Skocz do zawartości

Trzęsnie kierownicą przy hamowaniu. Tarcze przod-nowe


Andrzejot

Rekomendowane odpowiedzi

wiem, że może trochę nie w sedno bo piszesz, że podczas hamownia ale jakie masz kapcie? niekiedy stare opony tak mają.

 

A może przejechałeś gdzieś przez jakiś potoczek, od samego początku już trzęsło?

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie tarczy powinno się bardzo dokładnie, papierkiem, zeszlifować z brudu, nalotu i nierówności po starej, miejsce w którym przylega do piasty.

Niewielka nierówność (opiłki, paprochy, rdza ), którą pozostawi stara tarcza spowoduje że nowa w tym miejscu nie przylegnie i nie będzie dobrze wycentrowana.

Przegrzane i momentalnie wystudzone tarcze, nawet nowe, również potrafią się odkształcić trwale.

W/G mnie coś z układem hamulcowym będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie tarczy powinno się bardzo dokładnie, papierkiem, zeszlifować z brudu, nalotu i nierówności po starej, miejsce w którym przylega do piasty.

 

to samo dotyczy felgi w miejscy gdzie przylega do tarczy, do tego wyważenie kół, ważne jest także dobre wyczyszczenie i nasmarowanie, elementów zacisku tak aby zacisk swobodnie poruszał się po pływakach, żeby nie dociskał tylko z jednej strony.

Sprawdzałeś czy tarcze rzeczywiście były niedawno zmieniane, handlarze wciskają różne kity żeby się tylko pozbyć auta, znajomy kupił samochód, gdzie rozrząd był zmieniany przed tysiącem kilometrów, tylko ze pasek rozsypał się po następnym tysiącu

www.nowak-motocykle.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie rozrząd był zmieniany przed tysiącem kilometrów, tylko ze pasek rozsypał się po następnym tysiącu

 

Wada fabryczna paska :P

 

Albo zły pasek... albo szereg innych przyczyn (napinacz/rolka prowadząca itd.)

 

no właśnie nie, rozrząd nie był zmieniany, zostało to później potwierdzone, ale nie chcę się tu rozpisywać o tej sytuacji, nawet nie pamiętam dokładnego przebiegu sprawy, podałem to dla przykładu, że nie należy bezgranicznie wierzyć w to co mówi sprzedawca auta, a nie żeby dywagować, co może być przyczyną zerwania paska, bo przyczyn takich może być wiele

www.nowak-motocykle.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

telepanie kierownica przy hamowaniu moga tez powodowac zuzyte tuleje wahaczy alboo lozysko piasty

 

jak jestes pewny ze tarcze sa ok to sprawdz te rzeczy

 

no właśnie, jak to jest, u siebie wymieniłem tarcze w styczniu na Zimmermanny, wymieniłem też niedawno kompletne wahacze górne i dalej jest problem. Czy powodem bicia moze być piasta z łożyskiem? Spotkał sie z tym ktoś?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wibracje przy chamowaniu z dużych prędkości powodują wybite drążki układu kierownoczego, mam dokładnie to samo i wiem że mam drążek do wymiany

 

u mnie niby jeden drązek miał luz, wymienilem całe kompletne. jak było przed wymiana tak teraz jest tak samo, dalej lekko drży przy hamowaniu 120, 140 km/h

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.