Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Moja bunia to e36 92r.(M40)

ostatnio sobie jeżdziłem i było wszystko ok

zgasiłem bunie i poszedłem do sklepu

za pięć minut chciałem ją odpalić,ładnie zagadała ruszam i po 20m dostała czkawki,zaczęła przerywać i szarpać tak jakby paliwa zabrakło

zgasiłem bunię i odpaliłem ponownie poszarpała i weszła na obroty

podczas jazdy wkręca się na obroty,obroty nie falują nie gaśnie

aby tylko ją zgaszę na min.2 minuty i odpalam to znowu szarpie i przerywa tak z 10 sekund i znowu chodzi normalnie

o co kaman?

Opublikowano

z tym paliwem to trudno powiedzieć mieszkam na wsi i nie zawsze moge atankować tam gdzie chcę

ale to tak dziwnie bo tylko jak postoi chwilę to przerywa i szarpie a potem juz nie i obroty ładnie bez falowania trzyma

czy jest mozliwe ze paliwo opada?

Opublikowano
Kiedyś czytałem o uszkodzonym regulatorze ciśnienia paliwa z którego przez wężyk podciśnieniowy paliwo przesączała się do kolektora i zalewało silnik. Tylko w tych (dwóch) wypadkach ciężko było dopalić ciepły silnik jak postał 20 minut. Ale może w twoim przypadku przecieka mniej i nie zalewa tak mocno silnika że nie dałoby się go odpalić, tylko później dostaje za bogatą mieszankę i dławi się przez chwilę.
Opublikowano

popytałem trochę i padła sugestja ze to wina przewodów wysokiego napięcia,mogą dostawać przebicia

czy ktoś moze napisać czym objawia się jak są zużyte przewody

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.