Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

Kupilem E30 cabrio, maluje cale auto lacznie z komorami silnika, bagaznika i dachu, wymieniam skory na nowe, planuje zrobic auto dla siebie i licze sie z kosztami wiec wszystkich ktorzy maja zamiar powiedziec mi ze to nie ma sensu od razu prosze o przemilczenia.

Czy ktos juz moze mial doczynienia z taka przerobka o ktorej mysle? Silnik wejdzie to wiem na 100%, ale czy moze ktos wie jakie zawieszenia, jakie hamulce, jaki dyfer, jaki wal i cale przeniesienie napedu.

 

Bardzo prosze o wszelkie rady i propozycje

 

Silnik wkladam 4.0 V8 lub 4.4 V8 jaka do tego skrzynie automat czy manual??

 

jezeli ktos ma taki silnik na sprzedaz to prosze o kontakt

Opublikowano
Witam niestety nie miałem odczynienia z czymś takim ale myślę ze na pewno zawieszenie hamulce " kiedyś słyszałem fajne zdanie w gazecie może przeczytałem nie ważne brzmiało niesztuka z robić bolida który szybko się rozpędzi sztuka go potem zatrzymać spodobało mi się to strasznie :) "wracając do tematu, przeniesienie napędu trzeba wzmocnić oraz zawieszenie, co do przeniesienia napędu i reszty podzespołów to może spróbuj zaadoptować to z tego pojazdu z którego bierzesz silnik i resztę, może podejdzie po większych lub mniejszych przeróbkach życzę powodzenia w projekcie a jeśli miał byś jakieś foto to zapodaj po skończeniu lub trakcie budowy bo fajne dzieło wyjdzie z tego Powodzonka
Opublikowano

dyfer, wał i reszta da sobie rade, poza oponami oczywiście, dyfer jak się ukręci to kupujesz drugi i jazda

co do hamulcy to najlepsze rozwiązanie to przejście na 5 śrub, przedni zawias od e36 M3 3.0, tył dajesz od e36 compact, wszystko pasuje plug&play, no i przede wszystkim heble od M3, wada to to że felgi to minimum 17 (o ile to wada)

to V8 i sporo problemów jest żeby to upchnąć, jest trudniej niż z V12 ale da się już takie śmigają

spore wyzwanie to przeniesienie serwa ze standardowego miejsca za lampę, bo tylko tam się zmieści, no i serwo musi być podwójne takie jak w iX

 

możesz poczytać te tematy jest tam sporo przydatnych info i poszukac kontaktu do tych ludzi może coś ci pomogą:

http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?t=851&start=0

http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?t=6428&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

a tak wogole to poczytaj e30.de tam jest wszystko

Opublikowano

Dzieki serdeczne juz sie biore za lekture i szukanie hamulcow i zawiasow.

Co do felg to w tej chwili mam 17" wiec przejscie na 18" nie bedzie dla mnie problemem.

Wiem ze jakies BMW ma servo kolo lampy i wlasnie takiego dawce chcialbym kupic... na poczatku myslalem o E38 740 albo E39 540 ale musze oszukac jakis fotek pod maska zeby zobaczyc jakie auto ma servo wlasnie tam.

O przerobki napedu tez sie nie martwie bo moj mechanik to magik, jezeli jest ktos z okolicy poznania to moge go polecic, koles powie Ci co jest nie tak z autem jak tylko poslucha silnika i sie kawalek przejedzie.

Wiem tez ze wal, poloski i dyfer chce juz teraz przerabiac albo adoptowac z mocnejszych wersji bo calkiem mozliwe ze w przyszlym roku bedzie nie bedzie juz 4.4 V8 tylko zostanie przeksztalcone w 4.4 V8 bi-turbo.

Jeszcze jedno pytanko czy nie trzeba czasem maski przerabiac bo wydaje mi sie ze 4.4 jest troche wyzszy i moze sie wysokosciowo nie zmiescic.

 

Pozdrawiam i obiecuje ze fotki beda przed w trakcie i po.

