Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

MRS4 - jak dla mnie jest zesmażony. Gdybyś był w Warszawie, mogę na stole sprawdzić go bez wpinania w samochód.

 

Problem z Twoim GT - modułem nawigacji - to problem starego NCS/DIS. Tylko nowy SSS poprawnie koduje GT2 z CI=08 i 09.

 

Znany błąd :twisted2:

Opublikowano
MRS4 - jak dla mnie jest zesmażony. Gdybyś był w Warszawie, mogę na stole sprawdzić go bez wpinania w samochód.

 

Problem z Twoim GT - modułem nawigacji - to problem starego NCS/DIS. Tylko nowy SSS poprawnie koduje GT2 z CI=08 i 09.

 

Więc nawet jak bym kupił nowy moduł (o ile to możliwe) sam nie dam rady tego fix? no chyba że SSS postawię :evil: A do Warszawy trochę daleko mam teraz, jakieś 1500km :norty:

P.S To po co mi te DISy i NCSy :duh:

Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano
MRS4 - jak dla mnie jest zesmażony. Gdybyś był w Warszawie, mogę na stole sprawdzić go bez wpinania w samochód.

 

Problem z Twoim GT - modułem nawigacji - to problem starego NCS/DIS. Tylko nowy SSS poprawnie koduje GT2 z CI=08 i 09.

 

Więc nawet jak bym kupił nowy moduł (o ile to możliwe) sam nie dam rady tego fix? no chyba że SSS postawię :evil: A do Warszawy trochę daleko mam teraz, jakieś 1500km :norty:

P.S To po co mi te DISy i NCSy :duh:

 

GT/GT2 = komputerek od Navi. Nie ma sensu kupowac nowego bo po co ? CI jest zaszyte na stałe, i nie zmienia się w zależności od oprogramowania. Postaw SSS, on przy rekodowaniu (28 NAVI) pokaże że coprawda expected CI jest inny ale pozwoli zrekodować - i co najważniejsze ma działające skrypty. DIS pokaże, że CI złe i na tym koniec tematu.

 

Chyba, że masz na myśli nowe/wyczyszczone MRS4, no to prosta przekładka będzie OK + zaprogramowanie do ilości Twoich poduszek.

Opublikowano

Tak miałem na myśli MRS4 :D , troszkę pokrętnie opisałem problem.

Reasumując w aucie wszystko działa włącznie z Navi, prócz poduch (zapalona kontrolka) problem z MRS i kasowaniem błędów w nim (odczyt możliwy). Jak rozwiązac problem, kupić nowy MRS czy dać do reanimacji stary? Sam tego raczej nie naprawię :wink: Co do Modułu GT to jak pisałem wyżej wszystko chodzi Navi pracuje poprawnie. Problem powstaje jedynie podczas próby zmiany ZCS i kodowania całego auta pojedyncze moduły daje się kodować. No....wszystkich nie sprawdzałem :D Nie zajmuję się diagnostyką zawodowo ot takie bardziej ambitne hobby (Jak by to innych nie było....np. ryby) :mrgreen:

Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano

Złota zasada w przypadku SRS = kupić nowy MRS. Przynajmniej będzie 100% pewności w razie odpukać wypadku, że zadziała.

 

Innych porad w zakresie SRS nie udzielam, bo ich nie popieram, choć nie przeczę, że są tańsze.

Opublikowano
Oki. Dziękuję kolego pimposh za wyczerpujące podpowiedzi :cool2: MRS nabędę nowy. 100% pewności i sen spokojny :hand:
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano
Oki. Dziękuję kolego pimposh za wyczerpujące podpowiedzi :cool2: MRS nabędę nowy. 100% pewności i sen spokojny :hand:

 

Ciesze się, że masz podejście do sprawy takie jak powinno być :dance:

I pozdrawiam.

  • 1 rok później...
Opublikowano

piszecie o MRS czyli o module airbag? http://allegro.pl/item970815299_airbag_sensor_modul_bmw_e46_e_46_x5_x_5.html

 

ja chcialem NCS-em wylaczyc mate no i teraz nie moge skasować bledow poduszki ;/ dodam ze wypiąłem przewód z maty.. Teraz go podłączyłem ponownie. Od tego czasu zaczely sie problemy z kasowaniem błędów. Mam podobny problem jak kolega, jest odczyt błędów, ale nie można kasować, poradzicie coś Panowie? Nie mogę nawet zaprogramować nowych ostawień w samochodzie...

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
No i załatwiłem się tak samo jak pazura87. Czy udało się wam to naprawić?

 

 

Tak jak koledzy piszą - inpa w trybie expert mode i zakodowanie prawidlowego zcs

Xdrive

Koder

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam Serdecznie wszystkich

 

Ostatnio chciałem wyłączyć matę pasażera w ncs podczas kodowania pojawił się spadek napięcia na akumulatorze. Obecnie nie mogę zakodować modułu abg. wyskakuje błąd coapi 2064 Podobnie jest z inpą. Miałem tylko jeden błąd matę pasażera a potem zrobiło się ich 9 i przy każdym komunikat coding data not fit. Nie mogę usunąć błędów gdyż pojawia się komunikat ecu rejected. Czy uszkodziłem główny moduł od poduszek? Moje auto to bmw e39 523 z 98 roku. Nie mogę jeszcze raz zakodować. Wszystkie moduły koduje oprócz abg. Dziękuję za odpowiedź.

 

Pozdrawiam

Arek

  • 3 lata później...
Opublikowano

witam jak w temacie tez mam problem z opcja dsp czy ktoś pomorze

vin gx38674

gm 51810023f

sa 2c012a015cb455240

vn 00100000871

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.