Skocz do zawartości

BMW E38 750iA V-MAX


gawor89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam takie pytanie. Kiedyś podczas przejażdżki na autostradzie chciałem zobaczyć ile pojedzie to moje BMW..i się troszkę zdziwiłem ponieważ wskazówka przy 250 się nie zatrzymała i o dziwo poszła dalej..teraz wiem że ma zdjęty ogranicznik prędkości. Więc pada pytanie czy po przekroczeniu magicznej bariery 250 wskazówka od mojego prędkościomierza może się złamać ? albo narobić jakiegoś bałaganu w zegarach ?? Czekam na wasze odpowiedzi, jestem bardzo ciekaw bo jeśli nic się nie stanie to chciałbym zobaczyć ile to auto może faktycznie pojechać :) dzięki i pozdrawiam wszystkich użytkowników E38 !!

...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no Panowie nie mam zamiaru robić teraz testu prędkości. Przy okazji jeśli będzie taka możliwość to sprawdzę to :) pozdrawiam
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź ze sobą GPS i zobacz ile masz naprawdę przy licznikowych 250km/h. Dopiero wtedy będziesz wiedział, czy faktycznie nie masz ogranicznika. Ogranicznik jest przy rzeczywistej prędkości, a nie przy licznikowej. Moim zdaniem ogranicznik masz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi wskazówka wyskoczyła aż tak jakby na 260 ale to pewnie było spowodowane tym ,ze jechałem od 0 na pełnym gazie i siłą rozpędu tak właśie sobie wyskoczyło poza zakres i nalepiej porównać z GPSem wtedy to bedzie mirodajne bo licznik tak naprawe to nie urzadzenie pomiarowe
BMW sie nie psuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na youtubie, nie jechales rzeczywistych 260km/h tylko licznikowe 260. Realnie 250 i na pewno masz ogranicznik predkosci ale duzo to nie zmienia bo to juz jest kres mozliwosci tego auta sadzac po tym jak mozolnie robi ostatnie 10 km/h. Jedynie z dobrej gorki jeszcze bys cos dolozyl.

 

Więc pada pytanie czy po przekroczeniu magicznej bariery 250 wskazówka od mojego prędkościomierza może się złamać ?

Dobre :mrgreen:

 

EDIT: znalazlem taki filmik:

 

Popatrz na wyswietlacz pod zegarami, tam jest realna predkosc. Zmieniam zdanie, to auto pojezdzie sporo wiecej bez ogranicznika, od 240 do 249 zrobil jeszcze bez wiekszych problemow, a pozniej elektronika go zblokowala. Ale i tak wskazowki nie polamiesz nawet pozdjeciu ogranicznika :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich obliczeń to wskazówka była na ok 265 km/h. Ostatnie 10 km/h idzie mozolnie ?? hmm nie wydaje mi się...ten motor na 4 biegu zamyka licznik więc grubo ponad 250 by jeszcze mogło pojechać :) a co do tego GPS to dobry pomysł.
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Realnie 250 i na pewno masz ogranicznik predkosci ale duzo to nie zmienia bo to juz jest kres mozliwosci tego auta sadzac po tym jak mozolnie robi ostatnie 10 km/h. Jedynie z dobrej gorki jeszcze bys cos dolozyl.

 

 

Zmieniam zdanie, to auto pojezdzie sporo wiecej bez

To sporo to jakieś 25-30 realnych kilometrów. Tyle osiągali ci, którzy pozdejmowali ograniczniki w modelach z przed liftu. Po lifcie jest to i trudniejsze i łatwiejsze, bo można to zrobić softwarowo, ale trzeba mieć kod odblokowujący, a ten można dostać tylko z Dingolfing...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędkość licznikowa i realna to dwie różne rzeczy - najlepiej sprawdzić GPS.

