Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.opisywałem niedawno mój problem dotyczący gotującej się wody w chłodnicy co kończyło się jej rozsadzeniem.Otóż oddałem samochód mechanikowi,po rozebraniu okazało się że uszczelka pod głowicą cała,lecz otwory w niej do przepływu wody zalepione.Jak się okazało ktoś bardzo mądry nasypał uszczelniacza do chłodnic i tak to się skończyło.Głowica oddana na sprawdzenie,nie trzymały 2 zawory,więc wymieniłem wszystkie uszczelniacze,do tego sprawdzenie na szczelność,planowanie i mycie.Razem za głowice musiałem zapłacić 230zł.Cała robocizna wyniosła mnie:

1.Robocizna 300 zł

2.Głowica 230zł

3.Nowa Uszczelka 90 zł Razem 620 :)

@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Opublikowano
ale przecież uszczelniacz jest zalecany przez wielu fachowców z tego forum?

Ale niektórzy z nich postanowili obrazić się na to forum po tym, gdy nie zrozumieli dlaczego dostali ostrzeżenie.

(ten temat być może trochę pozwala im to zrozumieć...)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
dokładnie,Solaris 520 ma rację.Przecież uszczelniacz nie tylko krąży po chlodnicy i zalepia w niej szczeliny ale po całym układzie więc to chyba normalne że może się osadzić gdzie indziej:( lepiej wymienić część na nową i zapłacić trochę niż później mieć problemy takie jak ja i wydawać po kilkaset złotych.Czy uważacie że drogo zapłaciłem za wszystko???
@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Opublikowano

Cześć Chłopaki :wink:

 

Uszczelniacz ... zależy jaki :)

 

Ogólnie wszystkie uszczelniacze w proszkach zapychają wszystko co się da ale pod jednym warunkiem :!: musi być spuszczony płyn chłodzący i tak pozostawiony układ na jakieś co najmniej 15-20 minut. Tam gdzie w układzie nie ma płynu uszczelniacz wkracza do akcji :twisted:

 

Bezpieczne w użyciu i pozbawione efektu opisanego powyżej są natomiast uszczelniacze w płynie np. http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/e_3330.html

 

Można spokojnie stosować bez obawy, że uszczelni to czego nie trzeba. Ponadto akurat ten uszczelniacz który podałem zapobiega powstawaniu kamienia i może być stosowany jako dodatek do płynu chłodzącego.

 

Sam wypróbowałem go na poprzedniej 525 jako dodatek do Petrygo, mam go teraz jako dodatek do oryginalnego płynu BMW w 540 a w Peugeot'cie 206 gdzie chłodnica lekko przeciekała (małe kałuże pod autem) bez najmniejszego wahania dodałem go i po dodaniu tego uszczelniacza auto jeździ 2 lata i zrobiło od tego czasu ponad 60.000 km.

 

Mój post proszę nie traktować jako reklamy LM tylko jako dodatkowe info na temat uszczelniaczy.

 

Dzięki pozdrawiam Vikingb :)

Opublikowano
Potwierdzam przedmówce , u ojca w pełgu 306 również chłodnica przeciekała. Po zastosowaniu LM wszystko wróciło mniej więcej do normy. Pozdro
SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano
Fajna rzezba.........,ale to wolny kraj kazdy robi ze swoim autem co chce.Pozdrawiam Martin

 

Do MARTIN.S7: to nie ma nic wspólnego z rzeźbą :x przed użyciem uszczelniacza do chłodnic długo zasięgałem informacji czy warto i w ogóle jak taki środek działa, czy nie zrobi więcej szkód niż pożytku.

 

Tak jak wcześniej wspomniałem uszczelniacze w proszku mają poważną wadę w sytuacji gdy musimy spuścić płyn chłodzący. Uszczelniacze w płynie nie mają tej wady. Wybór mój padł na Liqui Moly, moim zdaniem jednej z najsolidniejszych marek w branży chemii motoryzacyjnej.

