Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich! Mam problem... Moje E30 320i z 91 r nie chce odpalać jak się zagrzeje.... Po prostu zaleje ją (świece tak mokre że idzie z nich wykręcać wahe) i pisior :/ Można kręcić i kręcić i nic... Szukam jakiejś fachowej rady proszę ja Was... Może ktoś spotkał się już z takim problemem? Dodam tyle, że posiadam komplet części zamiennych... Wymieniałem przepływke, czujniki temperatury, kompa, kable, świece, palec zapłonu i kopułke.... Pomóżcie bo nie wiem już co mam zrobić? :(
Opublikowano
Moim zdaniem chodzi właśnie o czujnik temperatury cieczy chłodzącej - siedzi w obudowie termostatu (chodzi o ten niebieski, bo brązowy daje wskaznie na zegarach tylko). Jeśli nie sam czujnik jest zwalony, to może być problem z doprowadzeniem sygnału z tego czujnika do ECU. Tu z kolei przyczyna może tkwić w pognitym gniazdku, przez które leci kabel od tego czujnika właśnie do ECU - okrągłe gniazdo z wtyczką, mniej więcej pod dolotem, po lewej stronie bloku silnika. Sprawdź, czy tam wszystko styka.
Opublikowano
Nie wiedziałem, że kabel z czujnika temperatury łączy się w tej kostce pod dolotem.... rozpinałem tą kostke i łączyłem, ale nie dało efektów.... jutro polece po kablach i zobacze co tam słychać.... dzisiaj łączyłem się nią z diagnoskopem i lipton nie dało rady się połączyć.... Dzięki majster.... mam nadzieje, że w tym tkwi problem... Pozdrawiam
Opublikowano
qfa.... może być tak jak mówisz, bo na budziku temp mi się zawiesiła i nagle się budzik obudził na którejś dziurze... jak domniemam obydwa czujniki są wpięte w jedną kostke.... mam nadzieje, ze to będzie to !
Opublikowano
hyhy lajt.... to właśnie o to chodzi, że to jest taka zagadka, z jaką jeszcze nie miałem doczynienia... to moja trzecia e30tka i pierwszy raz mam taki numer..... :/
Opublikowano

W ramach rehabilitacji powiem, choć teraz już widzę że podmieniałeś ten element, jak bardzo dawno temu posiadałem Audi i na zimnym palił bez problemu to po nagrzaniu nie palił i trzeba było odczekać aż przestygnie żeby odpalić.

Na warasztacie gość kazał mi odpalać a sam przytrzymywał klapkę w przepływce chyba lekko uchyloną i wtedy palił bez problemu na ciepłym.

Wymieniłem przepływkę i było ok. :hand:

Opublikowano
NO tak jak mówisz.... też nad tym myślałem.... i naprawdę byłem prawie pewny, że to będzie to.... ale wymieniłem przepływke (miałem stać drugie e30 320 na placu) i dalej lipa.... a dla jasności po wyrzuceniu puchy z filtrem, przy każdym gaszeniu silnika, było słychać jak klapa z przepływki się zamyka... Ale i tak dzięki za pomoc;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.