Skocz do zawartości

Tuleje raz jeszcze- co o tym sądzicie?


BMW M3000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Przymiezam sie do wymiany tuleji przednich w swojej 318 i tu moje pytanie: co sądzicie o tych?? Próbował ktoś?? Jak się je montuje, otwory nie są centralnie. Szukałem na forum ale nie znalazłem postu w którym są fotki jak sie je wymienia ma ktos moze??

 

Ponizej link do aukcji z tulejami o których mowa:

 

http://moto.allegro.pl/item562850224_tuleje_wahacza_bmw_e30_e_30_e36_e_36_m3_meyle.html

 

Z góry dziekuje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy raz widzę takie coś ale wydaje mi się ze trzeba je założyć tą stroną gdzie jest więcej gumy do środka auta (do silnika) bo jak koło wjeżdża na przeszkodę to tylna część wahacza będzie się odchylać ku środkowi auta i dlatego musi być tam więcej gumy i wydaje mi się ze zmieni się przez to trochę kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy może i to poprawi właściwości jezdne napisz jak zrobisz to jakie efekty
przedni napęd jest dla dziewczyn...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiś wynalazek :shock: a i geometria do nastawy jak je zamontujesz bo wahacze inaczej się ustawią :doh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a zerknij-na pierwszej fotce na tej prawej tulei pomiędzy napisem meyle i germany niema strzałki czasami? na drugiej fotce też mi się tak wydaje-jeśli są to montuje się tak, aby strzałkami były skierowane do siebie.

 

Geometria przy tych tulejach tak jak kolega pisze do ustawiania, ale jak wymienisz to daj koniecznie znać jak się autko sprawuje na nich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Przymiezam sie do wymiany tuleji przednich w swojej 318 i tu moje pytanie: co sądzicie o tych?? Próbował ktoś?? Jak się je montuje, otwory nie są centralnie. Szukałem na forum ale nie znalazłem postu w którym są fotki jak sie je wymienia ma ktos moze??

 

Ponizej link do aukcji z tulejami o których mowa:

 

http://moto.allegro.pl/item562850224_tuleje_wahacza_bmw_e30_e_30_e36_e_36_m3_meyle.html

 

Z góry dziekuje:)

 

Witam,

 

To sa tuleje do mocniejszych bmw /np. M3/. Ale można je montować również do zwykłych, tyl że będziesz musiał zrobić zbierzność. Na tuleji jest strzałka, która Ci mówi w jakiej pozycji masz ją ustawić.

Ja osobiście również się przymierzałem do tych tuleji, ale w AutoCzesciWrobel koleś powiedział, że do zwykłej bmw /Ja mam e30 318/ w zupełności wystarczą zwykłe tuleje Meyle.

http://www.allegro.pl/item573018475_tuleja_tuleje_wahacza_meyle_e30_e36_sklep_nowe.html

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o szok :shock: auto jak kamień końcówki zaraz do wymiany by były . dobre to może i jest ale POLSKIE drogi zniszczą auto :doh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zamontowaniem niema problemu nieściągałem wachacza.

http://www.poliuretan.olkusz.pl

 

nie wiem jak ty to zrobiles ale u mnie sie nie dalo ich sciagnac bez zdejmowania wachacza,zeby je zbic to musialem sie nameczyc...ale ja zakladalem normalne a nie poliuretanowe, takze moze w tym byc roznica.

 

ale z zamontowaniem nie ma problemu, tylko trzeba wykabinowac jak to ja wcisnac spowrotem na wachacz. Ja uzylem scisku stolarskiego do tego ;) a puzniej dolozylem nasadke jako dystans bo juz stopka scisku stykala sie z tym bolcem na wachaczu.

 

bralem z www.czescidobmw.pl

B M W
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darek K a te tuleje z poliuretanu zamawiałes sze strony www tej firmy?

montowałes cały kpl czy tylko na wachacze?

 

Wg. mnie nie bedzie duzo bardziej twardo jak zamontuje sie poliuretany na samych wachacczach bo one głównie sa od tego zeby koło nie chodziło tył -przód a nie góra dół.

 

Darek jak sie jezdzi?? Napisz jutro jak zrobisz par km:) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłączam się do pytania kolegi wyżej :mrgreen: jak się śmiga i czy masz full zamontowane czy te tuleje wahacza tylko ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wykonałem jazdę testową i jeżdzi się super żadnych drgań kierownicy, na zwykłych potrafiło kierownicą drgać po zamontowaniu Poliuretanowych tuleji wachacza przedniego bo tylko zamówiłem na przód z opcją centralną,stabilniejszy przy chamowaniu i pokonywaniu zakrętów.

http://www.allegro.pl/item574404250_tuleje_poduszki_tuning_suzuki_honda_bmw_ford.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie tłucze zawieszenie ?

NIE

Te tuleje z poliuretanu są dosyć miękie a nie twarde Zamawiam następne bo te zamontowałem w BMW COMPACT teraz będę montował do 325i E36 wymienieniam sworznie wachaczy więc nieobejdzie się bez ściągania wachaczy[/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

witam

 

podłączę się do dyskusji

rok temu kupiłęm wahacze przednie do swojej E32

no i cóż gumy sie powyrabiały

wiec zakupiłem poliuretanowe

takie

http://photos01.istore.pl/10982/photos/midi/402320.jpg

 

czekam na przesyłkę

jak wymienie napiszę jak się jeździ

 

pozdrawiam

i nic więcej oprócz prawdziwej radochy z jazdy...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam założone od 7 miesięcy powerflexy w E46 na cąłym zawieszeniu ( w przyszłości jeszcze zamówie na mocowanie tylniego mostu ) i powiem iż auto zachowuje się przewidywalnie i bardzo pozytywnie oceniam tuleje poliuretanowe.

Trwałości takich tulej jest bardzo duża. Super ze kots tow polce zaczoł robić szkoda tylko że do starszych modeli :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Dzisiaj założyłem pełne tuleje asymetryczne przedniego wahacza od M3. Przy okazji okazało się że stare tuleje wydawały głuche stuki bo jakiś gigant zamontował je odwrotnie. Nowe tuleje są rewelacyjne. Gorąco polecam. Na allegro można już kupić po 65zł/kpl. Przy okazji zdradzę sposób na ich montaż bez konieczności wizyty na stacji diagnostycznej w celu regulacji zbieżności. Najpierw wymieniamy tulejkę z jednej strony. Potem jazda próbna. Kierownica przestawi się lekko w stronę z której jest nowa tuleja. Dokonujemy regulacji drążka kierowniczego po tej samej stronie tak żeby podczas jazdy kierownica znowu była w pozycji jak przed wymianą. Potem wymieniamy z drugiej strony i powtarzamy regulacje na drugim drążku w analogiczny sposób. U mnie wystarczyło zwiększyć rozbieżność poprzez wykręcenie każdego drążka o 180 stopni. Jeżeli zrobicie to w ten sposób to gwarantuję że zbieżność będzie ok. Oczywiście pod warunkiem że przed montażem była ok.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.