Skocz do zawartości

gelo8705

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Radom

Osiągnięcia gelo8705

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. no i tak zrobię :) Dzięki kolego pozdro
  2. w sumie to ja ten szum bardzo dobrze słyszę gdy wrzucę na luz albo gdy popuszczę gazu
  3. Jednak to nie olej, pojeździłem z tym szumem trochę i myślę ze to nie most szumi lecz łożysko podpory wału - nikt się z czymś takim nie spotkał???
  4. wyraźnie odgłos dochodzi z tyłu auta, jutro zabieram się za sprawdzenie oleju
  5. Witam Panowie od niedawna mam mały problem z mostem a mianowicie taki ze zaczął szumieć tak z dnia na dzień, nie słychać go gdy się jedzie na biegach tylko wtedy gdy się wciśnie sprzęgło albo po wrzuceniu na luz, może to być spowodowane niskim stanem oleju? czy to już padaczka mostu???Może mieliście ten problem więc może wiecie co na to poradzić?
  6. Lucasp powiem Ci jeszcze o jednej niespodziance jaka może Cie czekać po wymianie tej pompki na inną, wysprzęglik może Ci też wywalić jak pompka będzie dawała większe ciśnienie od poprzedniej. W moim przypadku tak było, nawet nie zdążyłem się dobrze rozpędzić i znowu na warsztat
  7. gelo8705

    mam problem z obrotami

    to jak go już wyciągnąles i masz dwie dziurki:) to przez tą górną trzeba spryskać preparatem do czyszczenia gazników i przepustnic albo poprostu WD-40 tam psiknij i pozostaw na jakiś czas(otworem do góry) żeby tam wyżarło ten syf możesz czasami też potrząsnąć zatykając oba otwory a i na koniec wylej z niego to WD-40 i osusz go sprężarka najlepiej albo pozostaw aż sam wyschnie
  8. kolego da sie to przerobic tak zeby było na gwint tylko trzeba pociągnąć nowy miedziany przewód mechanik powinien Ci to ogarnąć, a co do tych pompek to ja też kupiłem na gwint firmy LPR bo nigdzie nie bylo tych na wciśk a co sie póżniej okazało - sprawdziłem w firmie jaką pompkę ma M3 a M3 ma właśnie wciskaną tą końcówkę:) a różnica w cenie do M-ki 50 zł droższa - takie cyrki:)
  9. gelo8705

    mam problem z obrotami

    ja dodam jeszcze że warto przeczyścic krokowca i jak tu kolega powiedział gniazdo sondy bo jak woda sie tam dostanie to takie cyrki się dzieją, ja miałem identyczny przypadek jak Ty ale oczyściłem krokowca i uszczelniłem gniazdo zondy i po problemie, jak chcesz troche pocztyać to znajdź sobie taki temat "Problem z układem zapłonowym" mojego autorstwa
  10. A mówiłem kolego natalina123 że używany również może być nie sprawny:-) bo na pozór mógł sie wydawać dobry ale tam znajduje sie spręzynka która czsami sie zacina i falowanie powraca, a ile zapłaciłeś za nowego krokowca???
  11. gelo8705

    Krokowy c.d

    te obroty to zmora większości użytkowników i w ostatnich dniach pełno tematów na ten temat jest na forum a wracając do tematu to warto sprawdzić jeszcze sondę bo być może sie wiesza
  12. Z ciekawości zapytam czy to zawieszanie sondy również ma wpływ na to że auto chodzi na wolnych obrotach na biegu jałowym i po jakimś czasie wpada w falowanie??? może odpowiadać za to ta sonda?
  13. tak będzie on pasował ale zanim kupisz to ja radziłbym Ci jechać do jakiegoś mechanika żeby oczyścił Ci ten który obecnie masz w aucie i problem jaki masz powinien zniknąć
  14. Miałem identycznie że auto nie reagowało na pedał gazu i obroty skakały w górę i w dół , ale po oczyszczeniu krokowca narazie ucichło,tylko skoro występuje to sporadycznie to może dla pewności wymienić i lambdę
  15. Natalina123 a kupiłeś nowy czy używany ten krokowiec? bo używany też mógł być nie sprawny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.