 

Pozdrawiam Vikingb :wink:

Opublikowano
a ja jestem zdania, ze jaki by to uszczelniacz nie byl to i tak druciarstwo, zepsuta czesc sie wymienia, z reszta przyklad widac powyzej
Opublikowano
Uszczelniacz w płynie to nic innego jak ten sam uszczelniacz w proszku tyle że rozrobiony z płynem chłodniczym. Kto nie wierzy niech wyleje płyn z buteleczki (wcześniej jej nie potrząsając) i zobaczy co zostanie na dnie :mrgreen:
Opublikowano
Uszczelniacz w płynie to nic innego jak ten sam uszczelniacz w proszku tyle że rozrobiony z płynem chłodniczym. Kto nie wierzy niech wyleje płyn z buteleczki (wcześniej jej nie potrząsając) i zobaczy co zostanie na dnie :mrgreen:

 

... :lol: poddaję się ... teraz zacznę do silnika lać olej Kujawski bo to przecież też olej :lol:

 

Pozdrawiam Vikingb :lol:

Opublikowano
A pozniej sie kazdy dziwi ze jak kupi auto po kims,to same problemy,wszystko sie psuje.To nie jest zadna naprawa,sory ale szkielkiem d.... nie podetrzesz
Opublikowano
Uszczelniacz w płynie to nic innego jak ten sam uszczelniacz w proszku tyle że rozrobiony z płynem chłodniczym. Kto nie wierzy niech wyleje płyn z buteleczki (wcześniej jej nie potrząsając) i zobaczy co zostanie na dnie :mrgreen:

 

... :lol: poddaję się ... teraz zacznę do silnika lać olej Kujawski bo to przecież też olej :lol:

 

Pozdrawiam Vikingb :lol:

A co? Może uszczelniacz który wlałeś był idealnie klarowny i nie zawierał żadnej zawiesiny?

Opublikowano
Uszczelniacz w płynie to nic innego jak ten sam uszczelniacz w proszku tyle że rozrobiony z płynem chłodniczym. Kto nie wierzy niech wyleje płyn z buteleczki (wcześniej jej nie potrząsając) i zobaczy co zostanie na dnie :mrgreen:

 

... :lol: poddaję się ... teraz zacznę do silnika lać olej Kujawski bo to przecież też olej :lol:

 

Pozdrawiam Vikingb :lol:

A co? Może uszczelniacz który wlałeś był idealnie klarowny i nie zawierał żadnej zawiesiny?

 

Do daniello320i: widzę, że w oczach masz spektroskometr i po wyglądzie substancji wiesz co to jest i jak działa i jakie są jej właściwości BRAWO :clap: :lol:

 

Widzę, że niepotrzebnie do mojej 540 zalałem 7,5 litra oleju silnikowego za ok. 120 Euro bo powinienem wlać olej Kujawski lub pierwszej klasy oliwę z oliwek bo przecież z wyglądu to żółta ciecz no i tłusta oczywiście w dotyku :lol:

 

Ze swojej strony kończę dyskusję bo nic pozytywnego nie wnosi a to, że ktoś kiedyś w jakimś aucie wlewał byle co nie przesądza sprawy na wszystkie produkty tego typu.

 

Pozdrawiam Vikingb :wink:

Opublikowano
[Do daniello320i: widzę, że w oczach masz spektroskometr i po wyglądzie substancji wiesz co to jest i jak działa i jakie są jej właściwości BRAWO :clap: :lol:

Tak się składa że sprzedaję takie cuda a i miałem przyjemność z nich korzystać. W przeciwieństwie do Ciebie patrzę też na sam produkt który wlewam a nie tylko na opakowanie i piękny jego opis

Opublikowano
Tak się składa że sprzedaję takie cuda a i miałem przyjemność z nich korzystać. W przeciwieństwie do Ciebie patrzę też na sam produkt który wlewam a nie tylko na opakowanie i piękny jego opis

 

Do daniello320i: nie wiem jakie cuda sprzedajesz, ale różne cuda widziałem, w różnych opakowaniach, różnych firm i na pewno produkty Liqui Moly nie należą tych "cudów".

 

Jest wiele firm o których nawet nie słyszałeś a ich opakowania są tak skromne, że nawet na nie nie spojrzysz lub po prostu prktycznie nie ma ich w sprzedaży i kupują je wyłącznie oryginalne serwisy i porządne warsztaty gdzie wiedzą, że kupują produkt najwyższej jakości.

 

Swoje opinie na temat uszczelniacza Liqui Moly opieram na własnym przypadku (BMW 525, BMW 540, Peugeot 206).

 

Nawet kolega HeRz powyżej napisał, że produkt LM zadziałał tak jak powinien.

 

Jak masz złe doświadczenia z uszczelniaczani to lepiej napisz konkrety (podaj nazwę produktu, firmę) aby ludzie czytający to forum na przyszłość mogli uniknąć złego zakupu gdyby zdecydowali się użyć uszczelniacza.

 

Tak dla twojej świadomości to niektóre produkty Liqui Moly są używane przez oryginalne serwisy BMW, podkreślam oryginalne serwisy a nie dealerów BMW (choć są za pewne wyjątki).

