie pod kompa cos mi powie? Jesli tak to jest ktos z forum kto by mogl podjechac i mi pomoc? Jest szansa ze to usczelka pd glowica?świeta sa a ja bez samochodu...kaplica.

 

 

 

Ogolnie to Wesolego jajka :)

Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
Sproboj kolezko odpiac aku na chwile i ponownie uruchomic aparacik.

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano
Zabralem aku do domu. Cala noc pewnie samochod byl otwarty bo sie sam otworzyl. Laduje baterie wlasnie i jutro zobacze co z tego wyjdzie co nie zmienia faktu ze potrzebowal byl sprawdzenia samochodu na kompie.
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
...jak by tego bylo malo to sie sama otwiera :| moze mi ktos pomoc? Nikt nie ma mozliwosci podjechania i wrzucenia jej na kmpa?
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano

Pogrzebalem troche dzisiaj. Sprawdzilem czujnik polozenia walu i czyjnik rozpoczecia fazy wtrysku. Oba czujniki dzialaja poprawnie wedle miernika. Probowalem odpalic ale nic z tego. Ojciec przyszedl posukal pomacal chyba wszystkie przekazniczki pod macha i odpalila. Teraz odpala normalnie ale boje sie wyjechac zeby znowu nie stanac gdzies po drodze. Pytanie mam takie teraz: czy jak podpial bym sie Bunia do takiego pozadnego kompa np w ASO to czy ten wadliwy przekaznik lub cos co jest do bani pojawilo by sie na tym ze kompie? w sensie czy bylo by widac ze cos z ktoryms "bublem" bylo nie tak w postaci bledu albo co???

 

A jaki przekaznik lub cos innego odpowiedzialne jest za "otwracie wtryskiwaczy" lub cos zwiazanego z wtryskiem paliwa.

Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
Masz alarm w samochodzie? Myśmy mieli problem z odpaleniem poprzedniej BMW 525i właśnie przez alarm. Zegary świeciły niby wszystko OK ale za nic w świecie nie chciała się uruchomić.

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano
no jakis mam ale cie wiem co i jak. Sa czujniczki ruchu z tylu na slupkach pod kanapa centralka i diodka na desce rozdzielczej. Ale nie mam pilota ani nic sam kluczyk.
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
Może to być wina alarmu. U mnie koles mechanik wyrzucił alarm i bunia paliła bez problemu. Warto by to sprawdzić.

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano
Bylem u mechanika z forum "anjinsan"..zdiagnozowal usterke ktora jest krokowy. Magik normalnie. :mrgreen:
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
No puki co jezdzi. odpalila juz pare dni temu o czym pisalem i jezdzi kulejac na wolnych obrotach. W poniedzialek zamowie krokowy i zobaczymy jak bedzie.
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
juz nie jezdzi. wymienilem krokowy i prr...powiedzcie mi za co jest odpowiedzialny przekaznik o numerze 0332014456
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
juz nie jezdzi. wymienilem krokowy i prr...powiedzcie mi za co jest odpowiedzialny przekaznik o numerze 0332014456

 

Podaj jakiś dłuższy numer. Gdzie jest ten przekaźnik? Sprawdzałeś palec i kopułkę? Może silnik ma iskrę tylko na cylindrze na którym sprawdzałeś?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
dluzszego nie ma spisalem ten co byl na przekazniku, doczytalem sie ze jest on odpowiedzialny za wtrysk ile w tym prawdy nie wiem. Sa 4 takie przekazniki jeden ten co nie tyka jest tam gdzie ECU a 3 pozostale w skrzynce z bezpiecznikami. Przed chwila zamienilem miejscami te przekazniki i ten co nie "tykal" wsadzilem w miejsce sprawnego ( tam gdzie bezpieczniki) i tyka a ten ze skrzynki z bezpiecznikami tam gdzie ECU i zero reakcji. Co mam zrobic? A iskra raczej jest nawet jak by nie byla na wszystkich garach to by miala ochote zapalic a jest totalny kaszan tak jak by wogole paliwo nie trafialo do cylindra.
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
stalo sie to samo co w temacie. Przyspieszalem bylo okolo 4-4,5 tys obrotow i nagle starcila moc, zrzucilem na N dalem gazu raz sie wkrecila do 3 rpm i zgasla. A co do iskry nie sprawdzilem (jeszcze) ale mi sie wydaje ze nie podaje paliwa do garow, cos nie daje sygnalu na wtryski..
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
...tak wiec chyba wiem co jest grane. Sprawdzilem paliwo- jest, iskra - jest, czujniki sprawne. Zdjelem oslonke od "okablowania" wtryskiwaczy i od razu rzucily sie w oko kabelki ktore no ni jak nie pasowaly do reszty. Poszedlem sladem tych kabelkow i doprowadzily mnie one do jakiejs kostki od lpg bo kiedys ten smiec bym w moim samochodzie. Wyjelem po drodze bezpiecznik z tego przewodu i wlozylem spowrotem popstrykalem ta centralka co jest w srodku samochodu i sprobowalem odpalic no i odpalila. Pojezdzilem blisko domu jest ok jednak trzesie silnikiem, poczekalem az sie mocniej sciemni i sprawdzilem przewody WN. Skacze iskra na 1 i 2 cylindrze. Poprawilem troszeczke te kable bo iskra leciala na oslonke metalowa pod pucha filtra powietrza ale nadal gdzies skacze iskra bo ja slysze ale nie widze, gdzies w okolicy samej kopulki. Tak ze jesli ktos ma zamiar kupic przewody janmora to niech dolozy 300pln i kupi ngk :wink: one raczej po 2 latach sie nie rozsypia jak moje janmory.
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
No wlasnie ja sie boje ze cos spartole i jak sie znajdzie termin to jutro podjade do mechanika z forum zeby go usunac jak nalezy. wiem ze jak odlaczam wiazke od...od tej puszki co w nia stukam gdy mi zgasnie, to tez nie chce odpalic.
Magia trzech liter - BMW
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
odnawiam temat:) bylem u mechanika z forum gaz zostal zdemontowany i jest elegancko. Zrobilem tez dzwigienki zaworowe bo stukaly i teraz jest super cichutko:D przewody WN wymienione:) jednak zastanawiaja mnie 2 rzeczy, 1 to nierowna praca na jalowym, gdy wrzuce bieg jest juz elegancko jak wlacze swiatla tez jest juz lepiej obstawialem krokowy ale zdaje sie byc sprawny, 2 rzecz to po nagrzaniu silnika (jakas tam przejazdzka) i zgaszeniu go i probie odpalenia po np 10 minutach musze dlugo krecic zeby zaskoczyl. Nie jest tak zawsze ale zdarza sie. Jakies sugestie?
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
Jak chodzi Ci nierowno na jalowym to moze zle ustawiles zawory,napisales,ze chodza cichutko a nie powinny...powinny wlasnie lekko klekotac i byc ustawione na 0.35 mm i ssace i wydechowe.Moze masz ustawione za ciasno i wtedy silni chodzi cichutenko ale szarpie lekko.Sprawdz to.Pozdrawiam.
Opublikowano
Dzis bylo ok jak odpalalem. Zawory tak czy siak sprawdze bo za 1000km jade na kontrole calej operacji ;)
Magia trzech liter - BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.