Skocz do zawartości

gomez3

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Legnica

Osiągnięcia gomez3

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. a co do twojego spalania to masz za szerokie opony fabrycznie do tego modelu powinny byc 205/60 R 15 V a to tez ma wplyw
  2. gomez3

    325i m50 uszczelnianie dolotu

    no nie wieze, ze nikt nie mial problemu z lewym powietrzem i nie uszczelnial dolotu ???
  3. 325i m50 bez vanosa 05/92r. Witam Mam nastepujacy problem, po rozgrzaniu silnika obroty stoja na ok. 550 obr./min. auto chodzi nierowno wypadaja zaplony komputer nie pokazuje zadnych bledow wszystkie czujniki ok, sonda lambda nowka oryginal (dziala idealnie), swiece nowe, cewki nowe, czyszczony nastawnik biegu jalowego, filtry wymieniane na bierzaco (filtr paliwa, powietrza) przymierzam sie do doszczelnienienia dolotu i wzwiazku z tym mam kilka pytan co do uszczelnienia. Ponizej wypisalem rzecz ktore zostaly wymienione i ktore planuje wymienic. Jakie jeszcze sa elementy ktore powinno sie wymienic a ktore maja wplyw na szczelnosc dolotu ? WYMIENIONO podgrupa: miernik masy powietrza http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF31&mospid=47430&btnr=13_0381&hg=13&fg=15 3 guma (miedzy przeplywomierzem a koletkorem ssacym) 4 opaska 5 opaska 8 rurka (miedzy zaworem regulacji biegu jalowego a kolektrem ssacym) 10 rurka 11 opaska 12 lacznik DO WYMIANY podgrupa: pokrywa glowicy http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF31&mospid=47430&btnr=11_1283&hg=11&fg=15 4 korek podgrupa: odpowietrzenie skrzyni korbowej http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF31&mospid=47430&btnr=11_1284&hg=11&fg=15 1 odma / ten plasticzek jest troche luzny nie wiem czy powinno tak byc ? 2 uszczelka 3 rurka 4 element redukcyjny (prowadzacy do gumy miedzy przeplywka a przepustnica) 5 rurka (prowadzaca pod klektor ssacy) podgrupa: zawory i przewody instalacji wtryskowej http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF31&mospid=47430&btnr=13_0369&hg=13&fg=15 11 waz podcisnieniowy / pytanie dokad prowadzi ten wezyk ? podgrupa: Miska olejowa/urz. do pom.oleju http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF31&mospid=47430&btnr=11_1117&hg=11&fg=10 13 o-ring 18 o-ring podgrupa: Zawór odpow. zbiornika/Zawór nadm. pow. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF31&mospid=47430&btnr=13_0372&hg=13&fg=15 Sa tu jakies rurki laczniki ale nie wiem dokad one kakretnie prowadza i gdzie sie znajduja, jak by mogl mnie ktos oswiecic ?
  4. Podlaczam sie do tematu jak by ktos slyszal o warsztacie ktory ma taki sprzet to niech da znac
  5. U mnie jest pod kolektorem ssacym na rysunku nr 13 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF31&mospid=47430&btnr=11_1124&hg=11&fg=40 Podam tylko do wiadomosci forumowiczow ze na komputerze CDIF/2 pokazwyalo mi temp. -120 stoponi po podlaczoniu pod innny komp temp. byla prawidlowa.
  6. gomez3

    Sonda lambda.

