Skocz do zawartości

madziulek

Zarejestrowani
  • Postów

    114
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O madziulek

  • Urodziny 18.04.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330d
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    Elektronik-Informatyk

Osiągnięcia madziulek

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. W sumie to racja, skoro komputer silnika musi się dogadywać z kompem skrzyni auto to co w przypadku manuala?
  2. zgadza się Panowie, ale jak mamy stary silnik to przekładamy sprzędło i po sprawie:) A jak z elektroniką i komunikacją z innymi modułami?
  3. Hmm, a koło i docisk z tarczą od 330 nie będzie pasował? Przecież wał jest identyczny więc wydaje mi się że koło jest też identycznie montowane jak w manualu
  4. Chyba mnie nie zrozumiałeś, w 330 siedzi manual a ja chcę tam wsadzić założmy że od 335 bez skrzyni bo zaczepy pasują, czy się myslę?
  5. Witam, Chcę zrobić przekładkę silnika na biturbo z jakiegoś 2007r nie ważne czy 535 czy 335 chodzi mi tylko o to czy ktoś orientuje się co będzie trzeba wymienić poza silnikiem+sterownikiem? Chodzi mi najbardziej o to czy sterownik silnika gada z jakimiś systemami np ABS, ASC itp i czy nie będzie miał problemu się z nimi dogadać po takiej przekładce, czy będzie pasował pedał gazu, chłodnica i czy wymiarowo skrzynia jest taka jak automat. Szukałem na forum ale nic konkretnego nie znalazłem, więc proszę o pomoc viewtopic.php?t=39289&highlight=e36 Pozdrawiam
  6. Myślałem żeby właśnie tak zrobić, ale jak podliczy się koszty to nie ma sensu, bo koszt blacharza i lakiernika to drugi samochód.
  7. Wszystko się zgadza Panowie, ale trzeba wziąść pod uwagę fakt że jak się ma całą 530d to chyba nie ma większego problemu żeby to uruchomić i śmigało dobrze, no chyba że się mylę? Prawdopodobnie przekładka będzie z anglika więc jeszcze więcej zabawy, ale co tam jak się bawić to się bawić :D
  8. Nie no fajną zrobiłeś wycenę, ale jak bym miał tak bogatą wersję to wogóle szkody by sprzedawać, a kwota takiej wypasionej około 2000r to ze 25tys więc o czym my wogóle rozmawiamy?>
  9. Panowie, ale na części to ile można za niego wziąść!? Że już nie wspomnę o zabawie z handlowaniem!
  10. Jak pisałem w pierwszym poście, jeden samochód 530d, stoi rozbity w garażu, drugi powiedzmy 520, 523, 528 można kupić za niewielkie pieniądze więc części do przekładki będą w komplecie kwestia tylko włożenia pracy, ale tego się nie obawiam bo już robiłem takie rzeczy, w każdym bądź razie najbardziej mnie interesuje co trzeba by wymieniać a w szczególności co z mocowaniem silnika i jak duża będzie przeróbka instalacji elektrycznej. Czy zamknie się w wymianie wiązek wokół silnika i DDE czy lepiej wymieniać komplet, dodam że samochód do którego było by to przekładane to nawet bogatsza wersja niż dawca.
  11. Dzięki za wypowiedź, Tak w sumie to mam na oku 528, a co jest to samo a co inne to sprawdzę sobie na realoem, ale teraz będę wiedział na co zwrócić uwagę. Może jeszcze ktoś się wypowie kto robił coś podobnego? Jeszcze raz dzięki!!!
  12. Opłacalne jest, wystarczy tylko zerknąć na ceny, ale pomijając fakt opłacalności tylko biorąc pod uwagę zakres prac jakie trzeba wykonać? Dlaczego piszesz odnośnie wymiany zawieszenia,mostu czy jest inne w 3.0? Przerzucenie do poobijanej odpada z uwagi na stan w jakim jest.
  13. Witam, Chciałbym przerzucić silnik 3.0d do budy z 2.0i czy ktoś robił coś podobnego? Interesuje mnie sprawa mocowania silnika i skrzyni biegów oraz skali przeróbki instalacji elektrycznej? A jak wygląda sprawa w wydziale komunikacji z rejestracją takiego pojazdu? Co do części to nie mam problemu bo mam dawce 530d niestety poobijany z każdej strony:( i bez sensu jest jego robienie, dlatego chce kupić drugi z małym silnikiem (oczywiście z 530d brak gdzie kolwiek:( ) i zrobić przekładkę silnika i bogatszych częsci:) Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
  14. Temat Zamykam! Problem został usunięty-uszkodzony parownik!!! Podziękowania dla kolegi pawelj5!
  15. Instalacja to sekwencja DREAM XXI N, jeśli chodzi o wtryski to DREAM FAST, co do reszty to standardowy zestaw. No właśnie problem u mnie jest nieco inny i ciekawostka z różnymi sposobami odpalania. Jak by lał wtrysk to zawsze by źle palił no bo przecież zawsze leje a mnie ciekawi bardzo sprawa z tym przełącznikiem LPG/PB5 dlaczego akurat po przygaśnięciu zapala od razu (i to zawsze) Dzięki za zainteresowanie tematem i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.