Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie: widzę,że uzupełniałeś rysy na lakierze pędzelkiem. Skąd wziąć dopasowany do mojego Diamant Schwarz Metalic ?
Opublikowano

Hej słyszałem, że tego typu rysy bądź odpryski można uzupełnić "flamastem z lakierem" nie znam profesjonalnej nazwy po szwedzku to stift :) Lepsze to niż pałeczka do uszu i lakier ?? :lol: Ile kosztuje w ASO ?

 

@ Roberto niezła robota, ja swoją polerowałem rok temu, teraz mi się nie chce ale przejadę jakąś delikatną pastą i użyję czarnej do czarnych elementów

Opublikowano

Moją też czeka polerowanko :) Słoneczko już ładnie grzeje a jutro jest sobota także tym razem się nie wymigam... polerka w łapy i jazda :)

Co do tego lakieru do uzupełniania rys. Wpisz sobie na allegro "lakier zaprawka". Niedrogo biorą, a nie którzy naprawdę świetnie dobierają odcień.

Lakierowałem już parę razy, takim lakierem dobieranym przez internet i za każdym razem wychodziło super.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
:lol: Ile kosztuje w ASO ?

Ja płaciłem chyba 37 pln. i czekałem 5 dni bo musieli sprowadzać z niemiec. Okazało się że w naszy pięknym kraju jest bardzo mało aut w kolorze "FJORDGRAU METALLIC (310)" i nie opłaca im się magazynować.

Nie zrobiłem dzisiaj fotek bo aparat zaniemógł. Postaram się jutro coś wykombinować...

Opublikowano
A jaką pastę polecasz ,żeby był gigantyczny efekt? Pasty ścierne już przerabiałem, T cut też.Robiłem sobie "niby polerkę" we własnym zakresie urządzeniem na prąd. Ale porobiły mi się koliste ryski. Chciałbym ,żeby lakier wyglądał tak, jak wtedy kiedy spływa po nim woda. :idea: Czyli głębia koloru a nie wypłowiały taki dziad :worried:
Opublikowano
Pasty ścierne już przerabiałem

Co masz na myśli :?: Polerowania dokonuje się głównie pastami ściernymi...

Pasty polerskie tylko 3M. Poprostu rewelacja. Dostępne są wszystkie gradacje ścierności.

Do nabłyszczania i konserwacji lakieru polecam politury renomowanej firmy PORZELACK. Niestety jedne jak i drugie nie są latwo dostępne.

Opublikowano
kiedys slyszalem ze polerka zmniejsza grubosc lakieru a co za tym idzie i wytrzymalosc czy to prawda mo mam juz troche matowy po myjkach i sie zastanawiam ale jak mam zrobic sobie szkode to wole miec matowy
(oOO \ (||||)(||||) / OOo)
Opublikowano
kiedys slyszalem ze polerka zmniejsza grubosc lakieru a co za tym idzie i wytrzymalosc czy to prawda mo mam juz troche matowy po myjkach i sie zastanawiam ale jak mam zrobic sobie szkode to wole miec matowy

Owszem, zmniejsza się grubość powłoki lakierniczej. Jednak są to naprawde śladowe wartości.

Polerowanie, oprócz poprawy wyglądu auta ma jeszcze wiele innych plusów.

Polerowanie utwardza lakier i zabezpiecza przed korozją.

Wygładzony, pozbawiony mikrokraterów i mikrorys lakier pozostaje o wiele dłużej czysty. Brud nie przykleja się i nie "penetruje" lakieru...

Opublikowano
Polerka ściera lakier nawet do 10 mikrometrów. Co przy powłoce o grubości 100-120 (a na niektórych częściach zaledwie 60-80) nie jest to mała wartość.
Opublikowano
No nie wiem. Zajmowałem się zawodowo polerowaniem samochodów ponad 3 lata. I to nie na ulicy a w profesjonalnych serwisach samochodowych. I powiem szczerze że tylko jeden raz udało mi się przeciąć lakier samą polerka. A to dla tego że zagadałem się z kolegą i straciłem czujność. 10 mikrometrów "mikronów" to wartość dość ekstremalna. Jadąc na myjnie automatyczną nikt się nie martwi że ściera ona lakier. Może nie po jednym myciu ale po 10 jest już go troche mniej. A jak znam życie i ludzi to po polerce już nikt na automaty nie jeździ. "Bo szkoda zainwestowanej kasy"
Opublikowano
Jadąc na myjnie automatyczną nikt się nie martwi że ściera ona lakier.

