Skocz do zawartości

325i M50B25 pomocy przeplywomierz


gomez3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szukam kogos z okolic Legnicy kto ma podobne autko rocznik 92r. bez vanosa. Auto nierowno pracuje na wolnych obrotach sprawdzilem i wymienilem juz chyba wszystko cewki, swiece, sonda lambda, czujniki, gume przy przepustnicy wszystkie gumy w dolocie, czyszczenie regulatora biegu jalowego nie mam juz pomyslu co moze jeszcze byc nie tak, zostal tylko przepływomierz. Mam prosbe czy moglby ktos urzyczyc przepływomierza na czas sprawdzenia (nowa przeplywka 1200zl oryginal) a nie jestem pewien czy to napewno to. :mad2:

 

Dodam ze komputer nie pokazuje zadnych bledow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sprawdz napięcie przewodu sygnalowego(pin nr6 z tego co pamiętam)

wlączony zaplon 1,5V

bieg jalowy okolo 2,5V

mocne otwarcie przepustnicy okolo 4,5V

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Poza przepływomierzem pozostało jeszcze kilka spraw do sprawdzenia.

- ciśnienie sprężania

- wtryskiwacze

- czujnik ciśnienia paliwa

- lambda

 

Ale przepływomierz też może to powodować < dokładnie tak miałem u siebie. I też komp nie pokazywał błędów ale wskazania z przepływki były o prawie 100% za wysokie. >

 

Przepływka nie może być podobna tylko musi być identyczna.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak odepniesz przepływkę to co się dzieje ? , jak jest padnięta przepływka to komp ci błędu raczej nie wyświetli, podjedz na wszelki wypadek do dobrego diagnosty, u mnie było tak że przepływka dawała w zasadzie prawidłowe odczyty (w zasadzie ponieważ były one złe w zakresie powiedzmy 2500-3000 obr) u mnie były inne objawy ale tryb livedata może dużo powiedzieć

 

czytałem kilka razy że falujące obroty na biegu jałowym mogą wynikać na skutek wilgoci przy sondzie lambda, oczywiście świece lub cewki jeszcze zostają

 

j u siebie czasami też mam problemy ale tylko na lpg, wrzucam na pb i jest już wszystko ok, ponadto po podpięciu do kompa mam taki błąd

"200 lambsonde : spannung bereich

sensor 1 zylinder 1-3 vor katal"

 

więc ja zacznę od sondy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak odepniesz przepływkę to co się dzieje ? , jak jest padnięta przepływka to komp ci błędu raczej nie wyświetli, podjedz na wszelki wypadek do dobrego diagnosty, u mnie było tak że przepływka dawała w zasadzie prawidłowe odczyty (w zasadzie ponieważ były one złe w zakresie powiedzmy 2500-3000 obr) u mnie były inne objawy ale tryb livedata może dużo powiedzieć

 

czytałem kilka razy że falujące obroty na biegu jałowym mogą wynikać na skutek wilgoci przy sondzie lambda, oczywiście świece lub cewki jeszcze zostają

 

j u siebie czasami też mam problemy ale tylko na lpg, wrzucam na pb i jest już wszystko ok, ponadto po podpięciu do kompa mam taki błąd

"200 lambsonde : spannung bereich

sensor 1 zylinder 1-3 vor katal"

 

więc ja zacznę od sondy

 

Nie wiem na jakim kompie byłes, ale wiekszosc normalnie pokazuje bład przepływomierza jesli jest cos nie tak.

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lpg nie mam i nigdy nie mialem

do tylu kompow w miescie podlaczlem ze chyba wszystkie zwiedzilem w miescie :) (bosch kts 350, bosch kts 500, cdif/2, nawet swoja kostke z viakena, byly jeszcze jakies ale nazw nie pamietam) zero bledow

cewki 100% sprawne kupilem nowe

swiece nowe 100% sprawne

sonda lambda nowa 100% sprawna oryginal (komp pokazuje b.dobre parametry z sondy)

cisnienie na celindrach ok

cisnienie paliwa ok

cisnienie oleju ok

 

napiecia na sygnalowym do przeplywki nie badalem sprawdze i dam znac

 

autem telepie dopiero po rozgrzaniu silnika wtedy schodzi do ok. 600rpm i zaczyna nierowno pracowac

 

czytalem gdzies na forum ze jest jeszcze jakis wezyk ktory jest podlaczony pod przepustnica i ze od niego moze lapac lewe powietrze, ale wydaje mi sie ze jezeli obroty schodza za nisko to raczej nie wina lewego powietrza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak telepie autem na rozgrzanym silniku, i silnik chodzi jak by nie na wszystkie cylindry, pomimo ze obroty wg. licznika za bardzo sie nie ruszają, to masz raczej na 90% przepływomierz do zmiany. Identyczne objawy miałem misiec temu, zmieniłem, i jest cudo :)

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak telepie autem na rozgrzanym silniku, i silnik chodzi jak by nie na wszystkie cylindry, pomimo ze obroty wg. licznika za bardzo sie nie ruszają, to masz raczej na 90% przepływomierz do zmiany. Identyczne objawy miałem misiec temu, zmieniłem, i jest cudo :)

 

No wlasnie chce to sprawdzic, dlatego szukam kogos kto ma taki sam silnik, zeby podpiac kogos sprawna przeplywke, bo wydalem juz kupe kasy, a nie chce wywalac pieniedzy w bloto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak z czujnikiem wału i wałka rozrządu, ja mam podobne objawy i do tego od 2 tygodni strasznie długo musze krecic zeby zapalił, a ciśnienie paliwa prawie 4bary. wcześniej miałem tak ze czasem palił z dotyku a czasem za 1 razem nie chciał a za 2 z dotyku, wiec podłaczm sie do tematu.

Oczywiście ten sam silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak z czujnikiem wału i wałka rozrządu, ja mam podobne objawy i do tego od 2 tygodni strasznie długo musze krecic zeby zapalił, a ciśnienie paliwa prawie 4bary. wcześniej miałem tak ze czasem palił z dotyku a czasem za 1 razem nie chciał a za 2 z dotyku, wiec podłaczm sie do tematu.

Oczywiście ten sam silnik

 

U mnie odpala bez problemu.

 

Grzebalem dzisiaj troche w aucie i zauwazylem z masa jest podlaczona do pierwszej (nr 1) i ostatniej cewki (nr 6) a z tego co wyczytalem w ksiazce "Sam naprawiam bmw e36" i na stronie

http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/E36-Spark-Plugs/E36-Spark-Plugs.htm

masa powinna byc podlaczona na cewce nr 6 i 3.

 

Wie ktos jak to powinno byc prawidlowo podlaczone ? moze auta z tego okresu produkcji tak mialy ?

 

Gdzie znajduja sie papierowe podkladki pod cewki na realoem.com ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.