Skocz do zawartości

Problem z układem zapłonowym


gelo8705

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy mam mały problem z obrotami, od kilku dni silnik traci mi obroty na postoju i zaczyna pyrkotać jakby któraś świeca padła a po dodaniu gazu po chwili wkręca się na obroty i jest ok, ale dzisiaj podczas jazdy normalnie obroty zaczęły spadać i auto zwalniało to ja gazu i zaczął się dławić - ja myślę że świece są do wymiany albo przewody a może ktoś miał taki przypadek?a może przepływomierz padł i tak się dzieje? co mi powiecie na ten temat?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś to już pisałem koledzy, winny na 90procent jest krokowiec,miałem to samo,auto gasło lub bardzo falowały obroty,po wymianie krokowca ucichło wszystko. A jeżeli malały obroty w momencie jak dodawałeś gazu jadąc ,a auto się zatrzymywało to oglądnij jeszcze kable wysokiego napięcia,czasem one dostają przebicia lub mają upływ na masę i odcina wtedy zapłon.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja przed chwilą wróciłem od kumpla który ma łeb w mechanice i wystarczyło przeczyścić krokowca specjalnym preparatem i jak narazie też jest ok, odradził mi kupno nowego bo to jest kwestia oczyszczenie sprężynki która jest w środku i nieraz się zacina i dlatego jest falowanie obrotów, pojeżdżę trochę dam znać czy w 100% oczyszczenie pomogło
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to nie sprawny jak czyma mi obroty i wszystko jest ok a tylko czasem jest coś takiego że spada z obrotów na 200 i nie gasnie pedał gazu nie reaguje dopiero po chwili wszystko wraca do normy

 

Jeszcze coś mi się przypomniało kiedy miałem m40...

 

sprawdz na testerze czy lambda pracuje sprawnie tzn. czy w miarę szybko spada i wzrasta napięcie na wolnych i podczas wyższych obrotów.

U mnie pracowała ale czasem się zawieszała na wyższych wartościach i wtedy jadąc musiałem zjechać na bok bo auto niereagowało na gaz i dziwnie chodziło, jakby żyło własnym życiem, po minucie wracało do normy.

Ciężko jest to wykryć gdy dzieje się to sporadycznie ale cierpliwość mechanika i troszkę czasu a usterka pojawiła się podczas diagnozy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze coś mi się przypomniało kiedy miałem m40...

 

sprawdz na testerze czy lambda pracuje sprawnie tzn. czy w miarę szybko spada i wzrasta napięcie na wolnych i podczas wyższych obrotów.

U mnie pracowała ale czasem się zawieszała na wyższych wartościach i wtedy jadąc musiałem zjechać na bok bo auto niereagowało na gaz i dziwnie chodziło, jakby żyło własnym życiem, po minucie wracało do normy.

Ciężko jest to wykryć gdy dzieje się to sporadycznie ale cierpliwość mechanika i troszkę czasu a usterka pojawiła się podczas diagnozy.

 

Miałem identycznie że auto nie reagowało na pedał gazu i obroty skakały w górę i w dół , ale po oczyszczeniu krokowca narazie ucichło,tylko skoro występuje to sporadycznie to może dla pewności wymienić i lambdę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mówiłem kolego natalina123 że używany również może być nie sprawny:-) bo na pozór mógł sie wydawać dobry ale tam znajduje sie spręzynka która czsami sie zacina i falowanie powraca, a ile zapłaciłeś za nowego krokowca???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.