 

No.. Odkąd kupiłem bumera, ani razu nie zaprowadziłem go na automat.

Wyłącznie myjka cisnieniowa i umycie miekka szmatką z detergentem. Ew. myjnia ręczna, jak nie ma gdzie myć.

Opublikowano
Jadąc na myjnie automatyczną nikt się nie martwi że ściera ona lakier.

 

No.. Odkąd kupiłem bumera, ani razu nie zaprowadziłem go na automat.

Wyłącznie myjka cisnieniowa i umycie miekka szmatką z detergentem. Ew. myjnia ręczna, jak nie ma gdzie myć.

 

To tym bardziej polerowanie nie zaszkodzi...

Opublikowano (edytowane)

Moja babunia też się w końcu doczekała ;)

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img529.imageshack.us/img529/4058/bunia.jpg

Aparat mam kiepski i zdjęcie nie oddaje rzeczywistej głębi połysku ale i tak co nieco widać . :roll2:http://img5.imageshack.us/img5/6302/bumer1.jpg

Edytowane przez KrzychuKrzys

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
kolego Roberto możesz mi powiedzieć jakich uzywałeś past i jakie mleczko dałeś że nie zostały na karoserii kółeczka typowe do polerki, mojemu autku też by się przydała polerka ale jak widze autka po polerce z kółeczkami to aż mnie ściska
Opublikowano

Z tego co wiem to tutaj dosc duzy wplyw ma samo urzadzenie, rodzaj pracy (obrotowy, mimosrodowy), jego obroty i ich "spasowanie" z pasta czy rodzajem lakieru jak i odpowiednia ilosc wody, ale szczegolow Ci nie podam bo ich nie znam.

 

Ja zawsze uzywalem pasty "Farecla G3" - raczej ogolnie polecana i mozna ja kupic.

 

Moje auto bylo polerowane w zeszlym roku, w tym mam zamiar zrobic zaprawki, "doczyscic" pasta na watce wszystkie ukryte dla polerki miejsca (okolice spryskiwaczy, czarnych listew, swiatel, grilla, listwy dolne drzwi, uszczelki szyberdachu itp.) potem "Clay'owanie" calosci, "3M Clear bra" na przod maski, wosk i powinien byc spokoj.

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano
kolego Roberto możesz mi powiedzieć jakich uzywałeś past i jakie mleczko dałeś że nie zostały na karoserii kółeczka typowe do polerki, mojemu autku też by się przydała polerka ale jak widze autka po polerce z kółeczkami to aż mnie ściska

Oczywiście to żadna tajemnica. Zresztą widać na zdjęciach. Pasty polerskie tylko 3M politura maszynowa 3M oraz na koniec politura z teflonem "ręcznie nakładana 2x" niemieckiej firmy PORZELACK.

Kółeczka o których piszesz są typowe, ale tylko po nieudolnym polerowaniu i przy zastosowaniu kiepskiech materiałów.

Do polerowania należy używać tylko polerki obrotowej. Żadnych oscylacyjnych czy mimośrodowych.

Farecla G3 jest popularnym produktem, głównie ze względu na jej cene i dostępność. Niestety jej jakość jest jeszcze niższa. W karcie technicznej jest wpisane, że usuwa ona zmatowienia po papierze P2000. W praktyce nie łatwo jest w 100% usunąć rysy po P2500 :duh:

Już lepiej zainwestować w produkty APP...

Poza tym każda pasta która wymaga dużej ilości wody, nie jest dobrą pastą.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Gdzie w Warszawie po stronie Pragi dobiorę lakier?
003.jpg
Opublikowano
Granitsilber metallic/237, naprawde nietypowy kolor.

Moja poprzednia Bawarka była właśnie w tym kolorze. Z palety STANDOX-a wchodzi idealnie z podstawy, bez żadnego koloryzowania. Oczywiście jak ktoś ma wprawioną rękę i nie przeleje pigmentów :D.

Nie chwaląc się, swój lakier dorabiałem osobiście. Jakoś się udało :mrgreen:

 

Moja babunia też się w końcu doczekała ;)

Szkoda że zdjęcia nie oddają tego co zapewne jest w realu :D .

Nie ma to jak czarny wypolerowany lakierek :cool2: .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.