 

P.S. Co myslicie o kolorze auta brazowy na dole do lini gdzie sa klamki i kremowy na gorze, takiego samego koloru bed skory, na brazowej czesci auta beda kremowe grafiki malowane ar-brushem

Opublikowano
Jezeli szukasz konkretów możesz spytać kolege Luk 325 z tego forum on pomógł mi przy moim swapie i z czystym sercem moge go polecić jako swapownika i właściciela jednej z najszybszych e30 w polsce :twisted:
Opublikowano

Wiam ponownie caly czas nie slysze zadnych opini na temat koloru jaki wybralem.

Dol auta brazowy z kremowymi grafikami malowanymi aerografem, gora auta kremowa (oczywiscie kolory z palety BMW), skory tez brazowo-kremowe, z czasem pewnie i dach wymienie na kremowy. Calosc auta bedzie pokryta kilkoma warstwami lakieru bezbarwnego i do jednej z nich dodaje troche miodowego koloru zeby calosc sie mienila w sloncu. Z bokow auta sciagam listwy, zderzaki chromowane calkiem usune lub tez zamiene je na plastiki po lifcie.

 

Czekam na opinie i rady

Opublikowano

silnik 4,4 to nowsza konstrukcja, która wywodzi się z 4,0

 

Jest to silnik M62B44 ma lżejszy wał korowy wiekszą pojemność wiekszy o 20Nm moment obortowy wieksza moc ( wbrew instrukcjom BMW które podaja takie sam M62 ma zazwyczaj koło 15-20KM więcej ) lepszy przebieg mometnu do tego plai tyle samo albo i mniej co mniejszy starszy brat Starano się też w M62 poprawić drgawki na wolych obrotach co często miały M60 w M62 zdarza się to rzadziej

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Co dokladnie musze wymienic w zawieszeniu zeby przejsc na 5x120??

Chodzi mi o jak njmnij spawania i kombinowania.

 

Dzieki pozdrawiam

Opublikowano

Uwaga...

Dawca zostal wczoraj zakupiony, jeszcze jakies dwa tygodnie i prace nad swapem czas zaczac.

Normalnie jak sie wczoraj przejechalem ta E38 to az mi szkoda na mysl ze idzie na srubki, ten TV.... ten TEL... ta wygoda i prezencja....

ale co tam E30 cabrio to klasyk i to sie liczy... zwlaszcza z M62B44 pod maska haha

 

Niedlugo zaczne awac zdjecia z calej akcji

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Co dokladnie musze wymienic w zawieszeniu zeby przejsc na 5x120??

Chodzi mi o jak njmnij spawania i kombinowania.

 

Dzieki pozdrawiam

 

Witam, żeby przejść na 5x120 musiałbyś mieć zawiechę od m3e30, albo tył od compacta e36 i przód bodaj z m3e36....

http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=25423&highlight=e30+5x120

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

zdjecie serduszka gotowego do transplantacji

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e790654040f393c4.html

 

niedlugo ciag dalszy prac i zdjec

niestety poddalem sie z wymiana zawieszenia ma 5x120

zostaje przy 4x100, kupuje tylko nowe bilsteiny b6, eibachy i duuuze tarcze z zaciskami moze nawet 4-tloczkowymi jak sie uda

 

czy wie ktos jak to jest z abs? pompa i serwo beda z e34 520i, pompa abs z e38 740i, czujniki na kolach z e30 czy to wszystko razem zagra bez problemu czy musze miec czuniki na kolach od tej e38 skoro komputer od abs bedzie wlasnie z tej 740stki

 

ma ktos namiar na ladne alu 17" ale koniecznie z et15 lub 20??

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

niestety lato minelo wiec nie musze sie juz spieszyc.... dlatego tez zmiana zawiechy na 5x120 i zawieszenie gwintowane ktore jest juz zakupione

jezeli znajde dobrego tapicera w poznaniu lub okolicy to chce tez cala deske rozdzielcza w brazowej skorze wiec jesli ktos ma namiar na takowego to prosze dac znac

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

zajelo to troche czasu (pieniadze sie nie licza haha)

ale efekt jest

jesli ktos widzial gdzies wczesniej podwojne soczewki to prosze o linka

 

podwojna soczewka Black Hella

ringi CCFL

mijania xenon 8000k

dlugie xenon 8000k

 

w planach halogeny soczewkowe xenon 1000k

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3983ef3a601fb2c6.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5fda2b9ac909019f.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fcd60bdb501bec08.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.