Skocz do zawartości

jaki silnik?


Romanesku

Rekomendowane odpowiedzi

A tak zupełnie poważnie, to uważam, że najlepsze połączenie osiągów z ekonomiką oferują 6cio cylindrowe diesle, konkretnie 530d albo optymalnie 535d. Tego drugiego mogę polecić w ciemno - spalanie na poziomie 7 litrów na trasie i doskonałe osiągi - niezależnie od prędkości, depnięcie pedału zawsze katapultuje do przodu.

 

Kal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym wszedł w 3.0i

 

cisza jak trzeba ale jak sie depnie to i nawet poryczy troszkę. W przyszłości bardziej będzie poszukiwany od diesli które w przypadku biturbo okażą się pułapką w kosztach eksploatacji.

(OO)=== OO===(OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kal, te 7 litrów to tylko jeśli nie przekraczasz przepisów zapomniałeś dodać.

A co do katapultowania, to nie przesadzajmy :lol:

 

Pzdr,

 

Niecałe 6h z Trójmiasta do Puław w ciągu dnia. Przy wolnej drodze około 130 km/h przy wyprzedzaniu kick-down. A przyspieszenie - może to nie jest M5, ale przy depnięciu do podłogi naprawdę wgniata w fotel.

 

Kal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz silnik ekomomiczny to kup 2.0D najlepiej ten który już ma 177KM. Silniki 3.0D dużo palą i jak czytam 7l to chyba ktoś sobie żarty robi albo jeździ do 120km/h. Mój samochód z 2.0D pali w mieście miedzy 7,5 a 8,0.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego PAWEL_S piszesz bzdury że 3l pali dużo.

Mój 3l ostatnio czyli w zimie spalił średnio 8,1( i nie na kompie tylko litrażowałem go) i jeździłem 60% trasa i 40% miasto.

I zaznaczam nie jeżdze wolno. Wiadomo że na zimnym i w mieście spali nawet 12 ale to i tobie tyle ten 2l spali.

Dla mnie to bez sens kupować samochód taki jak e60 ( cieżki) z silnikiem 2l który jeździ prawie jak mój stary merc124. To sie mija z celem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do spalania 2.0d bedzie najodpowiedniejszy, zwlaszcza ten 177km. Nie ma moze rewelacyjnych osiagow ale do spokojnej jazdy to az nadto starczy. Wiec jesli osiagi nie sa dla Ciebie najwazniejsze, rozejrzyj sie za nim. Bedzie na pewno duzo tanszy i lepiej wez manual do tej mocy a bedziesz na pewno zadowolony. :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to bez sens kupować samochód taki jak e60 ( cieżki) z silnikiem 2l który jeździ prawie jak mój stary merc124. To sie mija z celem.

 

A jeździłeś 2.0d 177 że taki pewien jesteś?

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mieście 35tka żłopie 13-14 zwłaszcza na krótkich przebiegach. Za to na trasie spokojnie 7-8.

 

Kal

 

o ile co do miasta to sie zgadzam 13-14 ;)

 

o tyle w trasie spokojnie poniżej 9 jakoś zejść nie chce... a wcale szybko nie jeżdze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi również 3.0D wydaje się być dobrym rozwiązaniem. Średnio pali mi 8,3l/100km w proporcjach 50/50 trasa/miasto.

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Ja tez opowiem sie za 3.0l Dieselkiem. Na trasie spalanie poniżej 7l (prędkość niejednokrotnie powyżej 200km/h). Na miejscu niewiele więcej, przy czym nie mieszkam w mieście więc korki praktycznie są mi obce.

 

Pozdrawiam

 

Wszyscy sie wypowiadają a najbardziej zainteresowany już dawno zapomniał o wątku:)

 

A poważnie to kup silnik taki jaki tobie bedzie odpowiadał :twisted2:

 

Tomek27 - ciekawie piszesz, nie przypominam sobie zeby w Polsce można było jezdzić powyzej 200, gratuluje ułańskiej fantazji

Hmmmm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje 3 grosze:

Mieszkam pod Warszawką i jeżdżę 50/50 miasto/poza.

W takich warunkach testowałem 3,0xd i 3,0xi przed zakupem mojej e60.

Po 2 dniach jazdy nie zauważyłem aby 3,0 d chsiał palić średnio poniżej 11,5 litra na 100km. Testowana benzyna spaliła 1 litr więcej przy spokojnej jeżdzie. Przy kozaczeniu pali 13,5-14.

Jeśli ktoś pisze, że Auto pali mu 9-10 litrów w mieście powinien dopisać jakie to miasto. W warszawskich korkach mało to możliwe.

Mój wybór padł na 3,0xi i jestem baardzo zadowolony.

W trasie przy przelotowej 160-180 km/h pali ok 8,5-9 litrów.

A jak jeżdziłem 4 dni po Zakopanym (miasto) to spalił 10 l/100 km. :)

A 3,0i nie ma turbodziury, niby 535d też jej nie ma- ale ma 2 turbiny do zepsucia.

6,6 s do setki jak na polskie drogi to wystarczajacy wynik.

Polecam 3,0i 272 hP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.