    Mialem taka sonde uniwersalna BOSCHA i komputer co jakis czas pokazywal blad (moze elektryk zle zarobil wtyczke trudno powiedziec) jak by ktos chcial to moge tanio oddac :mrgreen: Zalozylem dedykowana BOSCHA i nigdy nie mialem juz problemu z falowaniem obrotow blad juz sie nie pokazal
  7. Mi pali 15L w miescie przy ostrym palowaniu (jak to ktos okreslil :twisted2: ) bardzo czesto krotkie odcinki na zimnym silniku. W trasie 6,8L przy spokojnej jezdzie, przy ostrzejszej do 9L. Przy predkosci 243km/h w 5 osob 16L (przy najmniej tyle pokazywal licznik ktory przeklamuje przy tej predkosci wg. ksiazki 233km/h to maksymalna predkosc tego pojazdu). Sonde mam nowke oryginal boscha. Pozatym wersja bez vanosa pali wiecej w miescie (po 09/92) z vanosem ok. 11 (przed 09/92r) bez vanosa ok. 13 oczywiscie wg. danych z ksiazki :wink:
  8. U mnie odpala bez problemu. Grzebalem dzisiaj troche w aucie i zauwazylem z masa jest podlaczona do pierwszej (nr 1) i ostatniej cewki (nr 6) a z tego co wyczytalem w ksiazce "Sam naprawiam bmw e36" i na stronie http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/E36-Spark-Plugs/E36-Spark-Plugs.htm masa powinna byc podlaczona na cewce nr 6 i 3. Wie ktos jak to powinno byc prawidlowo podlaczone ? moze auta z tego okresu produkcji tak mialy ? Gdzie znajduja sie papierowe podkladki pod cewki na realoem.com ?
  9. No wlasnie chce to sprawdzic, dlatego szukam kogos kto ma taki sam silnik, zeby podpiac kogos sprawna przeplywke, bo wydalem juz kupe kasy, a nie chce wywalac pieniedzy w bloto.
  10. lpg nie mam i nigdy nie mialem do tylu kompow w miescie podlaczlem ze chyba wszystkie zwiedzilem w miescie :) (bosch kts 350, bosch kts 500, cdif/2, nawet swoja kostke z viakena, byly jeszcze jakies ale nazw nie pamietam) zero bledow cewki 100% sprawne kupilem nowe swiece nowe 100% sprawne sonda lambda nowa 100% sprawna oryginal (komp pokazuje b.dobre parametry z sondy) cisnienie na celindrach ok cisnienie paliwa ok cisnienie oleju ok napiecia na sygnalowym do przeplywki nie badalem sprawdze i dam znac autem telepie dopiero po rozgrzaniu silnika wtedy schodzi do ok. 600rpm i zaczyna nierowno pracowac czytalem gdzies na forum ze jest jeszcze jakis wezyk ktory jest podlaczony pod przepustnica i ze od niego moze lapac lewe powietrze, ale wydaje mi sie ze jezeli obroty schodza za nisko to raczej nie wina lewego powietrza ?
  11. Witam szukam kogos z okolic Legnicy kto ma podobne autko rocznik 92r. bez vanosa. Auto nierowno pracuje na wolnych obrotach sprawdzilem i wymienilem juz chyba wszystko cewki, swiece, sonda lambda, czujniki, gume przy przepustnicy wszystkie gumy w dolocie, czyszczenie regulatora biegu jalowego nie mam juz pomyslu co moze jeszcze byc nie tak, zostal tylko przepływomierz. Mam prosbe czy moglby ktos urzyczyc przepływomierza na czas sprawdzenia (nowa przeplywka 1200zl oryginal) a nie jestem pewien czy to napewno to. :mad2: Dodam ze komputer nie pokazuje zadnych bledow.
  12. BMW E36 coupe 325i 05/1992r. silnik m50 bez vanosa. przebieg 268tys.km olej: valvoline 10w40 Witam Rzecz tyczy sie nierownej pracy silnika, na biegu jalowym tj. po odpaleniu autka, przez chwile pracuje rowno i nagle zaczyna sie nierowna praca, jak jest zimno nawet telepie buda, obroty na poziomie ok 600-650rpm wskazowka obrotomierza stoi (na moje oko za niskie) jak wlacze klime ciut lepiej, w czasie jazdy nie ma zadnych problemow zbiera sie b.dobrze. Bylem u mechanika na legnickiej 52a we Wroclawiu (wiele osob reklamowalo go na forum) po sprawdzeniu auta powiedzial ze nie wie co to moze byc. komp nie pokazuje zadnych bledow cewki sprawdzone wszystkie sprawne cisnienie na celindrach w granicach 15 i wiecej cisnienie paliwa 3,4 bar cisnienie oleju przy filtrze 1,8at wymienione czesci: -swiece na NGK -fajki na cewkach -wymieniona jedna cewka -sonda lambda BOSCH oryginal -guma miedzy przeplywomierzem a przepustnica -wyciete urzadzenie nie pamietam nazwy do ograniczania emisji spalin EURO2 -filtry paliwa powietrza oleju wszytko wymieniane na czas -czyszczenie nastawnika biegu jalowego Szukalem na forum ale kazdy temat troche inny i wiele postow ktore nie rozwiazuja problemow. Moze jest jeszcze cos co mozna sprawdzic lub wymienic, element ktorego bledu komputer nie pokazuje. Prosze o jakies rady. :modlitwa:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.