Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tez tak z VIN mi wyszło i mysle ze to jest to bo mam własnie m-technik które wychodziły w 2000 i 2001 r

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
sport suspension settings, czyli po prostu sportowe zawieszenie - wydaje mi sie ze była to jedyna opcja sportowego zawieszenia w e46, czyli jest to popularnie zwany zawias 'mtechnik'. twardsze spreżyny, amortyzatory sportowe, stabilizatory sztywniejsze niż w serii.
Zbir
Opublikowano
też niby mam. a chłopaki jaki pasek macie na tylnych sprężynach? jak możecie to oblukajcie po potzebuje zakupić - u mnie sa z jednym żółtym.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

to zawieszenie da sie regulowac przez wyjęcie dystansa nr 12 tak wypatrzyłem na realOEM robił ktoś tak? chyba że ktoś wogóle go juz niema lub niemiał a auto stoji nisko! sam u siebie musze to sprawdzić bo coś wysoko stoji, ale narazie niemam jak pewno dopiero po swiętach! http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AM51&mospid=47641&btnr=31_0408&hg=31&fg=10

czy auto po wyjęciu już tego jest 20mm niżej czy z tym?

Opublikowano
witam.kolego DOMINIK ta podkladka jest gumowa,i jest tam potrzebna(zaby np.nie bylo slychac stukow z tego miejsca) , zawieszenie to jest nieregulowane
Opublikowano

niektórzy twierdzą że to coś pomiędzy standardem a mtechnik, innni że mtechnik.

Najbardziej mnie przekonuje że to bardziej sztywne zawieszenie ale

o standardowej wysokości.

Grzesiek e90, 320dA
Opublikowano
witam.kolego DOMINIK ta podkladka jest gumowa,i jest tam potrzebna(zaby np.nie bylo slychac stukow z tego miejsca) , zawieszenie to jest nieregulowane

 

,,Dla samochodów z pakiet na złe drogi'' tak tam pisze więc jeśli ktoś niechce to nie musi tego mieć. być może ono spełnia role że podwyższa zawieszenie jeśli mamy zły stan drug. opinie na temat tego zawieszenia są różne, czytałem gdzieś że ktoś pisał że da sie regulować tak mu mówili w serwisie, inni piszą że nie wieć postaram sie to sam sprawdzić!

a jakiej grubości jest ta podkładka?

Opublikowano
niektórzy twierdzą że to coś pomiędzy standardem a mtechnik, innni że mtechnik.

Najbardziej mnie przekonuje że to bardziej sztywne zawieszenie ale

o standardowej wysokości.

 

Witam, ja miałem takie zawieszenie w E46 330d i takie samo mam w E90 320d, także auto jest twardsze i niższe niż 'normalne'

 

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziś rano przeglądałem na realoem swoje zawieszenie i chyba oprócz innych samych amorów w wersji "sport" z tyłu sam stabilizator jest grubszy bo ma 19mm, a nie 18mm. U mnie sprężyny maja niebieskie paski.
  • 4 lata później...
Opublikowano

Siema

Też to mam

Powiedźcie jakie seryjnie wychodziły amorki przód w tej wersji bo ja mam Sachs i nie wiem czy to fabryka czy juz były wymieniane

Opublikowano

Kod 226A - sportowe dostosowanie podwozia to: niższe sprężyny, twardsze amorki i grubsze stabilizatory.

Kod 338A - M pakiet - dodatkowo M pakiet zewnętrzny + wahacze z innym kątem sworznia (w praktyce można założyć normalne).

 

Amorki to Sachsy - fabrycznie podejrzewam, że miały znaczki BMW - na stronie sachsa można sprawdzić co i jak dokładnie, jeśli dobrze pamiętam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.