Skocz do zawartości

Rozszczelnione klosze-pomocy


puchi123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem użytkownikiem E46 po lifcie.Mam fabryczny bi-xenon.Od dłuższego czasu miałem lekko zaparowany jeden przedni klosz(para sie skrapla i osadza wewnątrz).Od wczoraj juz drugi jest zaparowany.Parowanie jest tylko w dolnej cześci klosza,mniej więcej do połowy.Nie wymieniałem żarówek i nic przy kloszech nie robiłem.Wszystkie mocowania wydają się ok.

Co może być przyczyną rozszczelnienia i jak to zwalczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle,że wymiana kloszy nie jest konieczna bo wszystko jest w dobrym stanie.Zaciski,uszczelki i mocowania sa nienaruszone.Dlatego tez nie rozumiem dlaczego parują.ASO w Szczecinie jest beznadziejne i dlatego szukam pomocy na forum.Odnośnie tego gazu to chyba nie ma sensu jeśli klosze są rozszczelnione?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli nie ma pęknięcia to zdecydowanie uszczelki do wymiany koszt uszczelki na 1 lampę w ASO jak pamiętam 55zł ale najpierw sprawdzić wyjąć kierunek sprawdzić zatrzaski kloszy lamp czy całe jak tak to odpiąć wszystkie i zdjąc klosz i mamy uszczelki na wierzchu jak sparciałe to wymienić jak nie to równo je ułożyć przeczyszczając przy okazji wszystko można nawet przy okazji ringi założyć :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie.Najpierw sprawdz uszczelki.Ja w mojej tez miałem zaparowany klosz.Znalazłem na forum fotki"jak dobrać sie do lamp" :) .Wyciagnałem uszczelka była już "nadwyręzona".Poleczyłem ją silikonem(nie zakładałem aż silikon niewysechł).I wszystko OK :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włacz długie na stałe, wyciagnij postojowe i poczekaj az odparuje.

 

Wujek Dobra Rada niezawodny jak zwykle :dance:

 

A uszkodzoną dętkę w motocyklu w warunkach drogowych zastępujemy upchniętymi szmatmi. Taki rajdowy mus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włacz długie na stałe, wyciagnij postojowe i poczekaj az odparuje.

 

Wujek Dobra Rada niezawodny jak zwykle :dance:

 

A uszkodzoną dętkę w motocyklu w warunkach drogowych zastępujemy upchniętymi szmatmi. Taki rajdowy mus.

 

Widzę że rozbestwiłeś nam się troche :D A wiesz dlaczego trzeba właczyć długie ?

Jak zgadniesz, daj znać :D

 

P.S. To jest rozwiazanie doraźne. Nie usunie problemu ale na jakiś czas lampa odparuje.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mi też parowała przednia.

Zdjąłem klosz, przeczyściłem lampę, nasmarowałem uszczelkę i pary było jeszcze więcej niż wcześniej.

Zamówiłem uszczelkę (ASO 58zł), choć myślałem że to nie pomoże, po założeniu jak ręką odjął. :dance:

Od miesiąca ani razu nie zaparowała :hand:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem parujacych lamp zniknał jak zdjąłem całkowicie kapturki uszczelniajace te przy żarówkach...zabardzo nie wnikam czemu tak siedzieje ale działa woda się nie dostaje i jest ok...

 

Ja zrobiłam identycznie i pomogło :cool2: Ale jak się okazało pomogło na dwa tygodnie :duh: To musi być szczelne żeby się nic nieprzyjemnego nie stało i postanowiłam kupić komplet nowych uszczelek kloszy bo to jest ewidentna wina uszczelek kolego :cool2: I dopóki ich nie wymieniłam nic nie pomagało :mad2: a teraz pięknie ładnie i bez problemu , mało tego przez pomyłkę zamówiłam dwa komplety w aso (telefonicznie po sprawdzeniu dlaczego dokładnie parowały) :duh: nie zdziwiłam się że dałam za nie 240zł bo wiem że do buni nie ma groszowych rzeczy i w sumie teraz jeden komplet nowych uszczelek leży i czeka a z będzie potrzebny :twisted2: Może ktoś będzie miał podobny problem to go najwyżej poratuje kiedyś :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Że odkopię :)

Też mam problem z zaparowanym prawym kloszem. Wogóle najchętniej bym je wymienił na nowe bo są mocno już zjechane ( może ringi btw ? :twisted: )

Koledzy jak te klosze wymienić, bo nie mogę znaleźć podpowiedzi ?

e46 po lifcie, bixenony.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciągasz kierunkowskaz, wyczepiasz z zaczepów górny element (z uszczelką), śrubokrętem płaskim wypinasz zatrzaski lampy dookoła (również od spodu) i wyciągasz klosz. Regenerujesz lub kupujesz nowy i gra muzyka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.