 

Pozdrawiam Vikingb :wink:

Opublikowano

Tak dla twojej świadomości to niektóre produkty Liqui Moly są używane przez oryginalne serwisy BMW, podkreślam oryginalne serwisy a nie dealerów BMW (choć są za pewne wyjątki).

Nawet kolega HeRz powyżej napisał, że produkt LM zadziałał tak jak powinien.

 

Pozdrawiam Vikingb :wink:

 

stary nie pisz takich bzdur że ASO BMW zaleca bądź używa Liqui Moly , osobiście to właśnie za takie głupoty gdybym mógł dałbym Ci ostrzeżenie

 

ps. słowo harcerza że będe do konca świata mył twój samochód jak podasz mi adres ASO BMW , w którym dostałeś taką informacje

 

Kolega HeRz nie napisał że działa jak powinien ......., pytanie tylko czy mniej czy wiecej

Opublikowano

Tak dla twojej świadomości to niektóre produkty Liqui Moly są używane przez oryginalne serwisy BMW, podkreślam oryginalne serwisy a nie dealerów BMW (choć są za pewne wyjątki).

Nawet kolega HeRz powyżej napisał, że produkt LM zadziałał tak jak powinien.

 

Pozdrawiam Vikingb :wink:

 

stary nie pisz takich bzdur że ASO BMW zaleca bądź używa Liqui Moly , osobiście to właśnie za takie głupoty gdybym mógł dałbym Ci ostrzeżenie

 

ps. słowo harcerza że będe do konca świata mył twój samochód jak podasz mi adres ASO BMW , w którym dostałeś taką informacje

 

Kolega HeRz nie napisał że działa jak powinien ......., pytanie tylko czy mniej czy wiecej

 

Do mistszu1: chłopie naucz się czytać :duh: napisałem, że niektórych (czytaj: wybrane tj. nie wszystkie). Nie miałem na myśli uszczelniacza.

 

Napisałem to jako dodatkowe info dla tych którzy nie wiedzą co to za marka Liqui Moly i myślą, że to jakieś "cuda" tak jak napisał daniello320i

 

Przez takich jak ty, co nieuważnie czytają wypowiedzi robi się zamieszanie na forum a główny sens umyka.

 

To tobie powinno się dać ostrzeżenie bo wchodzisz w dyskusję nie znając tematu :!:

 

Pozdrawiam uważnie czytających posty, Vikingb :wink:

Opublikowano

Vikingb daj spokój już - kolejna afera na taki temat jest zbędna. Każdy raczej wie, że LM to nie jest "no name", a słowem "cuda" pewnie były tu nazwane wszelkiej maści uszczelniacze (przy okazji także produkcji LM).

 

Tak czy inaczej - nie obchodzą nas takie sprawy, bo forum raczej ma być zbiorem informacji o "konwencjonalnych" i zalecanych przez producenta metodach na naprawę. O uszczelniaczach wiedzą warsztaty "na mieście" - i to już wystarczy.

W kwestii eliminowania wycieków coolanta nie ma nic lepszego niż wymiana uszkodzonych elementów na nowe (chłodnicy, przewodów, obudowy termostatu, uszczelnień, a jak trzeba, to niestety także nagrzewnicy).

pozdrawiam.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Vikingb no ja myśle że niektóre , a nie wszystkie tylko jaka to stacja ASO BMW to stosuje ??

zresztą podsumowanie solaris520 jets chyba wystarczające i możemy zamknąć tą dyskusje

 

pozdarwiam

Opublikowano
Vikingb no ja myśle że niektóre , a nie wszystkie tylko jaka to stacja ASO BMW to stosuje ??

zresztą podsumowanie solaris520 jets chyba wystarczające i możemy zamknąć tą dyskusje

 

pozdarwiam

 

Do mistszu1: Jakbyś miał dostęp do oryginalnych wewnętrznych dokumentacji technicznych lub manuali BMW to byś się dopiero zdziwił ile rzeczy jeszcze nie wiesz :shock:

 

Ale okey .... "cyników i szyderców" na siłę nie będę przekonywał a Liqui Moly w moich autach niech robi swoje :D

 

Pozdrawiam Vikingb :)

Opublikowano

 

Do mistszu1: Jakbyś miał dostęp do oryginalnych wewnętrznych dokumentacji technicznych lub manuali BMW to byś się dopiero zdziwił ile rzeczy jeszcze nie wiesz :shock:

 

 

no comment, i powiem Ci że do końca życia nie bedę wiedział ile jeszcze nie wiem i ty też tak to już jest w zyciu :norty:

 

ps. ......,ale tej stacji ASO to nie podasz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.