 

 

Napewno zamknięcie licznika na "około 250" nie jest jakimś szokiem konstrukcyjnym dla pojazdu - nie ma drgań, nadmiernego hałasu, silnik nie wyje, i wystarczy do tego chociażby trójmiejska Obwodnica - specjalnie kombinować nie trzeba, a przyśpieszenie jest płynne do końca.

 

Więc osobiście uważam że pojedzie 270-275 vMax - ale nie mam możliwości i chęci sprawdzenia :-)

 

K.

www.specops.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

290 nie jest możliwe.

 

Uważam że Niemcy zaprojektowali e38 750i, w ten sposób:

 

vMax 250 - czyli ma jechać 250 15 godzin bez przerwy i ma się nie rozlecieć / nie przegrzać / nie eksplodować + 10% margines bezpieczeństwa - nadmiar mocy = 10% z 250 = 25. 250 + 25 = 275.

 

Tak przynajmniej to sobie wykombinowałem :-)

 

K.

www.specops.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak z ciekawosci... wiem ze moje 735 e38 pojdzie 250 bez problemu, chodz producent podaje V max 244km/h i pytanie ile moge max jechac zeby nic nie uszkodzic, mowie tu o dystnansie ok 1000km. widze ze przy 200km.h nie ma problemu ale czy przy wiekszej predkosci nie zagrzeje silnika?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

290 nie jest możliwe.

 

Uważam że Niemcy zaprojektowali e38 750i, w ten sposób:

 

vMax 250 - czyli ma jechać 250 15 godzin bez przerwy i ma się nie rozlecieć / nie przegrzać / nie eksplodować + 10% margines bezpieczeństwa - nadmiar mocy = 10% z 250 = 25. 250 + 25 = 275.

 

Tak przynajmniej to sobie wykombinowałem :-)

 

K.

To nie tak. Po prostu przełożenie skrzyni i mostu nie pozwoli na więcej niż 280 realnych kilometrów, co licznikowo może być prawie 300!

@DanV8

Mnie się kiedyś zdarzyło podróżować E32 740stką w nocy pustą A2 z Berlina do Dortmundu i praktycznie całą drogę jechałem ile fabryka dała/auto bez ogranicznika/ i autko zniosło to bez najmniejszych sprzeciwów. A rozpędzałem nawet do 270 licznikowych kilometrów, chociaż większość trasy pokonałem z prędkością pomiędzy 220-240 km/h...

Dla zainteresowanych, zużycie paliwa na tej trasie-18l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

290 nie jest możliwe.

 

Uważam że Niemcy zaprojektowali e38 750i, w ten sposób:

 

vMax 250 - czyli ma jechać 250 15 godzin bez przerwy i ma się nie rozlecieć / nie przegrzać / nie eksplodować + 10% margines bezpieczeństwa - nadmiar mocy = 10% z 250 = 25. 250 + 25 = 275.

 

Tak przynajmniej to sobie wykombinowałem :-)

 

K.

 

To jak z tym filmem z YT co wystepuje w nim E32,nie poszla tyle to co Niemcy podniesli tył do góry na lewarach i odkurzacz właczyli zeby był szum jak przy 290 km/h... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: czy macie jakies wyjasnienie na to...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

290 nie jest możliwe.

 

Uważam że Niemcy zaprojektowali e38 750i, w ten sposób:

 

vMax 250 - czyli ma jechać 250 15 godzin bez przerwy i ma się nie rozlecieć / nie przegrzać / nie eksplodować + 10% margines bezpieczeństwa - nadmiar mocy = 10% z 250 = 25. 250 + 25 = 275.

 

Tak przynajmniej to sobie wykombinowałem :-)

 

K.

Dla zainteresowanych, zużycie paliwa na tej trasie-18l/100km

 

18 litrów? hmm... to tyle ile moja bierze mi w miescie :D dzisiaj przeliczylem to od tankowania do tankowania wzieła mi "tylko" 16,5l ale fakt faktem ze sporo jezdzilem wieczorem kiedy nie bylo duzego ruchu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.